Neuh... cursus tot half 11quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:00 schreef draculettetje het volgende:
zoo hier is iedereen al naar huis zeker
Onthou het maar goed, de komende maanden zit ik hier telkens op dinsdagquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:09 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow jja da's waar ook helemaal vergeten!
hoi smokez!
zal mn best doen!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Onthou het maar goed, de komende maanden zit ik hier telkens op dinsdag
En ook hallo
Ben je mooi klaar meequote:
mja misschien dat je moet blijven updaten zeg maar. probeer gewoon te updaten totdat het niet meer kan zeg maarquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:25 schreef Bellerophon het volgende:
@WL, hmm hij heeft maar 29 updates gevonden?
Ben ik al mee bezigquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja misschien dat je moet blijven updaten zeg maar. probeer gewoon te updaten totdat het niet meer kan zeg maar
Pff daarnet even een restart moeten doen, gewoon weer 2,20 minuten... Ongekendquote:
ja echt niet normaal neequote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Pff daarnet even een restart moeten doen, gewoon weer 2,20 minuten... Ongekend
Stond hij al opquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:42 schreef WhiteLightning het volgende:
misschien dat dit helpt:
Quote: debauch (TechnicalUser)
9 May 07 17:11
I recently read an article in a magazine that said "a default power setting in the "Power Saver" plan limits the cpu to 50%. Open the Power Options control panel and change it to "High Performance" to give it full throttle.
Medion 8822quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef WhiteLightning het volgende:
wat voor pc is het ?
gvd echt kut idd manquote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo net weer lekker wezen gamen, gvd weer dik pijn in mijn poot, moet ik gewoon WEER stoppen...
misschien toch maar geen prof worden
Dude wat klotequote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
zo net weer lekker wezen gamen, gvd weer dik pijn in mijn poot, moet ik gewoon WEER stoppen...
misschien toch maar geen prof worden
k ga ook pitten, truste allemaal!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef draculettetje het volgende:
jullie waren hier gewoon nog ha ha
weltrusten allemaal
Proxyserverquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
morgen! pff wat een nacht
Heerlijk zou ik juist zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geenn last van onweer, wind en flitsen
ik werd er echt niet vrolijk van
En hoe lang ben je onderweg dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Nou alles gepakt en gezakt, ff afscheid nemen van het team hier, en dan op terug naar m'n oh zo fijne Breda
succes daar nog even en een goede terug reis!quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Nou alles gepakt en gezakt, ff afscheid nemen van het team hier, en dan op terug naar m'n oh zo fijne Breda
We vliegen om een uur of 2 vanuit hier terug naar Nederland, waar we zo'n 2.5 uur over doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hoe lang ben je onderweg dan?
Dank je wel !quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes daar nog even en een goede terug reis!
Whehequote:Op woensdag 12 maart 2008 07:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
We vliegen om een uur of 2 vanuit hier terug naar Nederland, waar we zo'n 2.5 uur over doen
Eerste wat ik doe is koffie fixx0ren thuis
Ik dank uquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheNah gaat helemaal goed komen dus, goede reis alvast
ha ha en veel plezier en geniet dan maar lekker van je koffie bij terugkomst!quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
We vliegen om een uur of 2 vanuit hier terug naar Nederland, waar we zo'n 2.5 uur over doen
Eerste wat ik doe is koffie fixx0ren thuis
Boh, dat is ook zuur... Denk je eerst vrij te zijn maar mag je alsnog gaan werkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dank u![]()
![]()
Aangezien ik morgen moet werken in Boxtel(was eigenlijk de rest van de week vrij) Spreek ik jullie morgen wel
'werk' ze vandaag!
inderdaad, lijkt me niet fijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh, dat is ook zuur... Denk je eerst vrij te zijn maar mag je alsnog gaan werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |