eet smakelijk WLquote:
Eetze!quote:
Kantine is hier ook niet alles, en alles is echt duur (externe partij),quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:00 schreef draculettetje het volgende:
eet smakelijk iedereen, zal eens kijken hoe ze dat hier doen!
Ik heb nu wel mijn eigen account maar door de problemen van vanmorgen kan ik nog niet inloggen
heb ik ook zo mijn eigen mail, kan ik mn oude collega's mailen!
ach ja ben allang blij hoe het tot nu toe allemaal gaat, voel me in ieder geval welkom!quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kantine is hier ook niet alles, en alles is echt duur (externe partij),
dus dan maar even makkelijk aan de overkant bij de IKEA eten
Wel jammer dat je nog niet kan inloggen
Dorxz, werkte je nou in a'dam of ergens anders... want ik heb ooit 1 dag gewerkt bij een groot bedrijf in a'dam waarbij de IKEA tegenover zatquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kantine is hier ook niet alles, en alles is echt duur (externe partij),
dus dan maar even makkelijk aan de overkant bij de IKEA eten
Wel jammer dat je nog niet kan inloggen
Werk in Haarlem, nouja, tussen sloterdijk en station haarlem centraal in danquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:10 schreef tripack het volgende:
[..]
Dorxz, werkte je nou in a'dam of ergens anders... want ik heb ooit 1 dag gewerkt bij een groot bedrijf in a'dam waarbij de IKEA tegenover zat
kan ook toeval zijn natuurlijk
verrek je hebt gelijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
De zaag van deze week is:
[ afbeelding ]
De Black&Decker GK 1635 TX Kettingzaag!
om het gelijk maar es goed te doen ookquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
De zaag van deze week is:
[ afbeelding ]
De Black&Decker GK 1635 TX Kettingzaag!
ik zie hem nu pas!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja? Wat dan? Lekker thuis zijn zeker? Wijntje drinken
Dat is wat ik hier mis, er komt geen soep uit dat dingquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
verrek je hebt gelijk
wbt de lunch ik ben weinig gewend kom van dagbesteding af
ik vind het al luxe hier met zo'n koffie automaat waar ook chocola uit komt
en een cup a soup ding!
Neuh, volgende week dinsdag weerquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi smokez!
hoe is ie? vandaag weer cursus?
Tjah met sommige dingen kan ik wel snel zijn hoorquote:
Doe je inderdaad snel!quote:
Als het zeker maar niet met werk te maken heeft ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah met sommige dingen kan ik wel snel zijn hoor
en anderen niet?quote:Op woensdag 5 maart 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah met sommige dingen kan ik wel snel zijn hoor
Sommige dingen neem ik de tijd jaquote:
Dat bedoel ikquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als het zeker maar niet met werk te maken heeft ?
op zich is tijd nemen voor je eten wel belangrijkquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sommige dingen neem ik de tijd ja
Mwah doe ik ook wel hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 12:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich is tijd nemen voor je eten wel belangrijk
wie heeft dat nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |