Goed zo!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:36 schreef BloodyLotte het volgende:
Gistermiddag!
Maandag gaan ze m'n arm aftappen. Had wel een te lage bloeddruk. 100/80 ofzoiets. Weet er niet zoveel van.
kan me voorstellen dat je het nu wilt weten ook, lijkt me ook echt niet fijn als een omvallotti hoofdkapotti bentquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:40 schreef BloodyLotte het volgende:
Nou, ze heeft 10 opties aangegeven. En vroeg dingen als pijn bij 't plassen (heb ik niet), en ging op mn buik tikken enzo. I dunnooo. Maar ze zei ook dat 't wel eens voorkwam, zomaar zonder reden.Vind het gewoon freaky. Wil gewoon geruststelling hebben. Geen zin om over een x aantal weken weer om te kiepen. Vrienden noemen me nu al omvallottii hoofdkapottii.
quote:
goed te lezen WLquote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
Ja Werelds, migraine foetsie! dus ben er weer helemaal klaar voor
bakkie thee/koffie ?
hey Droxz!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh
Nee niet echt... kon vanochtend mijn sleutels echt nergens vinden, en kon het niet maken weer te laat te komen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:58 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hey Droxz!
met jou ook alles oke hoop ik?
Ook goede morgen WL!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 08:57 schreef WhiteLightning het volgende:
Gooooooooooooooooooooodmorning Droxz!
ja alleen bruis ik nu echt vd energie zeg. het ene extreme tegen het andere zeg hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2008 09:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ook goede morgen WL!
Beter dat je hoofdpijn pleite is man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |