Waarom ben je nou weer zo vroeg wakker?quote:
Hmm vervelend zeg, en misschien toch een beetje de zenuwen hequote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:08 schreef draculettetje het volgende:
omdat ik al de hele tijd om de twee uur ben wakker geweest en nu echt niet meer kon slapen.....
niet dat ik het ermee eens ben hoor! maar daar schijn ik dan ook weer niks van aan te trekken
vast wel, ik vind het idd wel spannend allemaalquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm vervelend zeg, en misschien toch een beetje de zenuwen he
Gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vast wel, ik vind het idd wel spannend allemaal
Ja, daarom is het ook logisch hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
weet ik wel hoor, tis gewoon een nieuwe stap nemen!
voel me al nooit zo op mn gemak bij nieuwe mensenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja, daarom is het ook logisch hoor
Nah als je hier gaat posten dan hield je het niet volquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
voel me al nooit zo op mn gemak bij nieuwe mensen
en dan ook meteen van 11.00 tot 14.30 hoop dat ik dat volhou qua concentratie enzo
ha ha nee dan lig ik op bedquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nah als je hier gaat posten dan hield je het niet vol
Maar is het nou alleen vandaag of ook een andere dag?quote:
ha ha dank sgelequote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:23 schreef Sgele het volgende:
goedemorgen allemaal
Handig...die wifi internet connectie van de buren![]()
Zo even een ontbijtje scoren, en dan naar 't werk. Lekker half dagje, dus vanmiddag (laatste dag mooi weer schijnbaar) Boekarest onveilig maken
Draakje, gewoon naar Beller luisteren he..als hij zegt dat alles goed komt... dan is dat zo
Aaaightquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:23 schreef Sgele het volgende:
goedemorgen allemaal
Handig...die wifi internet connectie van de buren![]()
Zo even een ontbijtje scoren, en dan naar 't werk. Lekker half dagje, dus vanmiddag (laatste dag mooi weer schijnbaar) Boekarest onveilig maken
Draakje, gewoon naar Beller luisteren he..als hij zegt dat alles goed komt... dan is dat zo
Gaat helemaal goed komenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dank sgele
veel plezier daar in ieder geval
dat ik op bed lig?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar is het nou alleen vandaag of ook een andere dag?
dat is wel behoorlijk heftig dan, naar de 3 dagen gaan toewerkenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat ik op bed lig?
vandaag om 11.00 bij begeleider papieren doornemen
dan om 11.30 kennismakingsgesprek
daarna tot 14.30 uitleg etc (inwerken zeg maar)
die mevrouw die dat gaat doen heeft daar ook morgen en donderdag vooruit getrokken
omdat ik maar 10 uur in de week hoef....
het is wel de bedoeling dat ik straks 3 dagen blijf gaan, alleen kan op donderdag mn hydro niet verschoven worden, dus wil ik weer op vrijdag werken
Het was toch alleen de woensdag en vrijdag?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:35 schreef draculettetje het volgende:
hoezo doe ik al....
nope dinsdag ook, alleen kreeg ik van de zowat 12 die ik aanwezig was 3 op loonwaarde en nu 10quote:Op dinsdag 4 maart 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het was toch alleen de woensdag en vrijdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |