Woensdag middag het vliegtuig terug...als het goed is, want we moeten naar Dortmund, en volgens mij ligt daar nog alles in stakingquote:Op zaterdag 8 maart 2008 17:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tot wanneer bleef je nou ook alweer?
Ik val altijd meteen in slaap als ik een paar hijsjes neem.. wordt niet stoned...ga niet gek doen..nee ik val gewoon in slaapquote:Op zondag 9 maart 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik ben er ook weer...
die wiet was wel sterk zeg, heb heeeeeeeeerlijk geslapen...
ik zal je in de gaten houden! hopelijk kan je allemaal gewoon door, of vermaak je je wel daar!quote:Op zondag 9 maart 2008 16:01 schreef Sgele het volgende:
[..]
Woensdag middag het vliegtuig terug...als het goed is, want we moeten naar Dortmund, en volgens mij ligt daar nog alles in staking
was het wel gezellig je weekend?quote:Op zondag 9 maart 2008 15:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
Zo, ik ben er ook weer...
die wiet was wel sterk zeg, heb heeeeeeeeerlijk geslapen...
koppie thee...quote:Op zondag 9 maart 2008 18:30 schreef Seventees het volgende:
Weekend bij schoonouders, erg gezellig!
Maar nu ben ik wel erg moe. Vroeg naar bed vanavond
Ja ik ook maar dat noem ik niet werken..quote:Op zondag 9 maart 2008 18:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik kan op zich genoeg baantjes bedenken waarbij je in het weekend moet werken
ha ha zoals?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:39 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat noem ik niet werken..
Haha dank jequote:Op zondag 9 maart 2008 18:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zal je in de gaten houden! hopelijk kan je allemaal gewoon door, of vermaak je je wel daar!
Achter de bar staan bij een café, met een scooter bezorgingen rondbrengen, als gastman/vrouw fungeren in een restaurantquote:Op zondag 9 maart 2008 18:40 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha zoals?
overigens ben ik niet aan het werk ha ha
Mja hier is dus alles gewoon in volle gang. Ook op zondag, winkels, supermarkten, complete winkelcentra...weekend kennen ze hier niet geloof ikquote:Op zondag 9 maart 2008 18:42 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Achter de bar staan bij een café, met een scooter bezorgingen rondbrengen, als gastman/vrouw fungeren in een restaurantetc etc.
en hoe is het weer?quote:Op zondag 9 maart 2008 18:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja hier is dus alles gewoon in volle gang. Ook op zondag, winkels, supermarkten, complete winkelcentra...weekend kennen ze hier niet geloof ik
Mijn vriendin zorgt voor de hond natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2008 18:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en hoe is het weer?
hoe heb je dat eigenlijk met je hond gedaan?
tuurlijk was ik even vergeten sorryquote:Op zondag 9 maart 2008 18:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mijn vriendin zorgt voor de hond natuurlijk
Het weer valt hier ook mee, nog elke dag een graad of 18 met zon1 of 2 dagen echt heel koud en winderig weer gehad. Dus eigenlijk valt het reuze mee hier qua weer. Alleen het internet had wel wat eerder mogen werken in het appartement
Kan gebeurenquote:Op zondag 9 maart 2008 18:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tuurlijk was ik even vergeten sorry![]()
idd jammer van het internet, maar het klinkt toch ook een klein beetje als vakantie
groot gelijk heb je dan!quote:Op zondag 9 maart 2008 18:56 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kan gebeuren![]()
Doordeweeks is het hard werken, en vaak tot laat, dus ik was wel blij met het weekendEn dan maak je er een vakantie van ja
Mja daar kan ik als Bredanaar niet rouwig om zijnquote:Op zondag 9 maart 2008 18:59 schreef draculettetje het volgende:
verdorie lees net pas dat willem II weer eens heeft verloren....
wel lang voor gestaan
quote:Op zondag 9 maart 2008 19:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja daar kan ik als Bredanaar niet rouwig om zijn
En ja hoor, de mensen hier zijn supervriendelijk, en het is moeilijk met de meeste NIET om te kunnen gaan. Wat dat betreft zit dat hier wel goed
goede avond smokezquote:Op zondag 9 maart 2008 19:07 schreef Sm0keZ het volgende:
Kut, nu pas wakker
Gisteren weer een verjaardag, was weer gezellig. Twee man kaalgeschoren om weddenschappen e.d., later viel er iemand in slaap, die werd in z'n slaap gehitlerd en mascara op z'n gezicht gesmeerd e.d... was weer geslaagd
jij ook!quote:Op zondag 9 maart 2008 19:09 schreef Sgele het volgende:
Ik ga er vantussen, eten enzo
Geniet nog van de zondag!
dank en succes maar weer vandaag!quote:Op maandag 10 maart 2008 07:53 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen
Zo even een taxi zoeken, en hopen dat het vandaag een rustig dagje wordt
Tot laters!
* Sgele zet alvast koffie, thee en koekjes neer
Mja, een beetje, gisteren kwam ik nogal laat m'n bed uit, dus sliep ook niet al te vroeg... Gelukkig heb ik vannacht maar liefst 3 uur geslapenquote:Op maandag 10 maart 2008 08:02 schreef draculettetje het volgende:
[..]
rustig aan wakker worden!
jij beetje bijgekomen van het weekend?
da's wel weer ontzettend veel ja!quote:Op maandag 10 maart 2008 08:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mja, een beetje, gisteren kwam ik nogal laat m'n bed uit, dus sliep ook niet al te vroeg... Gelukkig heb ik vannacht maar liefst 3 uur geslapen
Tja, da's de wet van Murphy natuurlijkquote:Op maandag 10 maart 2008 08:13 schreef draculettetje het volgende:
echt altijd als ik een afspraak wil maken bij de huisarts zijn ze of met vakantie of met bijscholing
nu alweer
hihi jij gaat aardig wat concertjes af of niet?quote:Op maandag 10 maart 2008 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Lekkerrrr.Heerlijk weekend gehad, en nu schijnt de zon. En vanavond concertje in Keulen. Dus morgen ben ik weer brak.
erg rustig, volgens mij moet de helft nog ontwaken.....quote:Op maandag 10 maart 2008 08:42 schreef BloodyLotte het volgende:
Hoe is het met de mensjes hier?
Ik hoop het voor ze, uitslapen is altijd lekkerquote:Op maandag 10 maart 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
erg rustig, volgens mij moet de helft nog ontwaken.....
da's dan ook wel weer zoquote:Op maandag 10 maart 2008 08:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik hoop het voor ze, uitslapen is altijd lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |