Goed zo!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Gistermiddag!
Maandag gaan ze m'n arm aftappen. Had wel een te lage bloeddruk. 100/80 ofzoiets. Weet er niet zoveel van.
kan me voorstellen dat je het nu wilt weten ook, lijkt me ook echt niet fijn als een omvallotti hoofdkapotti bentquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, ze heeft 10 opties aangegeven. En vroeg dingen als pijn bij 't plassen (heb ik niet), en ging op mn buik tikken enzo. I dunnooo. Maar ze zei ook dat 't wel eens voorkwam, zomaar zonder reden.Vind het gewoon freaky. Wil gewoon geruststelling hebben. Geen zin om over een x aantal weken weer om te kiepen. Vrienden noemen me nu al omvallottii hoofdkapottii.
quote:
goed te lezen WLquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja Werelds, migraine foetsie! dus ben er weer helemaal klaar voor
bakkie thee/koffie ?
hey Droxz!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Nee niet echt... kon vanochtend mijn sleutels echt nergens vinden, en kon het niet maken weer te laat te komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey Droxz!
met jou ook alles oke hoop ik?
Ook goede morgen WL!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Gooooooooooooooooooooodmorning Droxz!
ja alleen bruis ik nu echt vd energie zeg. het ene extreme tegen het andere zeg hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook goede morgen WL!
Beter dat je hoofdpijn pleite is man
Wel beter zo, je hebt straks weekend met veel energie!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja alleen bruis ik nu echt vd energie zeg. het ene extreme tegen het andere zeg haha
Nog zo'n actievelingquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:05 schreef tripack het volgende:
Goedemorgen iedereen
laatste dag van de weeeheeek ::D
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Het was zooo fantastisch.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
![]()
oh ja, je was naar 013 geweest toch ?
was het nog een beetje tof ? (stomme vraag denk ik eigelijk, maar stel hem toch maar)
ik heb van de week ook mn sleutels bij de buren opgehaald, toch prettig hoor te weten dat zij ze ook hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet echt... kon vanochtend mijn sleutels echt nergens vinden, en kon het niet maken weer te laat te komen.
Wat heb ik toch een relaxte vader, hij heeft me gebracht
Nou moet ik alleen vanavond terug lopen van het station naar huis, 20 minuten ofzo... maarja, ik was iig optijd!
Vanavond maximaal een uurtje thuis, dan hele weekend bij een goede vriend van me in Medemblik.
Jeuj en proost!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Tripack![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar wel dus maar 2,5 uur geslapen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het was zooo fantastisch.Set van 3 uur, het spetterde gewoon. Zo'n briljante muziek. Heerlijk!
nou ja behalve dan dat vandaag mn zoessie komt ha ha kan het niet vaak genoeg roepen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
mensen nog grote plannen voor het weekend?
haha , beter jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Maar wel dus maar 2,5 uur geslapen.
Droxz!
Als ik nou gelijk eens een domme vraag mag stellen (ik denk altijd goed na voordat ik wat doms zeg),quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het was zooo fantastisch.Set van 3 uur, het spetterde gewoon. Zo'n briljante muziek. Heerlijk!
013, The mars volta. moet je van houden. mijn moeder noemt het hysterische kutherrie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik nou gelijk eens een domme vraag mag stellen (ik denk altijd goed na voordat ik wat doms zeg),
Waaar ben je nou precies geweest?
Schoonheid!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Maar wel dus maar 2,5 uur geslapen.
Droxz!
neuh, het wordt rotweer, dus blijf lekker biinnenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
mensen nog grote plannen voor het weekend?
worstelen kijken ? zo dan! heb je nog een favoriet ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
013, The mars volta. moet je van houden. mijn moeder noemt het hysterische kutherrie.
oh en over weekendplannen. ik ga vanavond naar een vriend van me in (hallo) venray, wijn leuten en worstelen kijken, daar blijf ik tot zondag, en dan ga ik in heerlen naar een muziekfestivalletje met m'n chickie.
Pff ja sterke bak krijg, ik wil graag verdoofd wordenquote:
heey beller, heb je een beetje geslapen met je rug?quote:
ok komt goed hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pff ja sterke bak krijg, ik wil graag verdoofd worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |