Ongekend... betalen zeg ik!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al blij als deze dag voorbij is!
Laat mijn kut collega net een nieuwe laptop vallen, GODVER!
Vorige week liet hij een nieuwe optiplex 745 vallen (WL DAT IS TOCH ZONDE!?)
Ik zou ook niet anders durven denkenquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, de samenwerking binnen dit bedrijf laat nog wel eens te wensen over
Software/hardware die afdelingen aankomen zonder ons iets te laten weten,
en er maar van uit gaan dat wij het gaan ondersteunen hahahaha
Voor de rest is het wel een leuke baan hoor, begrijp me niet verkeerd
quote:
Je bedoelt dat je binnen 5 seconden klaar bentquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Niet dan?
Als ik je moeder open gaat het ook altijd vrij snel
En het is vies weerquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Koud buiten, jezus zeg.
Hier deze morgen al wel... ugh ik wil zon! Bier! Strand!quote:Op donderdag 6 maart 2008 10:01 schreef BloodyLotte het volgende:
Geen regen hier nog, yet.
scheveningenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hier deze morgen al wel... ugh ik wil zon! Bier! Strand!
hahahaha, 1tje, de rest is echt relaxt en kan het met iedereen hier echt goed vinden...quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou ook niet anders durven denkenVooral de collega's binnen het bedrijf zijn geweldig
Waarom niet? Ik denk dat je dat beter kan zeggenquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Ja hoe zit dat nou met die collega? Ik kreeg er maar een kwart van mee. Ik weet alleen dat je 'm kut vindt, maar waarom, al sla je me dood.
Mwah waar ik woon hebben we genoeg water en strandquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:03 schreef tripack het volgende:
[..]
scheveningenhmmm lekker bakkuh in de zohon
ach jah scheveningen ligt bij mij zowat om de hoekquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah waar ik woon hebben we genoeg water en strand
Ook relaxed, Noordwijk is ook geweldigquote:Op donderdag 6 maart 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
ach jah scheveningen ligt bij mij zowat om de hoek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |