Hier op mijn werk moet ik alles opnemen, en thuis hebben we ook geen nummerweergave.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah, ik heb geeneens nummerweergave dus ik moet wel opnemen
Even rusten op bed kan soms ook wonderen doen toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja moet ik wel zo doen, alleen moet ik ook rond 18.00 uur eten ivm zijn avondprogramma
als ik nu ga liggen ben ik zo 2 a 3 uur weg, na een half uur ben ik echt niet te genieten als je me dan wakker maaktquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Even rusten op bed kan soms ook wonderen doen toch?
Vind het soms wel even lekker, gewoon een half uurtje op bed rusten.
(ok in jou geval ligt het natuurlijk even anders)
Haha ja, die doen hun best om het wanproduct ook echt te verkopen. Agh... 1 wel gemikte druk op de knop en het gesprek is ten eindequote:Op woensdag 26 maart 2008 17:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier op mijn werk moet ik alles opnemen, en thuis hebben we ook geen nummerweergave.
Vind het altijd wel grappig hoe die mensen het toch steeds blijven proberen... een enkeling
doet echt wat meer moeite om niet afgepoeierd te worden hahaha
Ik bedoelde ook niet slapen, maar gewoon even lekker uitrustenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
als ik nu ga liggen ben ik zo 2 a 3 uur weg, na een half uur ben ik echt niet te genieten als je me dan wakker maakt
gewoon uitrusten wordt bij mij vanzelf slapenquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook niet slapen, maar gewoon even lekker uitrusten
Mij moet je ook niet na 2 uur wakkermaken, ik heb het ochtendhumeur uitgevonden!
Bij mijn ouderlijk huis komen ze nog steeds speciaal naar me vragen. Misschien ben ik te vriendelijkquote:Op woensdag 26 maart 2008 15:50 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ik ben weer thuis, én werdt opgewacht door jehova getuigen
Kjoetquote:
haha heb je een keer dat boekje aangenomen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij mijn ouderlijk huis komen ze nog steeds speciaal naar me vragen. Misschien ben ik te vriendelijk![]()
Ik neem altijd op. Nieuwsgierigheid wint het van eventuele 'angst' voor verkopersquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en met anoniem nummer dan neem ik gewoon niet op
Ja...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha heb je een keer dat boekje aangenomen?
Tell me about it. Viel vanmiddag nog zowat in slaap tijdens een momentje van rustquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon uitrusten wordt bij mij vanzelf slapen
haha heb ooit ook de fout gemaakt omdat ik dacht zo snel van ze af te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja...
Sindsdien krijg ik steeds een nieuwe editie. Via mijn ouders die het allemaal zeer komisch vinden
Laatste wat ik hoorde was dat ik uitgenodigd was om eens mee te gaan naar een samenkomst
whahaha! superquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja...
Sindsdien krijg ik steeds een nieuwe editie. Via mijn ouders die het allemaal zeer komisch vinden
Laatste wat ik hoorde was dat ik uitgenodigd was om eens mee te gaan naar een samenkomst
Hahaha! O, wat ben jij een dondersteenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha heb ooit ook de fout gemaakt omdat ik dacht zo snel van ze af te zijn.
Op een gegeven moment kwamen er 2 onbekende gezichten en toen heb ik gezegd dat ik er pas ben komen wonen dus waar dat aardige meisje was gebleven wist ik niet!
Ben daar gekquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha! supertoch maar s gaan dan
moet je niet in een gothic outfit gaanquote:
He, dat was ik nou net van planquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je niet in een gothic outfit gaan
Ik ken een Jehova, en ze stoppen pas tot je echt bekeerd bent tot het Jehova geloof.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hahaha! O, wat ben jij een dondersteen
Maar je bent nu wel van de ontwenste post en bezoekjes af, dus het heeft geholpen
Helaas heb ik die keuze zelf niet meer. Tenzij ik toevallig bij mijn ouders ben als ze komen. Wel steeds dezelfde mensen, als ik hen mag geloven.
Trek ik me bourka aanquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wou zeggen ik heb wel wat te leen voor je ha ha
Speciaal voor jou Droxz, zie ik wistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Gaan we doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we gaan toch niet daar onze meeting houden he
ha ha ja vast en zeker!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaan we doen
Denk dat onze aanwezigheid ontzettend op prijs zal worden gesteld
Jawel hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |