mogguh!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:31 schreef Sgele het volgende:
goedemorgen.
Ik zit in een praktisch lege trein
Doe je toch wat verkeerdquote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Mornin.
Ik speel het klaar om me te verslapen en toch nog 20 minuten te vroeg op m'n werk te zijn.
dat vind ik knap!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:55 schreef BloodyLotte het volgende:
Mornin.
Ik speel het klaar om me te verslapen en toch nog 20 minuten te vroeg op m'n werk te zijn.
kan me voorstellenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:56 schreef WhiteLightning het volgende:
gvd ik wil naar huis..... teringzooi hier..
ow ja, even vergeten sorryquote:Op vrijdag 21 maart 2008 07:57 schreef BloodyLotte het volgende:
Nog geen uitslagen. Bloed duurt een weekje he
hoi!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
DIT IS ENG
ben er gewoon voor het EERST als EERSTE
heb de complete afdeling maar moeten openen
komen er nog zowiezo 2 binnen nu en 20 min, voor rest is het afwachten vandaag .....
in 30 min van tilburg naar eindhoven. (komt door het weer)
Tilburg had ik last van een heftige hagelbui zodat alles gelijk wit zag, en ik ipv 100, waar je 80 mag maar 40 kon rijden(anders zag je niks)
Ik ben op vrijdag altijd de eerste, lekker rustig, geen gezeur... koffie halen, muziekje aanquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
DIT IS ENG
komen er nog zowiezo 2 binnen nu en 20 min, voor rest is het afwachten vandaag .....
Tilburg had ik last van een heftige hagelbui zodat alles gelijk wit zag, en ik ipv 100, waar je 80 mag maar 40 kon rijden(anders zag je niks)
Crazy!!quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:10 schreef Crazy-M het volgende:
DIT IS ENG
You're not alone my friendquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen mensen mensen, ik heb helemaal geen zin om wat te doen
dan maar een droxz specialquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mensen mensen mensen, ik heb helemaal geen zin om wat te doen
egg punch?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan maar een droxz special
* draculettetje zet een blad met allerlei lekkers, iemand al trek in een egg puch?
tjah, bij de brandweer is het druk werkenquote:
Ik werk naast de brandweer...ik zie die mensen de hele dag geen zier uitvoerenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 08:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah, bij de brandweer is het druk werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |