Zit hier nu lekker Johem myer enzo te luisteren, dat ik daar niet eerder op gekomen ben!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sorry kan je hier niet aan linkjes helpen. thuis heb ik er zo 10 voor je
dank ga ik daar ff een potje tegen aan rammenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Daar kan ik me wat bij voorstellen!
* Dr.Droxz schuift een boksbal Dracu's kant op!
haha 7mbitquote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zit hier nu lekker Johem myer enzo te luisteren, dat ik daar niet eerder op gekomen ben!
(die KPN kaart te gebruiken... trouwens maximaal 7 mbit!!!)
GO DRACU! GO DRACU! GO DRACU! GO DRACU!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:00 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dank ga ik daar ff een potje tegen aan rammen
En dat allemaal door de lucht, vind het netjes hoorquote:
ja youtube brengt die kaart echt op zn knieen hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En dat allemaal door de lucht, vind het netjes hoor
Ik ben hem nu keihard aan het testen met youtube, nou werkt prima!
ha ha dank, al was ik net van plan omdat eens niet te doenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:05 schreef WhiteLightning het volgende:
nou dracu, je hebt nu recht op een kleine borrel.
dank!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GO DRACU! GO DRACU! GO DRACU! GO DRACU!
gewoon 1 kleintje. even ontspannen hoor!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha dank, al was ik net van plan omdat eens niet te doen
al heb je me wel op een idee gebracht!
denk dat ik nog opgefokter raakquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gewoon 1 kleintje. even ontspannen hoor!
ah oke , dan moet je het maar even links laten liggen hoorquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
denk dat ik nog opgefokter raak
gewoon niet meer naar de foto kijken en de boel laten bezinken, morgen rondje bellen als de boel open is op zaterdagquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah oke , dan moet je het maar even links laten liggen hoor
fijn weekend!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
Beste Menschen. de zeit is dar gekommen, das ik sie erlassen muss.
oftewel
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!\\
prettig weekend allemaal en tot volgende week
Viel Spass herr ubersturmbahnfuhrer!!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
oftewel
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!\\
Inderdaad!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja youtube brengt die kaart echt op zn knieen haha![]()
![]()
Prettig weekend WL!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:20 schreef WhiteLightning het volgende:
oftewel
WEEKEND!!!!!!!!!!!!!!!\\
op de krassen na (en de boksbal van droxz heeft me goed gedaan)quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:55 schreef Sgele het volgende:
Hoi Dracu, ja goed hoor, bijna klaar weer voor vandaag, en dan van het weekend genietenMooi weer, leuke mensen, niks te klagen, alleen internet werkt niet in het appartement
Hoeist met jou?
strax wordt je nog stoned ookquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
tering he... ik begin die wiet echt zwaar te ruiken uit mijn buro!
hmmm ik kan je helaas niet helpenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:59 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad!
p.s heb nu al iemand 35 minuten aan de lijn, en krijg het probleem niet opgelost
Na een uur probleem redelijk kunnen oplossen, hij kan iig weer bij zijn mail (externe met laptop)..quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:07 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm ik kan je helaas niet helpen
Mooi dat die bal heeft geholpenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op de krassen na (en de boksbal van droxz heeft me goed gedaan)
gaat het goed, een dagje met mn zoessie gehad, mn jurk gepast
werkweek er op zitten
dus vrij oke
Dat gaat lastig "werken" worden, ben alleen hier dus kan ook op niemand terugvallenquote:
nog 10 minuutjes toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat gaat lastig "werken" worden, ben alleen hier dus kan ook op niemand terugvallen
Eigenlijk tot half 6, maar mijn trein (hier voor de deur 2 minuten lopen) gaat van om 10 voor...quote:
ow ja, da's niks aan!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigenlijk tot half 6, maar mijn trein (hier voor de deur 2 minuten lopen) gaat van om 10 voor...
Blijf hier dus meestal nog even, tijd opsparen, sta anders toch voor janlul buiten
Inderdaad, maar dat is nou eenmaal de regel, er MOET iemand zijn tot half 6quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja, da's niks aan!
balen dat je in dat opzicht niet net 10 min eerder weg kan
Da's natuurlijk ook erg lekker!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is nou eenmaal de regel, er MOET iemand zijn tot half 6
Maar al die minuten extra neem je de volgende week weer lekker op,
zo heb ik aardig wat uren gespaard en vorige week vrijdag opgenomen (vrije dag).
Elke dag werk ik dus 20 a 25 minuten overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook erg lekker!
dank en hetzelfde, maar met wat je gaat doen gaat dat vast lukken!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben al aan het opruimen, en ga er vandoor!
Dracu, alvast prettig weekend![]()
![]()
beetje snelle verbinding ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
Zo hee....eindelijk voor elkaar om die internet verbinding te fixen in het appartementSchroevendraaiers, een admingedeelte in het Roemeens.... maar het werkt
![]()
![]()
Is toch een soort van gewoonte geworden he, doorposten!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
En we gaan ook gewoon weer door op zaterdag
Ben gisteren bij Holy Beats geweest, oldschoolfeestje in een kerkcatacombe in Amsterdam. Geweldig zeg, wát een sfeer
Klein feestje, 300 man ofzo, maar dat was echt fantastisch
mwah valt mee, 300Kb/s.quote:
tot wanneer bleef je nou ook alweer?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
mwah valt mee, 300Kb/s.
Het moet zo:
- 1 laptop met XP die gebruik kan maken van die verbinding via ethernet (en ding staat dus constant aan)
- verbinding wordt gedeeld via WIFI
- Vista laptop zoekt die WIFI verbinding en het werkt.
Mongool eigenlijk dat het erop lijkt dat Vista die verbinding niet kan 'lezen' ofzo. Maar goed....we kunnen internetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |