Wrijf het er nog even in ookquote:
trustequote:
Truste en prettig weekend!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Werk ze nog allemaal. En tot maandag weer
zo lang nogquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Verveel me echt dood hier zeg... nog 2 uur...
zo dat klinkt aardig goed jaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 14:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, zit het hele weekend bij een goede vriend van me, en pit daar ook het hele weekend
Even de groenteboer uithangen, laotop mee, Wii staat klaar, bier aanwezig, whiske aanwezig, groot plasma scherm aanwezig... dus laat het weekend maar beginnen!
p.s
Ik ga ook niet meer om met die gasten hoor
jij ook heh, pretig weekendquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:18 schreef BloodyLotte het volgende:
Werk ze nog allemaal. En tot maandag weer
ik was even naar de kringloopwinkel (was gelijk een uur wegquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
Verveel me echt dood hier zeg... nog 2 uur...
jezus, triest iddquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:33 schreef draculettetje het volgende:
mag ik hier ff komen vloeken?!!!!!!![]()
de dag met mn zoessie prima hoor daar niet van, maar ze leent op dit moment mn seat,
en die heeft ze keurig hier op de parkeer plaats gezet,
wil ze net naar huis gaan, echt passagiers kant vol met krassen!
tuurlijk geen briefje erbij!
ik is boos (en verdrietig, mn mooie seatje)
quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:33 schreef draculettetje het volgende:
de dag met mn zoessie prima hoor daar niet van, maar ze leent op dit moment mn seat,
Hoop dat de verzekering die op 1 of andere manier kan dekken?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:33 schreef draculettetje het volgende:
Ik ben al een paar keer gaan roken, paar keer koffie wezen halen... tweakers.net al gehad,quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik was even naar de kringloopwinkel (was gelijk een uur weg)
Ons moederbedrijf zit ergens in Israel ofzo, daar hebben ze vrijdag weekend volgens mij... vandaag dat het hier op vrijdag altijd lekker rustig is. (ben ik gvd mijn externe schijf vergeten met films)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:29 schreef tripack het volgende:
[..]
zo lang nogik zou echt niet willen werken waar jij werkt
mja ik zoek nog een paar kasten , voor thuis, en een eet tafelquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik ben al een paar keer gaan roken, paar keer koffie wezen halen... tweakers.net al gehad,
telefoon gaat hier niet, geen langlopende klusjes....
denk het niet, maar ga het wel uitzoeken, ben er echt naar vanquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoop dat de verzekering die op 1 of andere manier kan dekken?
week niet, hij heeft niks misdaan, stond ook gewoon goed in z'n vakquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:35 schreef tripack het volgende:
[..]waarom zouden ze jouw seat dat aandoen
kan je niet online divx kijken dan ? ok het is niet zo goed als je schijf, maar beter dan nietsquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ons moederbedrijf zit ergens in Israel ofzo, daar hebben ze vrijdag weekend volgens mij... vandaag dat het hier op vrijdag altijd lekker rustig is. (ben ik gvd mijn externe schijf vergeten met films)
Anders heeft je soessie dat per ongeluk gedaan... creatief zijn is ook een kunst hequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk het niet, maar ga het wel uitzoeken, ben er echt naar van
Op haar wa gooien bedoel je?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:45 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Anders heeft je soessie dat per ongeluk gedaan... creatief zijn is ook een kunst he
We hebben hier net een nieuwe kpn kaart binnen, om te testenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je niet online divx kijken dan ? ok het is niet zo goed als je schijf, maar beter dan niets
of natuurlijk southpark. kweenie of je daar van houdt ?
Zoiets, iemand moet het gedaan hebben, anders krijg je het niet terugquote:
De tering, dat is echt niet cool!quote:
Ik ben dan met recht ook kwaad!quote:
Da's waar alleen rijdt zij op mijn verzekerng, dus dat zal niet zo best zijn...quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoiets, iemand moet het gedaan hebben, anders krijg je het niet terug
(weet niet precies hoe het zit met autoverzekeringen...)
sorry kan je hier niet aan linkjes helpen. thuis heb ik er zo 10 voor jequote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
We hebben hier net een nieuwe kpn kaart binnen, om te testen
Zit nu dus naast me pc op een laptop, dus zonder proxy enzo
Link?
Daar kan ik me wat bij voorstellen!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:50 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Ik ben dan met recht ook kwaad!
man alles giert door mn lijf nu!
ben alles behalve rustig, wou dat ik een boksbal had ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |