Hoplakee nu wordt het dus 11 uurquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Krijg altijd een samenvatting per mail
whehehe ... zal het nog voor de middag gebeuren??quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee nu wordt het dus 11 uur
Als het een beetje meezit, heb je volgende week maandagmiddag om 2 uur een vergaderingquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee nu wordt het dus 11 uur
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit, heb je volgende week maandagmiddag om 2 uur een vergadering
Ik mag toch hopen van wel hequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ... zal het nog voor de middag gebeuren??
Mooi, dan is dat geregeldquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me een goed planDan ben ik er namelijk toch niet
Noteren we in de agendaquote:
ik ben er dan ook bijquote:
Topquote:
wat staat er op de agenda?quote:
Bier en tietenquote:
Dat antwoord had ik meer verwacht van WLquote:
Mja nu was ik hem een keer voorquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik meer verwacht van WL
en wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat jij van bier en tieten houdtquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat wil je daarmee zeggen ?
En daar is niks mis meequote:
Haha ja zekerquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Godver!quote:
zo te zien zijn de vaten wel mooi volquote:
quote:
Whahahaquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
[..]Ik heb nog nooit zo snel op Windows Key+D gejast
Komen ineens potentiele klanten binnen...en ik zit met m'n schermen naar de deur toe
Ik laat het nog even bezinken... die crimson red is namelijk wel heel erg mooiquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:52 schreef tripack het volgende:
Beller had je succesbij het zoeken naar die mooie DS?
Crimson Red FTWquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik laat het nog even bezinken... die crimson red is namelijk wel heel erg mooi
wel een leuke binnenkomerquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
Komen ineens potentiele klanten binnen...en ik zit met m'n schermen naar de deur toe
welke plekken heb je dan gevonden? ben er wel heel erg in geintresseerdquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:56 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik laat het nog even bezinken... die crimson red is namelijk wel heel erg mooi
ik heb liever titanium whitequote:
whehehe BOB FTW!!!!1quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb liever titanium white
[ afbeelding ]
Maar hoe zit het dan met Van Dijck Brown en Prussian Blue?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb liever titanium white
[ afbeelding ]
die heeft zn eekhoorn opgegeten , is niets meer van overquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met Van Dijck Brown en Prussian Blue?
Mijn "leidinggevende" kan tegenwoordig ook op mijn scherm kijken, thx WL!quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:55 schreef Sgele het volgende:
"Lets give this tree a little friend"quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:12 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar hoe zit het dan met Van Dijck Brown en Prussian Blue?
handigquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn "leidinggevende" kan tegenwoordig ook op mijn scherm kijken, thx WL!
Ik dacht dat jij speciaal text only layout had gekozen ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:14 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn "leidinggevende" kan tegenwoordig ook op mijn scherm kijken, thx WL!
Hoezo, dan had je een nog blotere foto gepost?quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij speciaal text only layout had gekozen ?
had je wel even mogen zeggen
zie je het voor je... de kpd post hier terug zien onder het mom van bier en tietenquote:Op woensdag 19 maart 2008 11:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo, dan had je een nog blotere foto gepost?
dan moet je vaker posten op maandag, dinsdag en woensdag om het gelijk te trekkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
Hoplakee waren we weer![]()
Donderdag en de vrijdag ga ik voortaan een beetje "werk" verrichten... Ga iemand ondersteunen met het invoeren van bepaalde processen... Nu kan ik dan dus iets minder posten hier... kut
Gaaaast, niet iedereen doet hetzelfde als jijquote:Op woensdag 19 maart 2008 12:19 schreef tripack het volgende:
[..]
dan moet je vaker posten op maandag, dinsdag en woensdag om het gelijk te trekken
niet ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaaast, niet iedereen doet hetzelfde als jij
De waarheid is hardquote:
maar da's godver niet de bedoeling!quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:16 schreef Bellerophon het volgende:
Hoplakee waren we weer![]()
Donderdag en de vrijdag ga ik voortaan een beetje "werk" verrichten... Ga iemand ondersteunen met het invoeren van bepaalde processen... Nu kan ik dan dus iets minder posten hier... kut
Wat doe jij eigenlijk gedurende een dag? Dat heb ik dus nooit meegekregenquote:
Nee man ik weet het! Ok nu ben ik er niet de hele tijd mee bezig (werd mij verteld...) maar toch, het blijft mooi klotequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |