Zit hier nu lekker Johem myer enzo te luisteren, dat ik daar niet eerder op gekomen ben!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry kan je hier niet aan linkjes helpen. thuis heb ik er zo 10 voor je
dank ga ik daar ff een potje tegen aan rammenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen!
* Dr.Droxz schuift een boksbal Dracu's kant op!
haha 7mbitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit hier nu lekker Johem myer enzo te luisteren, dat ik daar niet eerder op gekomen ben!
(die KPN kaart te gebruiken... trouwens maximaal 7 mbit!!!)
GO DRACU! GO DRACU! GO DRACU! GO DRACU!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank ga ik daar ff een potje tegen aan rammen
En dat allemaal door de lucht, vind het netjes hoorquote:
ja youtube brengt die kaart echt op zn knieen hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dat allemaal door de lucht, vind het netjes hoor
Ik ben hem nu keihard aan het testen met youtube, nou werkt prima!
ha ha dank, al was ik net van plan omdat eens niet te doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dracu, je hebt nu recht op een kleine borrel.
dank!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GO DRACU! GO DRACU! GO DRACU! GO DRACU!
gewoon 1 kleintje. even ontspannen hoor!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dank, al was ik net van plan omdat eens niet te doen
al heb je me wel op een idee gebracht!
denk dat ik nog opgefokter raakquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon 1 kleintje. even ontspannen hoor!
ah oke , dan moet je het maar even links laten liggen hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk dat ik nog opgefokter raak
gewoon niet meer naar de foto kijken en de boel laten bezinken, morgen rondje bellen als de boel open is op zaterdagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke , dan moet je het maar even links laten liggen hoor
fijn weekend!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
Beste Menschen. de zeit is dar gekommen, das ik sie erlassen muss.
oftewel
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!\\
prettig weekend allemaal en tot volgende week
Viel Spass herr ubersturmbahnfuhrer!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
oftewel
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!\\
Inderdaad!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja youtube brengt die kaart echt op zn knieen haha![]()
![]()
Prettig weekend WL!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
oftewel
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!\\
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |