Ik heb ook geen zin meer, maar heb gelukkig het 1 en ande te doen, gaat de dag ook weer wat snellerquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb geen zin meer......
Serieus?.. mijn collega deed weer eens geen moer, dus heb ik hem aan het werk gezet...quote:
Doe mij wat werkquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin meer, maar heb gelukkig het 1 en ande te doen, gaat de dag ook weer wat sneller
Wil jij een laptop afconfiguren, of mijn batch file afconfigureren?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Zucht wat een figuur is het tochquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Serieus?.. mijn collega deed weer eens geen moer, dus heb ik hem aan het werk gezet...
ik leg hem serieus 3 keer uit wat er moet gebeuren... wil hij eindelijk beginnen, gaat ie me
weer vragen stellen.. WTF KNEUS.. STERF!!!
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wil jij een laptop afconfiguren, of mijn batch file afconfigureren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Ja echt he...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zucht wat een figuur is het toch
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]hahahahaha, hieronder het juiste antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahahaha, hieronder het juiste antwoord:CertainlySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Dan moet je het volgens mij wel heel erg makenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ja echt he...
Hij moet vooral zo doorgaan, trappen ze hem zelfs hier weg!
(dat is een uitzondering, ze zijn hier makkelijk... te makkelijk...)
Jep, je hebt hier veel vrijheid enzo... en mijn kut collega kan daar gewoon niet mee omgaan.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan moet je het volgens mij wel heel erg maken
Kan je maar 1 opmerking maken he...quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Krijg nu steeds te horen dat hij rijk is enzo, en een huis gaat kopen enzo
WAAROM GOD (als je bestaat), WAT DOE JE ME AAN ?!
Vrijheid is juist fijn, benadrukt de informele cultuur binnen een organisatiequote:Op woensdag 5 maart 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, je hebt hier veel vrijheid enzo... en mijn kut collega kan daar gewoon niet mee omgaan.
Hij is zo'n persoon dat daar misbruik van maakt enzo, hij moet gewoon ergens
geplaatst worden waar ze wel streng zijn enzo, dat zal hem leren
Inderdaad, hij heeft de communicatie skills van een doorgewinterde dopert.quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kan je maar 1 opmerking maken he...
Met rijkdom koop je nog geen intelligentie
ik heb nog wel een paar verslagen en een reader die doorgelezen moet worden en de hoofdpunten gehighlightquote:
Dat vind ik nou ook!quote:Op woensdag 5 maart 2008 10:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Vrijheid is juist fijn, benadrukt de informele cultuur binnen een organisatie
Nee en zo is het maar netquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft de communicatie skills van een doorgewinterde dopert.
Doorvragen kan hij niet, luisteren al helemaal niet .. maarja,
niet iedereen kan zo goed zijn als wij hier
Ja dat vind ik dus ook, je moet er alleen mee om kunnen gaanquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook!
Niemand hier in mijn nek hangen, meerendeels van de dag weten ze niet eens wat ik doe... PERFECT!
Als al het werk maar goed gaat, en alles goed geregistreerd staat(wat mijn kut collega dus NIET doet)
dat klinkt al heel gezellig dracuquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:51 schreef draculettetje het volgende:
ha ha hier zit ik dan op mn nieuwe werkplek!
Net allerlei kantoorartikelen opgehaadl uit het magazijn
mijn werkplek wordt steeds meer ingericht
mensen ook erg vriendelijk, systeem lag er net uit dus meteen kennis kunnen maken met de buurvrouw aan de overkant
Ja ik zag hetquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:02 schreef WhiteLightning het volgende:
FITNA is online
tot 14.00 vanaf 10.00 begonnen maar waarvan dus het eerste uur echt niks kon doenquote:Op woensdag 5 maart 2008 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
dat klinkt al heel gezellig dracuhoelang hoef je vandaag te werken?
Apart gevoel zekerquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:07 schreef draculettetje het volgende:
heb trouwens net mn eerste echte gegeven ingevoerd, voel me een typemiep
niet echt enorm boeiende site... wordt ook aangeduid als iets duisters, waar misschien beter een lichtere kleur beter was geweest, omdat geert de mensen met zijn kennis en menig wil verlichtenquote:Op woensdag 5 maart 2008 11:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ah jammer nog niet
http://www.fitnathemovie.com/
das de link
Dudequote:Op woensdag 5 maart 2008 11:09 schreef tripack het volgende:
[..]
niet echt enorm boeiende site... wordt ook aangeduid als iets duisters, waar misschien beter een lichtere kleur beter was geweest, omdat geert de mensen met zijn kennis en menig wil verlichten![]()
omg wat zeg ik allemaal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |