Neuh... cursus tot half 11quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:00 schreef draculettetje het volgende:
zoo hier is iedereen al naar huis zeker
Onthou het maar goed, de komende maanden zit ik hier telkens op dinsdagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow jja da's waar ook helemaal vergeten!
hoi smokez!
zal mn best doen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onthou het maar goed, de komende maanden zit ik hier telkens op dinsdag
En ook hallo
Ben je mooi klaar meequote:
mja misschien dat je moet blijven updaten zeg maar. probeer gewoon te updaten totdat het niet meer kan zeg maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:25 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, hmm hij heeft maar 29 updates gevonden?
Ben ik al mee bezigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja misschien dat je moet blijven updaten zeg maar. probeer gewoon te updaten totdat het niet meer kan zeg maar
Pff daarnet even een restart moeten doen, gewoon weer 2,20 minuten... Ongekendquote:
ja echt niet normaal neequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pff daarnet even een restart moeten doen, gewoon weer 2,20 minuten... Ongekend
Stond hij al opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef WhiteLightning het volgende:
misschien dat dit helpt:
Quote: debauch (TechnicalUser)
9 May 07 17:11
I recently read an article in a magazine that said "a default power setting in the "Power Saver" plan limits the cpu to 50%. Open the Power Options control panel and change it to "High Performance" to give it full throttle.
Medion 8822quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef WhiteLightning het volgende:
wat voor pc is het ?
gvd echt kut idd manquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo net weer lekker wezen gamen, gvd weer dik pijn in mijn poot, moet ik gewoon WEER stoppen...
misschien toch maar geen prof worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |