En zo goed speelde Feyenoord niet... vond ik danquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja... ik kan zoiets wel zeggen, maar dan ben ik ineens een slechte verliezer.
Hij zag die strafschop niet, maar had het volgens mij niet uitgemaakt, na die 1-0 was het gewoon klaar..zeep in de benen en er kwam weinig meer uit...
Dan maar hopen op een goede eindspurt in de competitie, en volgend jaar alsnog Europa in
daarom zei ik het ook. heb er geen ruk van gezien nlquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hij zag die strafschop niet, maar had het volgens mij niet uitgemaakt, na die 1-0 was het gewoon klaar..zeep in de benen en er kwam weinig meer uit...
Dan maar hopen op een goede eindspurt in de competitie, en volgend jaar alsnog Europa in
En ondertussen stug door fokkenquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef draculettetje het volgende:
[..]
of niet
verlopig aan het bellen
vrouw he, 2 dingen tegelijk kan ik welquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ondertussen stug door fokken
Klopt, en NAC laat het gewoon afweten op het moment dat de tijd rijp is voor een finaleplaats.quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En zo goed speelde Feyenoord niet... vond ik dan
Multitasking is uit he... we gaan gewoon weer naar singletaskingquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:29 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vrouw he, 2 dingen tegelijk kan ik wel
quote:http://lifehacking.nl/200(...)-productief-bestaan/
08. Single-task. Multi-tasking is lange tijd het sleutelwoord geworden voor een productief bestaan. Men mailt, Skypete, MSNt, schrijft een advies, leest een document en belt met een collega tegelijk. Doe het niet (meer). Studies tonen aan dat multi-tasken zorgt voor concentratie-, tijd- en productiviteitsverlies (zie o.a. hier). Single-task. Niet alleen op het werk, doch ook in privé-situaties. Of apprecieer jij het dat je vriend(in) een SMS ingeeft terwijl je ermee aan het praten bent?
Ja die 2-0 had echt niet hoeven vallen. Bedoel, shit Landzaat die scoort, dat is echt geen goede voetballerquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt, en NAC laat het gewoon afweten op het moment dat de tijd rijp is voor een finaleplaats.
Dus ook eigen schuld.
ik dus nietquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:30 schreef Bellerophon het volgende:
Multitasking is uit he... we gaan gewoon weer naar singletasking
ik had het verslag op nu.nl even gelezen, dat de 2 oudste spelers van feyenoord de klus moeten klaren. (zoorzet van bronckhorst-> mols)quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
we hebben het wel over de mickey mouse competitie hoorquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:31 schreef tripack het volgende:
[..]
ik had het verslag op nu.nl even gelezen, dat de 2 oudste spelers van feyenoord de klus moeten klaren. (zoorzet van bronckhorst-> mols)
whehehe jah iddquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we hebben het wel over de mickey mouse competitie hoor
moet je maar kijken naar die Alves in engeland. die faalt enorm daarquote:
*kik* gewoon ophangen?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
hoe hang je een belangrijk gesprek op als je weg moet
Over het paard getilde spelerquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
moet je maar kijken naar die Alves in engeland. die faalt enorm daar![]()
![]()
is gewoon echt een ander niveau
Ik moet ervandoor, sorry, spreek je later ?quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
Tjah, iedereen zo zijn ding hequote:
Preciesquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ik moet ervandoor, sorry, spreek je later ?
"Altijd al willen weten hoe een Belgische ambulance klinkt??"quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
whehehe subtielquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Altijd al willen weten hoe een Belgische ambulance klinkt??"
*klik*
"tuut tuut tuut tuut"
Whehehequote:Op woensdag 19 maart 2008 09:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
"Altijd al willen weten hoe een Belgische ambulance klinkt??"
*klik*
"tuut tuut tuut tuut"
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
Ik zou om 9.30 een vergadering hebben... loopt nog maar een half uur uit... netjes hoorquote:
quote:Op woensdag 19 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou om 9.30 een vergadering hebben... loopt nog maar een half uur uit... netjes hoor
Majah nog even wachten dan maar...quote:
Jullie hebben tenminste vergaderingen, omdat ik extern ben mag ik er niet bij zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik zou om 9.30 een vergadering hebben... loopt nog maar een half uur uit... netjes hoor
das flauwquote:Op woensdag 19 maart 2008 09:57 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jullie hebben tenminste vergaderingen, omdat ik extern ben mag ik er niet bij zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |