niet van mijn moeder ieder geval, want die is thuisquote:
WTF, ik kon er niet eens wat aan doen!quote:
En kwamen ze je weer vrede en geluk brengen, en deze heb je netjes in de gang laten zetten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben weer thuis, én werdt opgewacht door jehova getuigen
nou het waren 2 jonge dames. dus stond even in dubio heh.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En kwamen ze je weer vrede en geluk brengen, en deze heb je netjes in de gang laten zetten?
Goed toch!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, ik kon er niet eens wat aan doen!
Kwam alleen even ergens langs om een papiertje (autorisatie formulier) op te halen (wisten hun veel dat ik
dan niet hoef uit te klokken en ik dan toch kan roken....)..
"Jij komt altijd netjes die formulier halen enzo, en je doet je werk echt veul beter dan die andere jongen"! (kut collega).
Mocht ik van die mensen aan de deur krijgen, en ik heb even niets te doen (huh,... waar ken ik dat van?)quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het waren 2 jonge dames. dus stond even in dubio heh.
heb maar besloten ze buiten te laten staan
Hij bleek uit de zelfde stad te komen als ik, kan dus binnenkort meerijden... = snellerquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed toch!Dat zijn wel de betere berichten
jij hebt echt stalen zenuwen merk ik alquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht ik van die mensen aan de deur krijgen, en ik heb even niets te doen (huh,... waar ken ik dat van?)
pak ik er graag een sigaartje bij... en luister natuurlijk niet... en als ze uitgepraat zijn aangeven dat je geen ineteresse hebt..
Moet wel in de IT hahahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jij hebt echt stalen zenuwen merk ik al![]()
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht ik van die mensen aan de deur krijgen, en ik heb even niets te doen (huh,... waar ken ik dat van?)
pak ik er graag een sigaartje bij... en luister natuurlijk niet... en als ze uitgepraat zijn aangeven dat je geen ineteresse hebt..
Als ik geen tijd heb, hang ik ook meteen op...heb ik niks te doen, wil ik ze graag voor de gek houdenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
jullie zijn wel sociaal zeg hahaik kap het gesprek gelijk af
quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zelfde met mensen die bellen voor een krantenabbonement. Laat ze dan eerst alles uitleggen, vervolgens zeg ik.
"sorry ik ben blind, dus eigenlijk een beetje overbodig om te bellen
Kunnen ze ook niet goed tegen geloof ik...
Wat heeft u daar voor moeten doen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook weer thuis, bijna 300 euro lichter
mn auto laten maken en lang wachtenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat heeft u daar voor moeten doen?
Hier kopje Thee gratis en voor niksquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:18 schreef draculettetje het volgende:
ik ben ook weer thuis, bijna 300 euro lichter
ha ha dank, kon daar gelukkig ook wel krijgen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hier kopje Thee gratis en voor niks![]()
![]()
Mensen, ik ben er vandoor, fijne avond!
Oei das minder!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mn auto laten maken en lang wachten
Sgele, fijna avond en tot snel!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
ha ha nee dat was de seat, daar moet ik nog een taxatie voor laten maken en idd proberen via het waarborgfondsquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oei das minder!
Maar ging je nou nog proberen dat op 1 of andere manier terug te krijgen?
Same here...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
jullie zijn wel sociaal zeg hahaik kap het gesprek gelijk af
Laters!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:32 schreef Sgele het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht al, 300 schade voor die seat valt wel mee!quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha nee dat was de seat, daar moet ik nog een taxatie voor laten maken en idd proberen via het waarborgfonds
en daar vrees ik wel meer kosten voor dan die 300
dit was voor de opel, die heb ik moeten laten uitlezen omdat het lampje voor controle uitlaatgassen ging branden en auto stotterde al een tijd wanneer ie daar zin in had.
Bleek dus een kapotte egr klep te zijn en die is nu vervangen
Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here...
Goededag meneer, is uw vader er ook?
Nee mevrouw, die is overleden
Hoplakee, gesprek is meteen ten einde
idd maar ja ik heb de auto wel nodig dus kon het ook niet uitstellenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik dacht al, 300 schade voor die seat valt wel mee!
Jammer dat de kosten van het repareren van een auto altijd zo duur zijn!
Tjah ik moet het juist altijd van mijn vader zeggen. Hij kan (net zoals ik) ontzettend slecht tegen dergelijke telefoontjesquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die moet ik onthouden
Als mijn pa/ma er naast zou staan zouden ze echt helemaal dubbel liggen.
Ik heb zelf veel aan de telefoon gezeten, en heb die gasten erg snel door...quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik moet het juist altijd van mijn vader zeggen. Hij kan (net zoals ik) ontzettend slecht tegen dergelijke telefoontjes
Kan het me goed voorstellen als je daar afhankelijk van bent.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
idd maar ja ik heb de auto wel nodig dus kon het ook niet uitstellen
ons pap nam altijd het hele gesprek over en begon over de meeste grootste onzin dingenquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah ik moet het juist altijd van mijn vader zeggen. Hij kan (net zoals ik) ontzettend slecht tegen dergelijke telefoontjes
ja hoor, auto is aangepast, het is een automaat en ik rem en geef gas met linksquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Kan het me goed voorstellen als je daar afhankelijk van bent.
Zelf ben ik met de trein nog het snelst, maar met jou pootje heb je wel een auto nodig.
Kan je trouwens wel gewoon autorijden zo dan?
En vaak rond etenstijd hequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik heb zelf veel aan de telefoon gezeten, en heb die gasten erg snel door...
Mijn baas (gewoon collega zeg maar) ligt altijd dubbel als ik die gasten
weer eens afpoeier met een mailtje ed
Tjah, ik heb geeneens nummerweergave dus ik moet wel opnemenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en met anoniem nummer dan neem ik gewoon niet op
ja dan wordt het moeilijkerquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah, ik heb geeneens nummerweergave dus ik moet wel opnemen
Dat bedoel ikquote:
Even rusten dan maar?quote:
Hier op mijn werk moet ik alles opnemen, en thuis hebben we ook geen nummerweergave.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah, ik heb geeneens nummerweergave dus ik moet wel opnemen
Even rusten op bed kan soms ook wonderen doen toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja moet ik wel zo doen, alleen moet ik ook rond 18.00 uur eten ivm zijn avondprogramma
als ik nu ga liggen ben ik zo 2 a 3 uur weg, na een half uur ben ik echt niet te genieten als je me dan wakker maaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even rusten op bed kan soms ook wonderen doen toch?
Vind het soms wel even lekker, gewoon een half uurtje op bed rusten.
(ok in jou geval ligt het natuurlijk even anders)
Haha ja, die doen hun best om het wanproduct ook echt te verkopen. Agh... 1 wel gemikte druk op de knop en het gesprek is ten eindequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier op mijn werk moet ik alles opnemen, en thuis hebben we ook geen nummerweergave.
Vind het altijd wel grappig hoe die mensen het toch steeds blijven proberen... een enkeling
doet echt wat meer moeite om niet afgepoeierd te worden hahaha
Ik bedoelde ook niet slapen, maar gewoon even lekker uitrustenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik nu ga liggen ben ik zo 2 a 3 uur weg, na een half uur ben ik echt niet te genieten als je me dan wakker maakt
gewoon uitrusten wordt bij mij vanzelf slapenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet slapen, maar gewoon even lekker uitrusten
Mij moet je ook niet na 2 uur wakkermaken, ik heb het ochtendhumeur uitgevonden!
Bij mijn ouderlijk huis komen ze nog steeds speciaal naar me vragen. Misschien ben ik te vriendelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben weer thuis, én werdt opgewacht door jehova getuigen
Kjoetquote:
haha heb je een keer dat boekje aangenomen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij mijn ouderlijk huis komen ze nog steeds speciaal naar me vragen. Misschien ben ik te vriendelijk![]()
Ik neem altijd op. Nieuwsgierigheid wint het van eventuele 'angst' voor verkopersquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en met anoniem nummer dan neem ik gewoon niet op
Ja...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha heb je een keer dat boekje aangenomen?
Tell me about it. Viel vanmiddag nog zowat in slaap tijdens een momentje van rustquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon uitrusten wordt bij mij vanzelf slapen
haha heb ooit ook de fout gemaakt omdat ik dacht zo snel van ze af te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja...
Sindsdien krijg ik steeds een nieuwe editie. Via mijn ouders die het allemaal zeer komisch vinden
Laatste wat ik hoorde was dat ik uitgenodigd was om eens mee te gaan naar een samenkomst
whahaha! superquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja...
Sindsdien krijg ik steeds een nieuwe editie. Via mijn ouders die het allemaal zeer komisch vinden
Laatste wat ik hoorde was dat ik uitgenodigd was om eens mee te gaan naar een samenkomst
Hahaha! O, wat ben jij een dondersteenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha heb ooit ook de fout gemaakt omdat ik dacht zo snel van ze af te zijn.
Op een gegeven moment kwamen er 2 onbekende gezichten en toen heb ik gezegd dat ik er pas ben komen wonen dus waar dat aardige meisje was gebleven wist ik niet!
Ben daar gekquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha! supertoch maar s gaan dan
moet je niet in een gothic outfit gaanquote:
He, dat was ik nou net van planquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je niet in een gothic outfit gaan
Ik ken een Jehova, en ze stoppen pas tot je echt bekeerd bent tot het Jehova geloof.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hahaha! O, wat ben jij een dondersteen
Maar je bent nu wel van de ontwenste post en bezoekjes af, dus het heeft geholpen
Helaas heb ik die keuze zelf niet meer. Tenzij ik toevallig bij mijn ouders ben als ze komen. Wel steeds dezelfde mensen, als ik hen mag geloven.
Trek ik me bourka aanquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wou zeggen ik heb wel wat te leen voor je ha ha
Speciaal voor jou Droxz, zie ik wistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Gaan we doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we gaan toch niet daar onze meeting houden he
ha ha ja vast en zeker!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaan we doen
Denk dat onze aanwezigheid ontzettend op prijs zal worden gesteld
Jawel hequote:
Hahahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
meer weet ik er gewoon niet over te zeggen ha ha
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou Droxz, zie ik wistgeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
vroeg heh ?quote:
Ooh, ik schrok alquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vroeg heh ?![]()
dat was wel nog thuis trouwens hoor!
hahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ooh, ik schrok al
Alsnog is het vroeg hoor... Zat toen zelf nog in de auto. Thuis gaan internetten is een beetje zonde van m'n tijd
Dat dusquote:
Was dat die van Britney Spears?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
k had eigelijk de nieuwe aflevering van southpark willen kijken, maar ik had eigelijk al te weinig tijd
nee das de vorige. er komt iedere woensdag een nieuwequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat die van Britney Spears?
Meuningquote:
Ik heb niet echt altijd tijd om het te kijken, maar probeer dat toch wel te doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das de vorige. er komt iedere woensdag een nieuwe![]()
hij heet major boobage, met kenny
http://www.southparkstudios.com/
die van britney was ook goed! haha
ja precies. sacrifice for the harvestquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt altijd tijd om het te kijken, maar probeer dat toch wel te doen.
Vond die Omen stukjes geweldig in de aflevering van Britney
Hmm these are the greatest corns I've seen in my entire livequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. sacrifice for the harvest![]()
Ja gaat de goede kant op hequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh kerel!
Hoe is t met je rug inmiddels?
Ja wat wil jequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
******gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap************
ja de wekker gaat om 5 uur, dus dat valt dan wel meequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja wat wil jeJe zat hier al om 5.47
En hoe laat moet je weg dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de wekker gaat om 5 uur, dus dat valt dan wel mee
rond 6:30 vertrek ik meestalquote:
Ooow dus je bent nu al weer op werkquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rond 6:30 vertrek ik meestal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |