nu aan mijn stageverslag werken volgende week vrijdag laatste dag stagequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk gedurende een dag? Dat heb ik dus nooit meegekregen
gevonden!!quote:
Ah, kijk weet ik dat ook weerquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:37 schreef tripack het volgende:
[..]
nu aan mijn stageverslag werken volgende week vrijdag laatste dag stage
en daarna als ik er wordt aangenomen zal ik website bouwen mbv typo3.quote:
Je mag websites bouwen, door typfouten te maken?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:39 schreef tripack het volgende:
[..]
en daarna als ik er wordt aangenomen zal ik website bouwen mbv typo3.
0900-Geefmijmijnvrijedagterugquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wat is het nummer van je baas! Ik ga bellen
Whehehequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je mag websites bouwen, door typfouten te maken?
nee manquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:40 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je mag websites bouwen, door typfouten te maken?
Ik wordt doorgeschakeld naar 0900-tyfopengawerkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
0900-GeefmijmijnvrijedagterugNajah we gaan zien hoe dit zich gaat ontwikkelen
Wist ik alquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
nee mantypo3 is een cms kijk:
www.typo3.org
Fuck... hebben ze weer de voicemail erop staanquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wordt doorgeschakeld naar 0900-tyfopengawerken
Beetje leuk CMS programma?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:43 schreef tripack het volgende:
[..]
nee mantypo3 is een cms kijk:
www.typo3.org
waar ken je het van dan? voordat ik hier stage liep had ik er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Wist ik al
Vond het alleen een TE flauwe grap...ik moest 'm maken
Zagen, zagen, wiedewiedewagen,quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
jaja en hier was tie weer.
[ afbeelding ]
je kan er heel veel mee... de leercurve is wel stijl dus duurt ff voordat je het echt onder de knie hebt, maar dan is het ook wel leuk om te doenquote:
Moet namelijk nog steeds is mijn websites in een CMS gaan duwen... te lui enzoquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:51 schreef tripack het volgende:
[..]
je kan er heel veel mee... de leercurve is wel stijl dus duurt ff voordat je het echt onder de knie hebt, maar dan is het ook wel leuk om te doen
Een vriend van me werkt er ook meequote:Op woensdag 19 maart 2008 12:46 schreef tripack het volgende:
[..]
waar ken je het van dan? voordat ik hier stage liep had ik er nog nooit van gehoord
Anneke Tanneke Toverheksquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zagen, zagen, wiedewiedewagen,
Jan kwam thuis om een boterham te vragen.
Vader was niet thuis, moeder was niet thuis,
Piep, zei de muis in het voorhuis.
Beter een hoop stront in de bus mee...dan moeten staan in het vak van Willem IIquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Anneke Tanneke Toverheks
Anneke Tanneke Toverheks,
Waar ga jij wel naartoe?
"Ik trek de hele wereld rond,
En word dan toch niet moe."
Maar ikke wel, riep toen de hond,
En gooide Anneke op de grond.
hahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Beter een hoop stront in de bus mee...dan moeten staan in het vak van Willem II![]()
waar werkt die vriend van je?quote:
Nood breekt wetquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahaja je moet wat doen om warm te blijven
Bwahahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
Er zat een aapje op een stokje,
Achter moeders keukendeur.
Hij had een gaatje in zijn rokje,
En daar stak zijn staartje deur.
Heulemaal niksquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:04 schreef draculettetje het volgende:
zoooo gaar
het is zelfs zo erg dat ik aan een capucino zit terwijl ik geen koffie lust
heb ook afspraak gemaakt met revalidatie arts
nog wat gemist?
Dat bedoel ik, en ik hoop dat de koffie je toch een beetje zal smakenquote:
dank ben er nog niet overuit of ik het lekker vindquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en ik hoop dat de koffie je toch een beetje zal smaken
Geen idee, ik heb 'm er een keer mee bezig gezienquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
waar werkt die vriend van je?
ik ben lunchen. tot zo
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:14 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb 'm er een keer mee bezig gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Hahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank ben er nog niet overuit of ik het lekker vind
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Was te verwachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Het is je vergevenquote:
Dan was het dus toch niet zo viesquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bekertje is inmiddels wel leeg
ik vind het wel een net al te lekkere nasmaak hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan was het dus toch niet zo vies
quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Ik heb niet eens geklikt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Appels zijn gezondquote:Op woensdag 19 maart 2008 13:23 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik vind het wel een net al te lekkere nasmaak hebben
ben maar aan mn appel begonnen
Niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |