Kjoetquote:
haha heb je een keer dat boekje aangenomen?quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Bij mijn ouderlijk huis komen ze nog steeds speciaal naar me vragen. Misschien ben ik te vriendelijk![]()
Ik neem altijd op. Nieuwsgierigheid wint het van eventuele 'angst' voor verkopersquote:Op woensdag 26 maart 2008 17:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en met anoniem nummer dan neem ik gewoon niet op
Ja...quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha heb je een keer dat boekje aangenomen?
Tell me about it. Viel vanmiddag nog zowat in slaap tijdens een momentje van rustquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
gewoon uitrusten wordt bij mij vanzelf slapen
haha heb ooit ook de fout gemaakt omdat ik dacht zo snel van ze af te zijn.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja...
Sindsdien krijg ik steeds een nieuwe editie. Via mijn ouders die het allemaal zeer komisch vinden
Laatste wat ik hoorde was dat ik uitgenodigd was om eens mee te gaan naar een samenkomst
whahaha! superquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:09 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ja...
Sindsdien krijg ik steeds een nieuwe editie. Via mijn ouders die het allemaal zeer komisch vinden
Laatste wat ik hoorde was dat ik uitgenodigd was om eens mee te gaan naar een samenkomst
Hahaha! O, wat ben jij een dondersteenquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
haha heb ooit ook de fout gemaakt omdat ik dacht zo snel van ze af te zijn.
Op een gegeven moment kwamen er 2 onbekende gezichten en toen heb ik gezegd dat ik er pas ben komen wonen dus waar dat aardige meisje was gebleven wist ik niet!
Ben daar gekquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahaha! supertoch maar s gaan dan
moet je niet in een gothic outfit gaanquote:
He, dat was ik nou net van planquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je niet in een gothic outfit gaan
Ik ken een Jehova, en ze stoppen pas tot je echt bekeerd bent tot het Jehova geloof.quote:Op woensdag 26 maart 2008 19:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hahaha! O, wat ben jij een dondersteen
Maar je bent nu wel van de ontwenste post en bezoekjes af, dus het heeft geholpen
Helaas heb ik die keuze zelf niet meer. Tenzij ik toevallig bij mijn ouders ben als ze komen. Wel steeds dezelfde mensen, als ik hen mag geloven.
Trek ik me bourka aanquote:Op woensdag 26 maart 2008 19:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik wou zeggen ik heb wel wat te leen voor je ha ha
Speciaal voor jou Droxz, zie ik wistquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Gaan we doenquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
we gaan toch niet daar onze meeting houden he
ha ha ja vast en zeker!quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaan we doen
Denk dat onze aanwezigheid ontzettend op prijs zal worden gesteld
Jawel hequote:
Hahahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 20:26 schreef draculettetje het volgende:
[..]
meer weet ik er gewoon niet over te zeggen ha ha
quote:Op woensdag 26 maart 2008 20:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Speciaal voor jou Droxz, zie ik wistgeilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
vroeg heh ?quote:
Ooh, ik schrok alquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vroeg heh ?![]()
dat was wel nog thuis trouwens hoor!
hahaquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ooh, ik schrok al
Alsnog is het vroeg hoor... Zat toen zelf nog in de auto. Thuis gaan internetten is een beetje zonde van m'n tijd
Dat dusquote:
Was dat die van Britney Spears?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:19 schreef WhiteLightning het volgende:
k had eigelijk de nieuwe aflevering van southpark willen kijken, maar ik had eigelijk al te weinig tijd
nee das de vorige. er komt iedere woensdag een nieuwequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:21 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Was dat die van Britney Spears?
Meuningquote:
Ik heb niet echt altijd tijd om het te kijken, maar probeer dat toch wel te doen.quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee das de vorige. er komt iedere woensdag een nieuwe![]()
hij heet major boobage, met kenny
http://www.southparkstudios.com/
die van britney was ook goed! haha
ja precies. sacrifice for the harvestquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik heb niet echt altijd tijd om het te kijken, maar probeer dat toch wel te doen.
Vond die Omen stukjes geweldig in de aflevering van Britney
Hmm these are the greatest corns I've seen in my entire livequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja precies. sacrifice for the harvest![]()
Ja gaat de goede kant op hequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh kerel!
Hoe is t met je rug inmiddels?
Ja wat wil jequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:40 schreef WhiteLightning het volgende:
******gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap************
ja de wekker gaat om 5 uur, dus dat valt dan wel meequote:Op donderdag 27 maart 2008 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja wat wil jeJe zat hier al om 5.47
En hoe laat moet je weg dan?quote:Op donderdag 27 maart 2008 07:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja de wekker gaat om 5 uur, dus dat valt dan wel mee
rond 6:30 vertrek ik meestalquote:
Ooow dus je bent nu al weer op werkquote:Op donderdag 27 maart 2008 07:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
rond 6:30 vertrek ik meestal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |