Klinkt goed Dracu!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
ha ha hier zit ik dan op mn nieuwe werkplek!
Net allerlei kantoorartikelen opgehaadl uit het magazijn
mijn werkplek wordt steeds meer ingericht
mensen ook erg vriendelijk, systeem lag er net uit dus meteen kennis kunnen maken met de buurvrouw aan de overkant
En ik heb geeneens een eigen werkplek!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt goed Dracu!
Mijn werkplek is het andersom, naast me zijn ze een muur aan het weghalen zodat we meer ruimte hebben
Had ik ook niet, daarom moet je die gewoon claimen hahahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ik heb geeneens een eigen werkplek!
ik vind dat embleem wel mooi. maar geen idee wta het betekent.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
niet echt enorm boeiende site... wordt ook aangeduid als iets duisters, waar misschien beter een lichtere kleur beter was geweest, omdat geert de mensen met zijn kennis en menig wil verlichten![]()
omg wat zeg ik allemaal?![]()
Ok.. het zijn wel flex werkplekken maar iedereen zit altijd op dezelfde plekquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Had ik ook niet, daarom moet je die gewoon claimen hahaha
Ej kut collega, ik zit nu hier... ja maar ?!.. niks ja maar, ik zit hier ja! ... ok
Allah Akhbarquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind dat embleem wel mooi. maar geen idee wta het betekent.
lijkt wel iets uit indiana jones, of de spellen prince of persia
meen je dat nou ?? je kan mij alles wijsmaken nlquote:
Ja dat staat er in het midden, Allah Akhbar - God is grootquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
meen je dat nou ?? je kan mij alles wijsmaken nl
Ja? Wat dan? Lekker thuis zijn zeker? Wijntje drinkenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan me wel leukere gevoelens voorstellen in ieder geval!
sorry ik zou ook niet willen ruilen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Klinkt goed Dracu!
Mijn werkplek is het andersom, naast me zijn ze een muur aan het weghalen zodat we meer ruimte hebben
Moet wel RSI verantwoord zijn hequote:Op woensdag 5 maart 2008 11:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sorry ik zou ook niet willen ruilen!
en mn stoel zit wel lekke, moet alleen nog de hoogte goed bepalen krijg nu last van mn rug
Wel grappig he, dat niemand wat geeft om die RSI enzo...quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet wel RSI verantwoord zijn he
dat gaat soms wel erg ver hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet wel RSI verantwoord zijn he
ik ben er ook eentje vanquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel grappig he, dat niemand wat geeft om die RSI enzo...
Tot dat de meeste mensen er last van krijgen,
maar dan ben je al te laat
Als ik achter een pc zit dan maak ik niet echt gebruik van RSI verantwoorde apparatuurquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hier wel zit naast de afdeling arboquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
een pc is ook niet rsi verantwoord. die bestaan niet. maar het komt door de handelingen die je doet, en de houding van je lichaam.quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Als ik achter een pc zit dan maak ik niet echt gebruik van RSI verantwoorde apparatuur
Ik doelde ook meer op een toetsenbord en muis, in combinatie met stoelquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
een pc is ook niet rsi verantwoord. die bestaan niet. maar het komt door de handelingen die je doet, en de houding van je lichaam.
Ben blij dat ze bij mijn vorige baan daar heel streng in waren.quote:
mja je vergeet monitor, document houders enz enzquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik doelde ook meer op een toetsenbord en muis, in combinatie met stoel
hmm hier kwam zon vrouw echt letterlijk alles opmeten met een rolmaat enzo.. aardig gekquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben blij dat ze bij mijn vorige baan daar heel streng in waren.
Mijn stoel zat gewoon niet goed enzo, belletje/mailtje en had een nieuwe stoel.
Toetsenbord, kreeg ik ook gelijk.
Hier zijn ze ook zo! Kijk naar mijn toetsenbord nu enzo.
Als bedrijf is dat aan te raden, ik ben minder ziek thuis vanwege klachten op het werk enzo
Document houdersquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja je vergeet monitor, document houders enz enz
nou dan kan jij er wel 1 of 2 gebruiken dusquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Document houdersMan... die zooi ligt over mijn hele bureau heen
Ja ben bang van welquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan kan jij er wel 1 of 2 gebruiken dus
Inderdaad! Dat probleem heb ik hier nou ook,quote:Op woensdag 5 maart 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Document houdersMan... die zooi ligt over mijn hele bureau heen
eetse bellerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |