Mogguh!quote:
op zich wel een goed bericht dit toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
@Beller:
Gisteren bijna hele dag brace gedragen, en met brace om geslapen... nu weinig pijn... gisteren
zelfs nog bijna 2 uur kunnen gamen
Alles beter dan achter elke zin / woord een punt. Ik noem verder geen namenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
verdorie ik blijf die spatie er maar tussen gooien!
Kijk dat is dan een beetje "goed" nieuws. Bedoel niet kunnen gamen is een helquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
@Beller:
Gisteren bijna hele dag brace gedragen, en met brace om geslapen... nu weinig pijn... gisteren
zelfs nog bijna 2 uur kunnen gamen
ha ha dan kom ik er maar weer mooi weg mee!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Alles beter dan achter elke zin / woord een punt. Ik noem verder geen namen
Het helpt kwa pijn heul heul heul veul!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
op zich wel een goed bericht dit toch?
niet dat het de oorzaak verhelpt maar wel minder pijn!
hihi ik vind het wel lief zoquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:32 schreef draculettetje het volgende:
verdorie ik blijf die spatie er maar tussen gooien!
Wat voor jou niet sporten is, is voor mij niet kunnen gamenquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kijk dat is dan een beetje "goed" nieuws. Bedoel niet kunnen gamen is een hel
dat is wel erg lekkerquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het helpt kwa pijn heul heul heul veul!
Beetje onhandig met werken, maar dat komt vast wel goed.
Het is net een pijnstiller, de oorzaak ed. vind je er niet mee, maar de pijn is wel een stuk minder
en dan volgende week naar de arts toch?quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Het helpt kwa pijn heul heul heul veul!
Beetje onhandig met werken, maar dat komt vast wel goed.
Het is net een pijnstiller, de oorzaak ed. vind je er niet mee, maar de pijn is wel een stuk minder
Nee dat bedoelde ik echt serieusquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:35 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat voor jou niet sporten is, is voor mij niet kunnen gamen
(bedoelde je dat nou serieus of weer eens sarcastich?)
werkze draakjequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:40 schreef draculettetje het volgende:
Ik ga maar weer eens onderwg naar het werk, als het goed zo krijg ik weer meer info,
dus ik verschijn vast wel weer een keer!
werk ze allemaal
Nee, wel bijna het midden van de weekquote:
Jep, de 3e (even uit mijn hoofd)... Afspraak om 10 uur, maar moet van te voren nog wel even foto's laten maken.quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan volgende week naar de arts toch?
En hun ondertussen maar in de aparte ruimte staan terwijl ze die foto's nemen... maar verder is het totaal niet schadelijk voor je lichaamquote:Op woensdag 26 maart 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, de 3e (even uit mijn hoofd)... Afspraak om 10 uur, maar moet van te voren nog wel even foto's laten maken.
Ik kan mijn lichaam dmv al die foto's 3 keer compleet maken volgens mij
gaaf ideequote:Op woensdag 26 maart 2008 09:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jep, de 3e (even uit mijn hoofd)... Afspraak om 10 uur, maar moet van te voren nog wel even foto's laten maken.
Ik kan mijn lichaam dmv al die foto's 3 keer compleet maken volgens mij
Boem! Dat bedoel ikquote:
Inderdaad, vandaar dat ik zo frappant bent!quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En hun ondertussen maar in de aparte ruimte staan terwijl ze die foto's nemen... maar verder is het totaal niet schadelijk voor je lichaam
Understatementquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, vandaar dat ik zo frappant bent!
Tegenwoordig krijgen artsen ze gewoon digitaal,quote:Op woensdag 26 maart 2008 09:50 schreef tripack het volgende:
[..]
gaaf ideeals poster op je kamer hangen
En hebben we er een beetje zin in vandaag?quote:
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En hebben we er een beetje zin in vandaag?
Als vanoudsquote:
Ga een gesprek aan met je baas! Pak de hooivorken! Pek! Veren!quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:12 schreef Sm0keZ het volgende:
Pff, gaat weer goed vandaag... Switches die spontaan beginnen te resetten, kantoren zonder stroom, ik zit hier voor m'n rust ja!
riep iemand?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:17 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ga een gesprek aan met je baas! Pak de hooivorken! Pek! Veren!
Branden zullen ze!
Ben je een boer danquote:
een haagse boer?.... zouden die bestaan?quote:
hey ik dacht dat jij uit dordt kwam ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
een haagse boer?.... zouden die bestaan?
ik dacht alleen ff dat de fok!knokploeg opgeroepen werd
neu stage...volgende week werk in dordtquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey ik dacht dat jij uit dordt kwam ?
Haagse sjonnie met grote zwarte zonnebril?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:24 schreef tripack het volgende:
[..]
een haagse boer?.... zouden die bestaan?
ik dacht alleen ff dat de fok!knokploeg opgeroepen werd
Whehehequote:Op woensdag 26 maart 2008 10:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, hij is gewoon zo'n pek-met-veren-fetisjist
ah sneu voor jequote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef tripack het volgende:
[..]
neu stage...volgende week werk in dordt
Hahaquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah sneu voor je
hoe dichter bij dordt de rotter het wordt![]()
heuj nie fokke mèt mei hè...ik ben wel geboruh in de schilderswijk hoor... nog voor mijn eerste levenjaar verhuist.... naar transvaalwijk (niet veel beter)quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haagse sjonnie met grote zwarte zonnebril?
quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:33 schreef tripack het volgende:
[..]
heuj nie fokke mèt mei hè...ik ben wel geboruh in de schilderswijk hoor... nog voor mijn eerste levenjaar verhuist.... naar transvaalwijk (niet veel beter)
dat is ook zo waar..... met al die schapenkoppenquote:Op woensdag 26 maart 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah sneu voor je
hoe dichter bij dordt de rotter het wordt![]()
haha, nee den haag niet wou je zeggen ?quote:Op woensdag 26 maart 2008 10:35 schreef tripack het volgende:
[..]
dat is ook zo waar..... met al die schapenkoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |