verrek je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
De zaag van deze week is:
[ afbeelding ]
De Black&Decker GK 1635 TX Kettingzaag!
om het gelijk maar es goed te doen ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
De zaag van deze week is:
[ afbeelding ]
De Black&Decker GK 1635 TX Kettingzaag!
ik zie hem nu pas!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja? Wat dan? Lekker thuis zijn zeker? Wijntje drinken
Dat is wat ik hier mis, er komt geen soep uit dat dingquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verrek je hebt gelijk
wbt de lunch ik ben weinig gewend kom van dagbesteding af
ik vind het al luxe hier met zo'n koffie automaat waar ook chocola uit komt
en een cup a soup ding!
Neuh, volgende week dinsdag weerquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi smokez!
hoe is ie? vandaag weer cursus?
Tjah met sommige dingen kan ik wel snel zijn hoorquote:
Doe je inderdaad snel!quote:
Als het zeker maar niet met werk te maken heeft ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah met sommige dingen kan ik wel snel zijn hoor
en anderen niet?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah met sommige dingen kan ik wel snel zijn hoor
Sommige dingen neem ik de tijd jaquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als het zeker maar niet met werk te maken heeft ?
op zich is tijd nemen voor je eten wel belangrijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sommige dingen neem ik de tijd ja
Mwah doe ik ook wel hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich is tijd nemen voor je eten wel belangrijk
wie heeft dat nietquote:
Wel relaxt zeg zo vroeg weekend, ik heb weekend vrijdag middag om 17:30quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Morgen om 14:00 zelfs al weekend
Daarna ff langs de huisarts voor bloedonderzoek, zit de laatste tijd toch niet helemaal lekker in m'n vel. Veel te snel moe (zelfs als ik nog niet eens zo lang wakker ben), dus moet toch maar ff kijken wat er nu aan de hand is
Een work-a-holic??quote:
bestaan die dan... zijn dat niet urban myths?quote:
Maar even wat anders,quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
bestaan die dan... zijn dat niet urban myths?
Ik heb ze wel is meegemaaktquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:29 schreef tripack het volgende:
[..]
bestaan die dan... zijn dat niet urban myths?
ik had je een pm gestuurdquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar even wat anders,
werkte jij nou ook hier zeg maar, heb geen antwoord gezien?
Dat zie ik dus helaas slecht in de text-based versie van het forumquote:
Nee hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:43 schreef Bellerophon het volgende:
Droxz en Tripack bij hetzelfde bedrijf?
Oow okquote:
alleen toeval dat bij beide bedrijven een IKEA in de buurt isquote:
Please, zoiets hebben we al gehadquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:51 schreef tripack het volgende:
shit droxz, dat was onze kans om iedereen voor de gek te houden![]()
Nee, daar heb ik wel 2,5 jaar gezeten, ik keek op de Arena vanaf mijn werkplek (toen nog bij die kut BANK).quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:51 schreef Bellerophon het volgende:
Maar Droxz zit jij vlakbij de Arena dan?
Ik kan niet aan de gang blijven hier hoor hahahahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Please, zoiets hebben we al gehad
Haha nee daaromquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan niet aan de gang blijven hier hoor hahahaha
was wel leuk geweest. Dan had ik die vervelende collega gespeeld. rellen op het fok forumquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik kan niet aan de gang blijven hier hoor hahahaha
Tripack zn koude handen onder droxz zn truiquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Please, zoiets hebben we al gehad
Hij is vieeeessquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tripack zn koude handen onder droxz zn trui
Mwahahaha op station Xquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
ik moest echt heel erg lachenquote:Op woensdag 5 maart 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
van dat weekend is wel fijn, alleen van het bloedprikken minder!quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:25 schreef Sm0keZ het volgende:
Morgen om 14:00 zelfs al weekend
Daarna ff langs de huisarts voor bloedonderzoek, zit de laatste tijd toch niet helemaal lekker in m'n vel. Veel te snel moe (zelfs als ik nog niet eens zo lang wakker ben), dus moet toch maar ff kijken wat er nu aan de hand is
En was het lekker?quote:Op woensdag 5 maart 2008 13:07 schreef draculettetje het volgende:
ha ha ik was weer eens te snel, werd net opgehaald om mee te lunchen
dus heb nog maar een half uur pauze gehad
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |