k ga ook pitten, truste allemaal!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:23 schreef draculettetje het volgende:
jullie waren hier gewoon nog ha ha
weltrusten allemaal
Proxyserverquote:
Hoezo?quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
morgen! pff wat een nacht
Heerlijk zou ik juist zeggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:54 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geenn last van onweer, wind en flitsen
ik werd er echt niet vrolijk van
En hoe lang ben je onderweg dan?quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Nou alles gepakt en gezakt, ff afscheid nemen van het team hier, en dan op terug naar m'n oh zo fijne Breda
succes daar nog even en een goede terug reis!quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:54 schreef Sgele het volgende:
Mogguh!
Nou alles gepakt en gezakt, ff afscheid nemen van het team hier, en dan op terug naar m'n oh zo fijne Breda
We vliegen om een uur of 2 vanuit hier terug naar Nederland, waar we zo'n 2.5 uur over doenquote:Op woensdag 12 maart 2008 07:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hoe lang ben je onderweg dan?
Dank je wel !quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
succes daar nog even en een goede terug reis!
Whehequote:Op woensdag 12 maart 2008 07:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
We vliegen om een uur of 2 vanuit hier terug naar Nederland, waar we zo'n 2.5 uur over doen
Eerste wat ik doe is koffie fixx0ren thuis
Ik dank uquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheNah gaat helemaal goed komen dus, goede reis alvast
ha ha en veel plezier en geniet dan maar lekker van je koffie bij terugkomst!quote:Op woensdag 12 maart 2008 07:59 schreef Sgele het volgende:
[..]
We vliegen om een uur of 2 vanuit hier terug naar Nederland, waar we zo'n 2.5 uur over doen
Eerste wat ik doe is koffie fixx0ren thuis
Boh, dat is ook zuur... Denk je eerst vrij te zijn maar mag je alsnog gaan werkenquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik dank u![]()
![]()
Aangezien ik morgen moet werken in Boxtel(was eigenlijk de rest van de week vrij) Spreek ik jullie morgen wel
'werk' ze vandaag!
inderdaad, lijkt me niet fijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Boh, dat is ook zuur... Denk je eerst vrij te zijn maar mag je alsnog gaan werken
Bijna weekendquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
inderdaad, lijkt me niet fijn
Of anders om... nu bijkomen en dan een druk weekendquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:16 schreef draculettetje het volgende:
idd bijna weekend!
eerst een druk programma afwerken en dan het weekend bijkomen
ha ha dan moet ik heel wat afspraken om gaan gooien, zullen mensen niet blij mee zijnquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of anders om... nu bijkomen en dan een druk weekend
Ach... eigen belang eerstquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dan moet ik heel wat afspraken om gaan gooien, zullen mensen niet blij mee zijn
ach ja, maakt mij niet zoveel uit hoorquote:
Ik weet dat zoiets jou niet uitmaaktquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja, maakt mij niet zoveel uit hoor
vandaag naar notaris en bij mn schoonouders eten
morgen met vorige collega's uit eten
vrijdag wijnproef avond
I knowquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik weet dat zoiets jou niet uitmaakt
Haha, heb maar 1 plan dit weekend -> Vriendinquote:Op woensdag 12 maart 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
I know
ow en nog in optie zaterdagavond pokeren
dus ook plannen in het weekend ha ha
is natuurlijk ook een heeel goed plan!quote:Op woensdag 12 maart 2008 08:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha, heb maar 1 plan dit weekend -> Vriendin![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |