Mooi dat die bal heeft geholpenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:06 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op de krassen na (en de boksbal van droxz heeft me goed gedaan)
gaat het goed, een dagje met mn zoessie gehad, mn jurk gepast
werkweek er op zitten
dus vrij oke
Dat gaat lastig "werken" worden, ben alleen hier dus kan ook op niemand terugvallenquote:
nog 10 minuutjes toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat gaat lastig "werken" worden, ben alleen hier dus kan ook op niemand terugvallen
Eigenlijk tot half 6, maar mijn trein (hier voor de deur 2 minuten lopen) gaat van om 10 voor...quote:
ow ja, da's niks aan!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Eigenlijk tot half 6, maar mijn trein (hier voor de deur 2 minuten lopen) gaat van om 10 voor...
Blijf hier dus meestal nog even, tijd opsparen, sta anders toch voor janlul buiten
Inderdaad, maar dat is nou eenmaal de regel, er MOET iemand zijn tot half 6quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ow ja, da's niks aan!
balen dat je in dat opzicht niet net 10 min eerder weg kan
Da's natuurlijk ook erg lekker!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, maar dat is nou eenmaal de regel, er MOET iemand zijn tot half 6
Maar al die minuten extra neem je de volgende week weer lekker op,
zo heb ik aardig wat uren gespaard en vorige week vrijdag opgenomen (vrije dag).
Elke dag werk ik dus 20 a 25 minuten overquote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Da's natuurlijk ook erg lekker!
dank en hetzelfde, maar met wat je gaat doen gaat dat vast lukken!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 17:32 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben al aan het opruimen, en ga er vandoor!
Dracu, alvast prettig weekend![]()
![]()
beetje snelle verbinding ?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 10:49 schreef Sgele het volgende:
Zo hee....eindelijk voor elkaar om die internet verbinding te fixen in het appartementSchroevendraaiers, een admingedeelte in het Roemeens.... maar het werkt
![]()
![]()
Is toch een soort van gewoonte geworden he, doorposten!quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:53 schreef Sm0keZ het volgende:
En we gaan ook gewoon weer door op zaterdag
Ben gisteren bij Holy Beats geweest, oldschoolfeestje in een kerkcatacombe in Amsterdam. Geweldig zeg, wát een sfeer
Klein feestje, 300 man ofzo, maar dat was echt fantastisch
mwah valt mee, 300Kb/s.quote:
tot wanneer bleef je nou ook alweer?quote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:48 schreef Sgele het volgende:
[..]
mwah valt mee, 300Kb/s.
Het moet zo:
- 1 laptop met XP die gebruik kan maken van die verbinding via ethernet (en ding staat dus constant aan)
- verbinding wordt gedeeld via WIFI
- Vista laptop zoekt die WIFI verbinding en het werkt.
Mongool eigenlijk dat het erop lijkt dat Vista die verbinding niet kan 'lezen' ofzo. Maar goed....we kunnen internetten
Woensdag middag het vliegtuig terug...als het goed is, want we moeten naar Dortmund, en volgens mij ligt daar nog alles in stakingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tot wanneer bleef je nou ook alweer?
Ik val altijd meteen in slaap als ik een paar hijsjes neem.. wordt niet stoned...ga niet gek doen..nee ik val gewoon in slaapquote:Op zondag 9 maart 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik ben er ook weer...
die wiet was wel sterk zeg, heb heeeeeeeeerlijk geslapen...
ik zal je in de gaten houden! hopelijk kan je allemaal gewoon door, of vermaak je je wel daar!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Woensdag middag het vliegtuig terug...als het goed is, want we moeten naar Dortmund, en volgens mij ligt daar nog alles in staking
was het wel gezellig je weekend?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik ben er ook weer...
die wiet was wel sterk zeg, heb heeeeeeeeerlijk geslapen...
koppie thee...quote:Op zondag 9 maart 2008 18:30 schreef Seventees het volgende:
Weekend bij schoonouders, erg gezellig!
Maar nu ben ik wel erg moe. Vroeg naar bed vanavond
Ja ik ook maar dat noem ik niet werken..quote:Op zondag 9 maart 2008 18:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kan op zich genoeg baantjes bedenken waarbij je in het weekend moet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |