en zo hoort het ook ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 19:50 schreef tripack het volgende:
jah! ik had em gesloten... dus maar weer één geopend
ik doe wel eens netjesquote:
* tripack blaft en gaat mooi zittenquote:
Dus je laat je als een hond behandelen... apartquote:Op maandag 17 maart 2008 19:59 schreef tripack het volgende:
[..]
* tripack blaft en gaat mooi zitten
deze week mijn 1000e post
Jij staat standaard eerstequote:Op maandag 17 maart 2008 20:01 schreef draculettetje het volgende:
ow daar heb ik maar niet meer nagekeken
het is echt rampzalig veel de laatste tijd
ha ha heb ik toch nog ergens overweegt ha haquote:Op maandag 17 maart 2008 20:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dus je laat je als een hond behandelen... apartMajah iedereen zo zijn ding he
Overmacht hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:19 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha heb ik toch nog ergens overweegt ha ha
Dan zou je eigenlijk moeten rusten hequote:Op maandag 17 maart 2008 20:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat bedoel ik![]()
komt veel door jullie ha ha
en de nachtelijke uurtjes op MEN
Behalve zijn oorlogswond gaat dat wel goed dacht ikquote:Op maandag 17 maart 2008 20:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
He kerel!
Hoe is t nou met je rug enzo?
doe mn best ook hoorquote:Op maandag 17 maart 2008 20:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan zou je eigenlijk moeten rusten he
hoe lang moet je eigenlijk nog smeren enzo?quote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Bellerophon het volgende:
Jah een infectie is het geworden he Smokez, dus mag nog steeds niet sporten en loop nog steeds rond met een aparte oorlogswond
Zwaarquote:Op maandag 17 maart 2008 21:49 schreef Bellerophon het volgende:
Jah een infectie is het geworden he Smokez, dus mag nog steeds niet sporten en loop nog steeds rond met een aparte oorlogswond
Ja komt het ook welquote:Op maandag 17 maart 2008 22:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zwaar
Naja, je moet het zo zien, uiteindelijk komt het wel weer goed
Tjah... kan een week zijn maar kan ook zo maar nog eens twee weken zijnquote:Op maandag 17 maart 2008 22:01 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe lang moet je eigenlijk nog smeren enzo?
geloof dat we een week maximaal hadden afgesproken toch?quote:Op maandag 17 maart 2008 22:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tjah... kan een week zijn maar kan ook zo maar nog eens twee weken zijn
Ja ik wel jaquote:Op maandag 17 maart 2008 22:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
geloof dat we een week maximaal hadden afgesproken toch?
mn ogen wat doe je!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:08 schreef Bellerophon het volgende:
http://70.85.186.86/albin(...)oblacksheep.com).swf
![]()
Geweldig tochquote:Op maandag 17 maart 2008 22:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mn ogen wat doe je!
ow en dat liedje echt mooie herinneringen aan
Mooi zoquote:
trusten!quote:Op maandag 17 maart 2008 22:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mooi zoIk ga er vandoor, trusten!
How's life?quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:41 schreef draculettetje het volgende:
smorgens
heb de computer om ongeveer kwart voor 1 uitgezet, de televisie om half 2quote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:46 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Goedemorgen
Nu wel een beetje op tijd gaan slapen?
Gaat de goede kant opquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:47 schreef draculettetje het volgende:
[..]
heb de computer om ongeveer kwart voor 1 uitgezet, de televisie om half 2
Een mix van alle drie zal ik het maar op houdenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 07:59 schreef draculettetje het volgende:
iedereen beetje rustig aan aan het wakker worden, of nog niet aan het werk, of juist nu al druk met werk?
Ja zeker, er zal een moment komen dat alles om 12 uur uit isquote:
Die laatste zin spreekt voor zichquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat een kut ochtend, ik heb vanwege de pijn maar 3 uur kunnen slapen
en kan mijn pols nu niet eens bewegen. Mijn vingers dan weer wel dus ik kan
tenminste iets doen. Deze ochtend gelijk afspraak maken met ziekenhuis
want ik ga compleet door de grond, en heb gisteren af en toe zelfs moeten schreeuwen
van de pijn, terwijl ik toch heel veel gewend ben!
Ik zal vandaag dus niet veel posten
droxz tochquote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Dr.Droxz het volgende:
Wat een kut ochtend, ik heb vanwege de pijn maar 3 uur kunnen slapen
en kan mijn pols nu niet eens bewegen. Mijn vingers dan weer wel dus ik kan
tenminste iets doen. Deze ochtend gelijk afspraak maken met ziekenhuis
want ik ga compleet door de grond, en heb gisteren af en toe zelfs moeten schreeuwen
van de pijn, terwijl ik toch heel veel gewend ben!
Ik zal vandaag dus niet veel posten
vast! en dan vanzelf weer rond 22.30quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, er zal een moment komen dat alles om 12 uur uit is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |