Serieus? Pfff heikneuters daarquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste vergaderingen, omdat ik extern ben mag ik er niet bij zijn
Hangt er vanaf waar men het over heeftquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ik haat vergaderingen. ik val dan altijd in slaap
Hoezo? hij zou maar gevoelige informatie doorspelenquote:
Ja want stel je voor dat je daar iets mee zou doenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo? hij zou maar gevoelige informatie doorspelen
Daarom mag jij er ook niet meer bij zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:02 schreef WhiteLightning het volgende:
ik haat vergaderingen. ik val dan altijd in slaap
Krijg altijd een samenvatting per mailquote:
Maarja, lekker boeiend, moeten ze maar niet zeuren als ik eens niet weet omdat ik er nooit bij mag zijn hahahquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hoezo? hij zou maar gevoelige informatie doorspelen
das handigquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Krijg altijd een samenvatting per mail
kan ik gewoon jullie blijven vervelenquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daarom mag jij er ook niet meer bij zijn
Hoplakee nu wordt het dus 11 uurquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Krijg altijd een samenvatting per mail
whehehe ... zal het nog voor de middag gebeuren??quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee nu wordt het dus 11 uur
Als het een beetje meezit, heb je volgende week maandagmiddag om 2 uur een vergaderingquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoplakee nu wordt het dus 11 uur
Lijkt me een goed planquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit, heb je volgende week maandagmiddag om 2 uur een vergadering
Ik mag toch hopen van wel hequote:Op woensdag 19 maart 2008 10:23 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe ... zal het nog voor de middag gebeuren??
Mooi, dan is dat geregeldquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lijkt me een goed planDan ben ik er namelijk toch niet
Noteren we in de agendaquote:
ik ben er dan ook bijquote:
Topquote:
wat staat er op de agenda?quote:
Bier en tietenquote:
Dat antwoord had ik meer verwacht van WLquote:
Mja nu was ik hem een keer voorquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat antwoord had ik meer verwacht van WL
en wat wil je daarmee zeggen ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
dat jij van bier en tieten houdtquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en wat wil je daarmee zeggen ?
En daar is niks mis meequote:
Haha ja zekerquote:Op woensdag 19 maart 2008 10:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |