Nee dat blijktquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:45 schreef Lindytje het volgende:
Oke, dit doe ik niet helemaal goed geloof ik... Help??
Ik heb het vorige vol gemaakt, maar ik weet niet zo heul goed hoe ik de nieuwe moet maken...
Meisje, haal die quote dingen dan is weg, en maak van de plaatjes gewoon plaatjesquote:
Je bent geweldigquote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:54 schreef Lindytje het volgende:
Ja, ik heb hem gemaakt!
Van mij? Ik zou niet durvenquote:
Wil je trouwens niet meer zo'n lawaai maken in de avondquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:03 schreef WhiteLightning het volgende:
hijs meestal sarcastischzeker over zn moeder!
goeiemorgen trouwens
lawaai in de avond?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil je trouwens niet meer zo'n lawaai maken in de avond
Even door denkenquote:
Ik zorg eigenlijk dat ik nooit de laatste ben in een topic, maar ik had even niet goed opgelet...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ben weer veilig op het werk!
lindytje heeft bij mij ook even geduurd hoor voordat de OP er goed stond als ik hem moest openen
heb er dan ook een hekel aan
OP fout, dubbelpost... gaat lekker hequote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:11 schreef Lindytje het volgende:
edit, oeps
Sarcasme is ons totaal onbekend...quote:
hahaha , shit ben ik gespot ?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wil je trouwens niet meer zo'n lawaai maken in de avond
ja, gaat heeeeeeerlijk...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
OP fout, dubbelpost... gaat lekker he
Dus je opent een topic..om vervolgens 3 minuten later al weer wat anders te gaan doen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:14 schreef Lindytje het volgende:
[..]
ja, gaat heeeeeeerlijk...![]()
Ik ga me maar eens nuttig maken ofzo, i.p.v. dit topic verpesten....
Ik open een topic omdat ik de laatste vol maakte!!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:15 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus je opent een topic..om vervolgens 3 minuten later al weer wat anders te gaan doen...
Oke dan...you're excusedquote:Op dinsdag 25 maart 2008 10:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik open een topic omdat ik de laatste vol maakte!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |