YES YES YES!quote:
ventrilo harassment : Balls of steelquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
I'll rip your head off and shit down your neck!
What are you waiting for? Christmas?
Nobody steals our chicks... and lives!
Doe ze dan meteen even allemaalquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
YES YES YES!
Nu weet ik het nogmaals zeker, met jou kan ik praten!
ik heb thuis een versie met hi def graphicsquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
YES YES YES!
Nu weet ik het nogmaals zeker, met jou kan ik praten!
hahaha, ik wist alleen die van die bubblegum nogquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
I'll rip your head off and shit down your neck!
What are you waiting for? Christmas?
Nobody steals our chicks... and lives!
Indeed, maar dan wel C&C de Dos versiequote:Op woensdag 26 maart 2008 14:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahaha, ik wist alleen die van die bubblegum nog
*For king and country"
*my feat hurt*
*ak 47 for everone!"
*clusterbombs are ready sir*
C&C blijft ook ownen met geluidjes
Geweldig spel was hetquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:51 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb thuis een versie met hi def graphics
dat spel heb ik dus echt 20x uitgespeeld
op de pc Én N64
3DFX FTW!!quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Indeed, maar dan wel C&C de Dos versie
ja het leukste vond ik samen met een maat, dan co-op doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geweldig spel was het![]()
Duke Nukem: [sometimes says it after squishing an alien] Bitchin!
Geniaal was datquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het leukste vond ik samen met een maat, dan co-op doen
EVAquote:
was je in slaap gevallen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:00 schreef Sgele het volgende:
edit... veel te laat weer
Ik zal er proberen bij te blijven
Was het maar zoquote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo, ben ik weer!
Net weer wat pluimen in mijn aars gehad
niet van mijn moeder ieder geval, want die is thuisquote:
WTF, ik kon er niet eens wat aan doen!quote:
En kwamen ze je weer vrede en geluk brengen, en deze heb je netjes in de gang laten zetten?quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben weer thuis, én werdt opgewacht door jehova getuigen
nou het waren 2 jonge dames. dus stond even in dubio heh.quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:55 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En kwamen ze je weer vrede en geluk brengen, en deze heb je netjes in de gang laten zetten?
Goed toch!quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
WTF, ik kon er niet eens wat aan doen!
Kwam alleen even ergens langs om een papiertje (autorisatie formulier) op te halen (wisten hun veel dat ik
dan niet hoef uit te klokken en ik dan toch kan roken....)..
"Jij komt altijd netjes die formulier halen enzo, en je doet je werk echt veul beter dan die andere jongen"! (kut collega).
Mocht ik van die mensen aan de deur krijgen, en ik heb even niets te doen (huh,... waar ken ik dat van?)quote:Op woensdag 26 maart 2008 15:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou het waren 2 jonge dames. dus stond even in dubio heh.
heb maar besloten ze buiten te laten staan
Hij bleek uit de zelfde stad te komen als ik, kan dus binnenkort meerijden... = snellerquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Goed toch!Dat zijn wel de betere berichten
jij hebt echt stalen zenuwen merk ik alquote:Op woensdag 26 maart 2008 16:00 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mocht ik van die mensen aan de deur krijgen, en ik heb even niets te doen (huh,... waar ken ik dat van?)
pak ik er graag een sigaartje bij... en luister natuurlijk niet... en als ze uitgepraat zijn aangeven dat je geen ineteresse hebt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |