ik heb zowel de gemeentelijke als de landelijke (of europa eigenlijk)quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verstandig dat je dan altijd die kaart bij je had![]()
En dat was zeker zonde geweest van je auto
Kijk als het nou alleen verslapen was dan viel het nog wel mee... Maar nu is gewoon direct je morgen naar de klote...quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh... heb me gewoon verslapen, ik verslaap me echt nooit!
(zat dus bij mijn kut collega in de trein, niet echt een goede morgen zeg maar....)
Doe ik.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja je gaat naar 013!
Veel plezier
doe je ze in tilburg de groetjes van me?
Waarom zou je? Het is je goed rechtquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb zowel de gemeentelijke als de landelijke (of europa eigenlijk)
toen had ik dus ook nog een passagiers kaart die mocht in elke auto waar ik dan maar bij was
nu is ie ook echt voor deze auto!
maar als het niet hoeft ga ik er ook niet op staan, van het werk moet ik nu mag ik niet eens anders
voel me dan al bezwaard gewoon
Verslapen is goed, het scheelt een hoop werktijdquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk als het nou alleen verslapen was dan viel het nog wel mee... Maar nu is gewoon direct je morgen naar de klote...
Mogguh trouwens
nou dat dusquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk als het nou alleen verslapen was dan viel het nog wel mee... Maar nu is gewoon direct je morgen naar de klote...
Mogguh trouwens
idd, echt kut gewoon... moet dus vandaar weer tot half 6 werken, en morgen dus ookquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh trouwens
Hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Verslapen is goed, het scheelt een hoop werktijd
het is lopen naar de deur dan op mn kont achter het bureau ploffen, vervolgens staat de auto daar dan 4 uurquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom zou je? Het is je goed recht
Inderdaad! Ik heb hem gewoon genegeerd enzo...quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:54 schreef draculettetje het volgende:
mogguh Droxz!
Van het verslapen is al nooit fijn wakker worden maar op dan ook nog bij je favorite collega in de trein te zitten!
succes vandaag
Oef, dat is echt kutquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
idd, echt kut gewoon... moet dus vandaar weer tot half 6 werken, en morgen dus ook
Maarja, ik ga maar even koffie halen voor iedereen, jullie ook koffie/thee of water?
Ik zou zeggen, gebruik de middelen die er voor je zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
het is lopen naar de deur dan op mn kont achter het bureau ploffen, vervolgens staat de auto daar dan 4 uur
bedoel die 10 meter verder kan ik ook wel lopen hoor....
inmiddels bekend dat dat niet mijn sterkste punt isquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:57 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, gebruik de middelen die er voor je zijn
I knowquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
inmiddels bekend dat dat niet mijn sterkste punt is
Niet hier, hier mag je het gewoon weer vrolijk inhalenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Verslapen is goed, het scheelt een hoop werktijd
Dat is het enige vervelende dan, ben blij dat ik dat hier niet hebquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Niet hier, hier mag je het gewoon weer vrolijk inhalen
(klokken he...)
ha ha dat ik de kaart had aangevraagd was al een stap!quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
I knowZou je iets meer moeten doen
Assertief zijn hequote:Op donderdag 6 maart 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dat ik de kaart had aangevraagd was al een stap!
ben ook gewoon aan het leren, kreeg wel de complimenten van mn vorige leidinggevende
dus ben op de goede weg ha ha
Mogguhquote:
Zoiets moet groeienquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hier zeg ik maar helemaal niks op
Weet ik ook welquote:
En natuurlijk moet jij het direct oplossen! Duh je hebt namelijk toch niks beters te doen... of wel dan?quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh WL!
ok, dit is vanaf nu mijn baaldag..
net weer een bosmongool/systeembeheerd aan de lijn,
die zelf wat verneukt met zijn server en verwacht dat ik het even oplos...
hoiiiiquote:
Inderdaad, van die gasten denken dat ze systeembeheerder zijn, omdat ze een eigen server hebben!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En natuurlijk moet jij het direct oplossen! Duh je hebt namelijk toch niks beters te doen... of wel dan?
Zucht, een hekel heb ik aan dergelijke mensen
Goede morgen schoonheid, bakje koffie?quote:
Zucht kansloos figuur dat het er isquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, van die gasten denken dat ze systeembeheerder zijn, omdat ze een eigen server hebben!
Remote admin enzo van de server gooien, want wij mogen er natuurlijk niet bij!
Nu heeft hij wat verneukt, ik kan die server niet overnemen, ik weet niet eens waar dat ding staat,
maar ik moet wel een lokaal wachtwoord op de server (ZIJN SERVER DUS!) gaan resetten ?!
WTF, sommige mensen moeten echt terug naar het tijdstipo van de TELRAAM...
Graagquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goede morgen schoonheid, bakje koffie?
Succes!!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer onderweg, kijken of ik zo wel kan inloggen!
Inderdaad, de samenwerking binnen dit bedrijf laat nog wel eens te wensen overquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zucht kansloos figuur dat het er is![]()
Daar kan je toch niet mee samenwerken, en zeker niet als ze de remote admin eraf knallen
Even een korte break is relaxt! Wil ik ook hahahaquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Graagover 10 minuten eventjes pauze. Hoera!
Bijna WL bijnaquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
kutzooi! is het al weekend ?
Ik ben al blij als deze dag voorbij is!quote:Op donderdag 6 maart 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
Nope, nog 13 kwartiertjesquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
idd , hij moet boeten als je het mij vraagtquote:Op donderdag 6 maart 2008 09:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al blij als deze dag voorbij is!
Laat mijn kut collega net een nieuwe laptop vallen, GODVER!
Vorige week liet hij een nieuwe optiplex 745 vallen (WL DAT IS TOCH ZONDE!?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |