echt ik val bijna in slaap..... bahquote:Op woensdag 5 maart 2008 15:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Goed plan!!! Thx m8!
Zo, heb bijna alles af voor vandaag, zo maar even roken, en daarna tot half 6 geen moer doen
Wat een onthaal!!quote:
ik heb je stoel ook versiert met slingersquote:
haha, dank u dank u.quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb je stoel ook versiert met slingers
zo , ben je je webcamsex bordeel al begonnen ?quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
haha, dank u dank u.
Zo al weer klaarze komen vanavond internet in het appartement fixen... UPC in Roemenie ofzo
Gast....ze komen eerst internet fixen vanavondquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo , ben je je webcamsex bordeel al begonnen ?
hahaquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:16 schreef Sgele het volgende:
[..]
Gast....ze komen eerst internet fixen vanavondZo lastig webcam sexen zonder he..
Go WL Go WL Go WLquote:Op woensdag 5 maart 2008 16:19 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ondertussen even het wereldrecord gapen aan het verbreken
Nog even volhouden jongen!quote:Op woensdag 5 maart 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
heheik wil naaaar huiiiiiisssssssssssss
Ik mag me nu 1,5 uur vervelen ben ik bang...quote:Op woensdag 5 maart 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
echt ik val bijna in slaap..... bah
Laat ik dan maar snel nog ff wat neerzetten voor de dag weer voorbij is..quote:Op woensdag 5 maart 2008 22:01 schreef draculettetje het volgende:
het is toch niet te geloven, we hebben zomaar de hele avond niet gepost!
ik morgenmiddag om 14.00 uur!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:26 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laat ik dan maar snel nog ff wat neerzetten voor de dag weer voorbij is..
Zo, eerst maar ff douchen, m'n bed in, en om 05:00 er weer uit
Aan de andere kant, ik heb over 13.5 uur al wél weekend
Zo dan jij bent er ook weer vroeg bij!quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:02 schreef draculettetje het volgende:
morguh
ik zou toch denken dat ik zo moe zijn van nieuwe werk dat ik eens goed ging slapen
op zich valt dat best mee toch?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo dan jij bent er ook weer vroeg bij!
Nouja, menig mens ligt nu nog in z'n bed denk ikquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:04 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich valt dat best mee toch?
ik heb ruzie gehad met de wekker die niet eens voor mij wasquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nouja, menig mens ligt nu nog in z'n bed denk ik
Serieus? Merk er dan weinig vanquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:02 schreef Sm0keZ het volgende:
Godverdomme, dit geloof je toch niet, hoor ik net op de radio;
"Het tereuralarm is in NL opgeschroef naar het één na hoogste niveau. Dit heeft te maken met de film van Geert Wilders en onze aanwezigheid in Uruzghan".
Dit is toch werkelijk om te kotsen zeg, wat een schijtluizen daar in de regering
Het enige wat je ervan zult merken is de reacties van mensen die er wél intrappen. Dit is gewoon pure bangmakerij. Ik vraag me alleen af waarom. Waarschijnlijk zodat er weer nieuwe terrorismebestrijdingswetten ingevoerd worden om zo uiteindelijk de wet op privacy maar op te heffen.quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Merk er dan weinig van
Mogguh WLquote:
En zo worden die wannabe terroristen bijna verplicht om iets te doenquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Het enige wat je ervan zult merken is de reacties van mensen die er wél intrappen. Dit is gewoon pure bangmakerij. Ik vraag me alleen af waarom. Waarschijnlijk zodat er weer nieuwe terrorismebestrijdingswetten ingevoerd worden om zo uiteindelijk de wet op privacy maar op te heffen.
How come?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:20 schreef WhiteLightning het volgende:
nee idd
Hmm balen manquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
nee hoor, erg slecht geslapen , en zo met frisse tegenzin weer naar mn werk.
hmmm vervelendquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
Join the club, ik heb ook niet zo best geslapen vannachtquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
ik heb jullie toch hopelijk niet allemaal aangestoken he?quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:32 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Join the club, ik heb ook niet zo best geslapen vannacht
En ik heb last van m'n rug, niet leuk meer
Nah, al zou het besmettelijk zijn, je woont té ver weg om me aan te kunnen stekenquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik heb jullie toch hopelijk niet allemaal aangestoken he?
met slech slapen?
Ook een idee natuurlijkquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:31 schreef draculettetje het volgende:
pw ik mag mijn eigen wekker ook wel eens later gaan zetten
ow gelukkig maar!quote:Op donderdag 6 maart 2008 07:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nah, al zou het besmettelijk zijn, je woont té ver weg om me aan te kunnen steken
ja ik hoef niet meer om half 8 op te staanquote:
Zet dan is de wekker gewoon wat laterquote:Op donderdag 6 maart 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja ik hoef niet meer om half 8 op te staan
maar ja het ritme houden vind ik wel prettig
(maar niet als die om half zes / zes uur begint )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |