Ga's deaudquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
iddjij verdient een knuffel van ruud
Spuit elf geeft modderquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:02 schreef Sm0keZ het volgende:
sepo!
En met jou snappen de NAC supporters het ook nietquote:Ja dat snap ik echt niet hoor, Brandts doet het geweldig... schoppen ze hem weg, en halen ze die pannenkoek ervoor terug. Nee verstandig!
hahaquote:
idioten zijn het. net zoals bij heerenveen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
En met jou snappen de NAC supporters het ook niet
Mwhahahahaquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaik ga een speciale fanpagina voor je maken
Ach jah, we zullen zien hoe alles volgend seizoen zal gaanquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
En met jou snappen de NAC supporters het ook niet
tjah, das een zwakte van me... soms zie/hoor ik de sarcasme niet en ga er gewoon serieus op inquote:Op donderdag 28 februari 2008 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
mja, was hij dan echt real madrid materiaal dan? had voor die actie nog nooit van em gehoord
Ik had er echt ontzettend op gehoopt dat Verbeek naar Ajax zou komen, maar helaaschquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idioten zijn het. net zoals bij heerenveen.
ik gun verbeek wel wat meer hoor. feyenoord ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had er echt ontzettend op gehoopt dat Verbeek naar Ajax zou komen, maar helaasch
Gaat goedkomen bij Ajax... Marco die bestuurd wordt door Cruijff... Stekelenburg in de spits!quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik had er echt ontzettend op gehoopt dat Verbeek naar Ajax zou komen, maar helaasch
Kijk eens aanquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah, das een zwakte van me... soms zie/hoor ik de sarcasme niet en ga er gewoon serieus op in
nee joh, die verkopene ze aan het begin van het seizoen. kan van geel in het doel gaan staanquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gaat goedkomen bij Ajax... Marco die bestuurd wordt door Cruijff... Stekelenburg in de spits!
Fascinating....quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:11 schreef sandertjuh het volgende:
jezus gaat hard hier
zo ff lekker pauze houden, ik heb hongeeeeeeer
Pistoletjes met file american, heeeeerlijk
Van mij mag hij wegquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik gun verbeek wel wat meer hoor. feyenoord ofzo.
bij ajax is het een rotzooi. blijft van geel nou , of gaat ie weg ?
Tjah dat is het enige echt goede nieuws... Stekelenburg blijftquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gaat goedkomen bij Ajax... Marco die bestuurd wordt door Cruijff... Stekelenburg in de spits!
dat is één ding wat zeker is... en wordt het nou echt beter met van Basten bij ajax?quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik gun verbeek wel wat meer hoor. feyenoord ofzo.
bij ajax is het een rotzooi. blijft van geel nou , of gaat ie weg ?
ik vindt het zon triest figuur. bij az vond ik hem altijdquote:
Beter... ik weet het niet. Maar het is tenminste wel iemand met een Ajax geschiedenis, dat is al heel wat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 11:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is één ding wat zeker is... en wordt het nou echt beter met van Basten bij ajax?
denk dat feyenoord met Verbeek wel een redelijke vervanger heeft voor onze nieuwe bondscoach (wat nog geheim wordt gehouden natuurlijk)
ik denk van wel. marco maakt de dienst uit als het goed is. en niet de technisch directeurquote:Op donderdag 28 februari 2008 11:14 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is één ding wat zeker is... en wordt het nou echt beter met van Basten bij ajax?
denk dat feyenoord met Verbeek wel een redelijke vervanger heeft voor onze nieuwe bondscoach (wat nog geheim wordt gehouden natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |