Nog een paar uur en ik mag onder het mes!! Woehoe... hey wacht is evenquote:
Juist vooruit toch? Zomertijd? En is dat niet pas in het laatste weekend van Maart?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:45 schreef Sm0keZ het volgende:
Oooooja, zaterdag gaat de klok weer een uurtje terug, nu wordt het een éxtra lang weekend![]()
Ah joh, dat valt hartstikke mee, niks om je druk om te maken hoor!quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een paar uur en ik mag onder het mes!! Woehoe... hey wacht is even
Shit, je hebt nog gelijk ook..quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Juist vooruit toch? Zomertijd? En is dat niet pas in het laatste weekend van Maart?
Ja dat zei die beste mevrouw ook, mwah het is binnen 20 minuten gedaan.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah joh, dat valt hartstikke mee, niks om je druk om te maken hoor!
1. Loop die kamer binnen.
2. Zeg even goedemorgen/middag tegen iedereen daar
3. Trek je trui/shirt/whatever uit
4. Ga op tafel liggen
5. Lach je kapot om die verdoving die je van de anastesist krijgt, waar je niks van voelt
6. Luister naar wat ze te zeggen hebben om je gerust te stellen
7. Voor je het weet zijn ze klaar en ga je weer fluitend naar huis.
Alleen die hechtingen kunnen wat vervelend zijn de weken erna. Niet pijnlijk, wel vervelend.
In het voorjaar gaat de klok vooruit, zo onthoud ik het altijdquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Shit, je hebt nog gelijk ook..
Op de Microsoft site zag ik net staan dat het vandaag al was, maar da's blijkbaar in Amerika. En inderdaad, de klok gaat vóóruit!
Neehoor, het stelt serieus niks voor.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat zei die beste mevrouw ook, mwah het is binnen 20 minuten gedaan.
Anti-climax... ik was al ideeen aan het voorstellen dat i kdaar uren zou liggen
Ja I knowquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, het stelt serieus niks voor.
*heeft hetzelfde ondervonden
Wandelen kan nog, fietsen ook wel als je rechtop blijft zitten.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja I know
Nah het is alleen jammer dat ik dan even niet kan sporten
En autorijden?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:55 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wandelen kan nog, fietsen ook wel als je rechtop blijft zitten.
Oja, en schaken/dammen zijn ook sporten heb ik me laten vertellen
Geen idee, ik was 16 of 17 toen ik aan de beurt was. Rondrijden op de pizzabrommer was wat pijnlijk, dus dat heb ik een weekje niet gedaan. Als je stilzit zodat de hechtingen niet gaan lopen schuren moet het wel lukken denk ik.quote:
Hmm moet goedkomen, heb wel lekkere stoelen om in te zitten in mijn auto, en de huisarts zei dat ik na twee dagen al weer zou kunnen sportenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geen idee, ik was 16 of 17 toen ik aan de beurt was. Rondrijden op de pizzabrommer was wat pijnlijk, dus dat heb ik een weekje niet gedaan. Als je stilzit zodat de hechtingen niet gaan lopen schuren moet het wel lukken denk ik.
Zo dan, jij hebt werkdagen van 6 uur? En vrijdag vrij?quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
volgens mij hoef ik er dan nu nog 24 en ben nog niet eens op het werk
quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm moet goedkomen, heb wel lekkere stoelen om in te zitten in mijn auto, en de huisarts zei dat ik na twee dagen al weer zou kunnen sporten
ha ha 4 en toevallilg deze week vrijdag vrijquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo dan, jij hebt werkdagen van 6 uur? En vrijdag vrij?
Ja weet ik, hou er alleen niet van als er in mij gesneden wordtquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ooh, niks om je zorgen om te maken dus.
Gaat helemaal goedkomen
hoe laat moet je eigenlijk?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nog een paar uur en ik mag onder het mes!! Woehoe... hey wacht is even
Ik moet er om 13.30 zijnquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe laat moet je eigenlijk?
en 2 dagen niet sporten, hoop dat het derde wel weer kan dan voor je!
ik zal voor je duimenquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet er om 13.30 zijnDan begint de pret
Tjah ik hoop het ook
Veel plezier kerelquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:13 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik moet er om 13.30 zijnDan begint de pret
Tjah ik hoop het ook
Meh plezierquote:
Dank jequote:
ik vind die klok idd ook wel oke!quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Damn, check dit topic!
Vond je Gothics al irritant, lees dit topic dan niet...
Best vette spullen
Kan de foto's niet zienquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Damn, check dit topic!
Vond je Gothics al irritant, lees dit topic dan niet...
Best vette spullen
Ze leeft weerquote:
Koekje dan maarquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:35 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik begin even met een klaagzang.
DE TEFAF MOET DOOD. Stelletje kakpaupers die MIJN parkeerplaats inpikken en ik dus HEULEMAAL een kilometer verderop in een woonwijk moet parkeren die volstaat en waar ze aan de weg werken, dus veel afgesloten straten en 1richtingsverkeer. En haske ver lopen. En dat duurt dan nog tot volgende week zondag.
Denk een organisatie die aan de weg bezig isquote:
Trek ergens zo'n paal uit de grond met zo'n invalideparkeerplaatsbord erop. Die zet je naast de auto die op jouw plek staat, bel de politie, neem een zak popcorn en kijk wat er gebeurt.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Rijkelui beurs in het MECC hier naast mij.
Ah verklaard een hoopquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Rijkelui beurs in het MECC hier naast mij.
Jup is het ook, voor zover ik weetquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trek ergens zo'n paal uit de grond met zo'n invalideparkeerplaatsbord erop. Die zet je naast de auto die op jouw plek staat, bel de politie, neem een zak popcorn en kijk wat er gebeurt.
Parkeren op een invalideparkeerplaats schijnt nogal prijzig te zijn
klopt,quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Trek ergens zo'n paal uit de grond met zo'n invalideparkeerplaatsbord erop. Die zet je naast de auto die op jouw plek staat, bel de politie, neem een zak popcorn en kijk wat er gebeurt.
En dan vaak ook nog door een leuke bolidequote:Op donderdag 6 maart 2008 08:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
klopt,
ben blij dat ik een kaart heb ha ha, die ik overigens alleen gebruik wanneer ik alleen ben
ik blijf wel verbaasd hoe vaak een plek bezet is zonder kaart
Het is de heule parkeerplaats. En die is best groot.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:42 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ow ja je gaat naar 013!quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Beetje verkouden nog en een vies hoestje. Verder, super
Vanavond The Mars Volta.
Ha, die heb ik ooit nog eens gezien in het voorprogramma van Red Hot Chili Peppersquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:45 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Beetje verkouden nog en een vies hoestje. Verder, super
Vanavond The Mars Volta.
ja dat ook, krijg dan ook de neiging om er tegen aan te parkeren maar ja dat vind ik ook wel zonde van mijn auto.quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En dan vaak ook nog door een leuke bolide
Verstandig dat je dan altijd die kaart bij je hadquote:Op donderdag 6 maart 2008 08:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja dat ook, krijg dan ook de neiging om er tegen aan te parkeren maar ja dat vind ik ook wel zonde van mijn auto.
Toen we nog met de seat waren (mocht zelf daar niet meer in rijden) ben ik er regelmatig op aangesproken dat er gecontroleerd werd.
Standaard antwoord, daarom heb ik ook een kaart en toen pas zagen ze een rolstoel uit de auto komen
Muziek enzo?quote:Op donderdag 6 maart 2008 08:50 schreef draculettetje het volgende:
ben de buren weer lastig aan het vallen geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |