Was jij niet met de trein naar de 'groenteboer' ?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! gelijk posten heh ?nou sepo dan maar
nee mn plan is over een half uur weg te gaan. moet nog iets afmaken, dus hoop wel dat het lukt.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was jij niet met de trein naar de 'groenteboer' ?
ja deel 200 al....woow groot feestquote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo is dat
Wel jammer hoor, als jullie deel 200 openen lig ik nog te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
We zullen aan je denken hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo is dat
Wel jammer hoor, als jullie deel 200 openen lig ik nog te slapen
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:11 schreef Sgele het volgende:
Jammer dat Fok weer langs geen kanten meewerkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga naar huis![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
das wel erg vervelendquote:
de mazzel Sgelequote:
Vooral als je er al helemaal op ingesteld bent dat je naar huis kan, en dan te horen krijgt dat t toch nét niet gaat lukken voel je je best genaaid jaquote:Op donderdag 3 april 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
ja dat wordt geen groenteboervervelende is dat ik er net op het laatste moment achter kom, dat ik niet weg mag
ja preciesquote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral als je er al helemaal op ingesteld bent dat je naar huis kan, en dan te horen krijgt dat t toch nét niet gaat lukken voel je je best genaaid ja
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Social Networking;Streaming Media/MP3s/Smokez Mother"
For assistance, contact your network support team.
prettige avond tripackquote:Op donderdag 3 april 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga opruimen en naar huis toe (eindelijk!)
tot de volgende keer
De groeten tripackquote:Op donderdag 3 april 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga opruimen en naar huis toe (eindelijk!)
tot de volgende keer
Latersquote:Op donderdag 3 april 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga ook afsluiten. degene die dit nog lezen, prettige avond
Waar dan wel?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:47 schreef draculettetje het volgende:
ik ook niet meer hoor
ha ha ben je (ook) weer alleen thuis?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:59 schreef Seventees het volgende:
Hoe erg is dit; ik zit op YouTube Dirty Dancing-filmpjes te kijken
Vriendje is poolen. Gezellig met z'n makkersquote:Op donderdag 3 april 2008 20:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ben je (ook) weer alleen thuis?
ha ha, hier is er weer 1 aan het overwerkenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vriendje is poolen. Gezellig met z'n makkers
Het enige wat ik kan met een keu is glazen om ver maaien
ja dat welquote:Op donderdag 3 april 2008 21:12 schreef Seventees het volgende:
Wij zijn een stelletje wijven. Heb je het door?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |