ik heb van de week ook mn sleutels bij de buren opgehaald, toch prettig hoor te weten dat zij ze ook hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee niet echt... kon vanochtend mijn sleutels echt nergens vinden, en kon het niet maken weer te laat te komen.
Wat heb ik toch een relaxte vader, hij heeft me gebracht
Nou moet ik alleen vanavond terug lopen van het station naar huis, 20 minuten ofzo... maarja, ik was iig optijd!
Vanavond maximaal een uurtje thuis, dan hele weekend bij een goede vriend van me in Medemblik.
Jeuj en proost!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
mogguh Tripack![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar wel dus maar 2,5 uur geslapen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het was zooo fantastisch.Set van 3 uur, het spetterde gewoon. Zo'n briljante muziek. Heerlijk!
nou ja behalve dan dat vandaag mn zoessie komt ha ha kan het niet vaak genoeg roepen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
mensen nog grote plannen voor het weekend?
haha , beter jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Maar wel dus maar 2,5 uur geslapen.
Droxz!
Als ik nou gelijk eens een domme vraag mag stellen (ik denk altijd goed na voordat ik wat doms zeg),quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:07 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Het was zooo fantastisch.Set van 3 uur, het spetterde gewoon. Zo'n briljante muziek. Heerlijk!
013, The mars volta. moet je van houden. mijn moeder noemt het hysterische kutherrie.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik nou gelijk eens een domme vraag mag stellen (ik denk altijd goed na voordat ik wat doms zeg),
Waaar ben je nou precies geweest?
Schoonheid!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:09 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Maar wel dus maar 2,5 uur geslapen.
Droxz!
neuh, het wordt rotweer, dus blijf lekker biinnenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:09 schreef tripack het volgende:
mensen nog grote plannen voor het weekend?
worstelen kijken ? zo dan! heb je nog een favoriet ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
013, The mars volta. moet je van houden. mijn moeder noemt het hysterische kutherrie.
oh en over weekendplannen. ik ga vanavond naar een vriend van me in (hallo) venray, wijn leuten en worstelen kijken, daar blijf ik tot zondag, en dan ga ik in heerlen naar een muziekfestivalletje met m'n chickie.
Pff ja sterke bak krijg, ik wil graag verdoofd wordenquote:
heey beller, heb je een beetje geslapen met je rug?quote:
ok komt goed hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pff ja sterke bak krijg, ik wil graag verdoofd worden
ik heb hier wel nog het 1 en ander liggen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ik moet echt bij jou komen werken verdomme!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
pssssttttttttt. ligt er weer zomaar wiet in mijn buro
moet lukken! (lees post hieronder van mij)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah het is wat gevoelliger dan gisteren, ben maar ook niet naar werk gegaanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok komt goed hoor
![]()
![]()
![]()
heb je erge last vandaag ?
Dealquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb hier wel nog het 1 en ander liggen!
ff naar je toe sturen?
Hahaha ik las hetquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
moet lukken! (lees post hieronder van mij)
Ken ik niet, maar daar heb je het inderdaad vaker over gehadquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:17 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
013, The mars volta. moet je van houden. mijn moeder noemt het hysterische kutherrie.
oh en over weekendplannen. ik ga vanavond naar een vriend van me in (hallo) venray, wijn leuten en worstelen kijken, daar blijf ik tot zondag, en dan ga ik in heerlen naar een muziekfestivalletje met m'n chickie.
Even relaxt thuisblijven, niet verkeerd Beller!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:24 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah het is wat gevoelliger dan gisteren, ben maar ook niet naar werk gegaan
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even relaxt thuisblijven, niet verkeerd Beller!
weer ?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
pssssttttttttt. ligt er weer zomaar wiet in mijn buro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |