Heulemaal niksquote:
Hoe bedoel je "normaal"?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:22 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja
ik moet wel zo ontzettend wennen aan hoe normaal hier alles gaat
dat ken ik echt niet, net collega aan de lijn die zegt ook zo hoort het maar doen wij op de oude werkplek niet
hahaquote:
Denk van wel toch...quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaje beseft wel dat het een geintje is tohc ??
aan een ander denken, niet er vanuit gaan dat of veronderstellingen in nemenquote:
Dat snap ik, vandaar mij smile er achterquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaje beseft wel dat het een geintje is tohc ??
Nah dat is toch geweldigquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
aan een ander denken, niet er vanuit gaan dat of veronderstellingen in nemen
niet egoistisch, behulpzaam etc
Bijna weekend!quote:
je gaat toch niet vertellen dat je vrij bent toch ?quote:
Nee ben positief ingesteld, trouwens... kut! morgen onder het mesquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je gaat toch niet vertellen dat je vrij bent toch ?
onder het mes, wat dan , quiste weg snijden ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ben positief ingesteld, trouwens... kut! morgen onder het mes
Moedervlek op mijn onderrug, dat ding begint van kleur en formaat te veranderen... En ik erger mij er niet aan maar mijn vriendin en moeder zien dat ding liever verdwijnenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
onder het mes, wat dan , quiste weg snijden ?
Collega's willen een Beller-Burger?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ben positief ingesteld, trouwens... kut! morgen onder het mes
Ik had dus precíes hetzelfde!quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moedervlek op mijn onderrug, dat ding begint van kleur en formaat te veranderen... En ik erger mij er niet aan maar mijn vriendin en moeder zien dat ding liever verdwijnen
En gezien de geschiedenis van mijn familie heb ik het liever wel wegquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:44 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had dus precíes hetzelfde!
Weg laten snijden in het ziekenhuis, en verder weinig last meer van gehad
(Behalve flauwvallen in de lift op weg naar huis, maarja, kan gebeuren)
Als ze maar van mijn vlees afblijvenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Collega's willen een Beller-Burger?
en je moeder haar vlees ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ze maar van mijn vlees afblijven
Tjah wil niet wakker worden en ineens denken, goh ik mis ietsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |