nou ik vind dat je eigelijk gelijk hebt hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk ik eens wat positiever mag het weer niet
Dan maar weer de demotivator uithangen.
Die taak past jou het bestequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Denk ik eens wat positiever mag het weer niet
Dan maar weer de demotivator uithangen.
Ja lekkerquote:
Whehehequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
kijk s speciaal voor jou
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Doe mij maar White Widow hoor ! FTW!!!![]()
ja lekker !!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Doe mij maar gratis uit mijn burolade
Dan moet ik daar maar mee doorgaan danquote:
Heftuuugquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moet ik daar maar mee doorgaan dan
Ben gewoon nog steeds aan het werk zeg maar, vage sjiznit!
Ik ookquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
kep zin om te gamen.
Nog 20 headshots met die klote skorpion en heb er weer een goude uzi bij in COD4,quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:37 schreef WhiteLightning het volgende:
kep zin om te gamen.
Even lekker rustig aan doen.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:41 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben mn overzicht kwijt!
Weet niet meer wat ik moet doen nu
al te hard gewerkt gewoon
ah cool, schiet al op dusquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 20 headshots met die klote skorpion en heb er weer een goude uzi bij in COD4,
vanavond maar even halen
Vanavond maar is wat demo's van Steam downloadenquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nog 20 headshots met die klote skorpion en heb er weer een goude uzi bij in COD4,
vanavond maar even halen
ah lekker dank!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even lekker rustig aan doen.
* Dr.Droxz zet een bakje thee neer voor Dracu!
Netjes hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah cool, schiet al op dus
nou ik sta 17e vd 600 spelers op die css server. klim steeds meer omhoog haha
hmmm minder, succes dan in iedr geval morgen!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben het overzicht al 2 weken kwijtmorgen gaan we dat bespreken.
wordt een gezellig gesprek , kan ik je nu al vertellen
uh jaquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Netjes hoor!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
uh ja
Nog 20 HS's en een goude UZI
heb al: Goude AK47, M60 en Desert Eagle.
Moet nog:
Goude shotgun en sniper... (vooral die sniper gaat een lang verhaal worden....)
nopequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Netjes hoor!
Maar speel je helemaal geen COD4 meer?
Het beste wapen in CS(S) vind ikquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
die desert eagle![]()
![]()
![]()
die neem ik meestal ook in css
mijn favoriet is de shotgun natuurlijk. heerlijk om hoofden eraf te schietnequote:Op woensdag 26 maart 2008 11:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het beste wapen in CS(S) vind ik
eet smakelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben ff etne
Inderdaad!quote:Op woensdag 26 maart 2008 11:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
.
die desert eagle![]()
![]()
![]()
die neem ik meestal ook in css
Headshotquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mijn favoriet is de shotgun natuurlijk. heerlijk om hoofden eraf te schietne
die stem daarbij is ook zo meesterlijk, zo diep en duisterquote:
Heb afgelopen weekend UT'99 weer gespeeld, genietenquote:Op woensdag 26 maart 2008 12:08 schreef tripack het volgende:
[..]
die stem daarbij is ook zo meesterlijk, zo diep en duister
Serieus? Wat moest je dan allemaal instellen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:00 schreef WhiteLightning het volgende:
ut99 , Heb ik pas ook weer geprobeert. helaas moest ik vanalles instellen om hem aan de praat gekregen, maja het lukte uiteindelijke wel
ik moet hem op 1 core laten draaien, anders heb ik screen lagg bijvquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:04 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus? Wat moest je dan allemaal instellen?
Dude, maar om eerlijk te zijn heb ik hem nog niet op mijn eigen pc geprobeerd. Was op de pc van mijn vriendin. Dus misschien krijg ik dan ook wel gezeik ermeequote:Op woensdag 26 maart 2008 13:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik moet hem op 1 core laten draaien, anders heb ik screen lagg bijv
ik heb nhancer gebruikt om een en ander te tweakenquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dude, maar om eerlijk te zijn heb ik hem nog niet op mijn eigen pc geprobeerd. Was op de pc van mijn vriendin. Dus misschien krijg ik dan ook wel gezeik ermee
Bedoel UT3 is leuk, maar UT'99 blijft het bestequote:Op woensdag 26 maart 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb nhancer gebruikt om een en ander te tweaken![]()
is speciaal programma voor nvidia kaarten
Quake III Arenaquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ja vindt ik ook. hmmm binnenkort ook maar weer s quake 3 doen
ken jij Turok ?? op de N64 dan weliswaarquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Quake III Arena![]()
Achter mensen aanrennen met een kettingzaag, genieten
En of! En dan wel numero uno wel te verstaanquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken jij Turok ?? op de N64 dan weliswaar
Turok was ook ->quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ken jij Turok ?? op de N64 dan weliswaar
Ik ga het geeneens over het laatste deel van de Turok serie hebbenquote:
die was puur op multiplayer gebaseertquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik ga het geeneens over het laatste deel van de Turok serie hebben
Catherine Keylquote:
Bedoel de versie op de 360 en PS3, die was ook single player toch? Ja die ML versie op de N64 was om te jankenquote:Op woensdag 26 maart 2008 13:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
die was puur op multiplayer gebaseert
Jaaah!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
er zat een cerabal bore in ofzo. dan kon je op je medespeler zon boor afschieten. dan hoorde je net zoals bij de tandarts rrrrrrrzzzzrrrrr r echt geweldig haha
Alles beter dan werk?quote:
nee over je moeder, en iets met een boorquote:
Later!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat kan ik niet tegenspreken
Maar goed, ik ga naar huis, laters!
En een soort gelijk wapen had je ook in Blood II : The Chosenquote:
Da's met FIFA ook! Dan schop je zo'n bal...ohnee...da's andersquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En een soort gelijk wapen had je ook in Blood II : The Chosen
http://en.wikipedia.org/wiki/Blood_2
Dan gooide je zo'n balletje naar je vijanden toe
Die balletjes waren erg irritant hahahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Maar wel heeeul erg leukquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Die balletjes waren erg irritant hahaha
FIFAquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Da's met FIFA ook! Dan schop je zo'n bal...ohnee...da's anders
oei dat klinkt vetquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
FIFA, PES... je weet wel.. een willekeurig voetbal spelquote:
Was echt een ontzettend goed spelquote:
dat komt uit They Live! de film dan.. het spel ken ik nietquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik gisteren op teamspeak:
"Let's kick ass and chew bubble gum... but i'm all out of gum!"
Niemand wist nog uit welk spel dat kwam, jullie wel?
Duke Nukem 3D... like duuuuuhquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik gisteren op teamspeak:
"Let's kick ass and chew bubble gum... but i'm all out of gum!"
Niemand wist nog uit welk spel dat kwam, jullie wel?
Your face. Your ass. What's the difference?quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat komt uit They Live! de film dan.. het spel ken ik niet
dan doe ik ff een makkelijke, om echt wat ik vind een vd betere spellen van vroeger
"All hail to the King Baby!"
YES YES YES!quote:
ventrilo harassment : Balls of steelquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
I'll rip your head off and shit down your neck!
What are you waiting for? Christmas?
Nobody steals our chicks... and lives!
Doe ze dan meteen even allemaalquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
YES YES YES!
Nu weet ik het nogmaals zeker, met jou kan ik praten!
ik heb thuis een versie met hi def graphicsquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
YES YES YES!
Nu weet ik het nogmaals zeker, met jou kan ik praten!
hahaha, ik wist alleen die van die bubblegum nogquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
I'll rip your head off and shit down your neck!
What are you waiting for? Christmas?
Nobody steals our chicks... and lives!
Indeed, maar dan wel C&C de Dos versiequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik wist alleen die van die bubblegum nog
*For king and country"
*my feat hurt*
*ak 47 for everone!"
*clusterbombs are ready sir*
C&C blijft ook ownen met geluidjes
Geweldig spel was hetquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb thuis een versie met hi def graphics
dat spel heb ik dus echt 20x uitgespeeld
op de pc Én N64
3DFX FTW!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Indeed, maar dan wel C&C de Dos versie
ja het leukste vond ik samen met een maat, dan co-op doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig spel was het![]()
Duke Nukem: [sometimes says it after squishing an alien] Bitchin!
Geniaal was datquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het leukste vond ik samen met een maat, dan co-op doen
EVAquote:
was je in slaap gevallen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
edit... veel te laat weer
Ik zal er proberen bij te blijven
Was het maar zoquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ben ik weer!
Net weer wat pluimen in mijn aars gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |