Was jij niet met de trein naar de 'groenteboer' ?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:59 schreef WhiteLightning het volgende:
GVD! gelijk posten heh ?nou sepo dan maar
nee mn plan is over een half uur weg te gaan. moet nog iets afmaken, dus hoop wel dat het lukt.quote:Op donderdag 3 april 2008 16:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Was jij niet met de trein naar de 'groenteboer' ?
ja deel 200 al....woow groot feestquote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo is dat
Wel jammer hoor, als jullie deel 200 openen lig ik nog te slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
We zullen aan je denken hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 16:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zo is dat
Wel jammer hoor, als jullie deel 200 openen lig ik nog te slapen
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:11 schreef Sgele het volgende:
Jammer dat Fok weer langs geen kanten meewerkt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ga naar huis![]()
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
das wel erg vervelendquote:
de mazzel Sgelequote:
Vooral als je er al helemaal op ingesteld bent dat je naar huis kan, en dan te horen krijgt dat t toch nét niet gaat lukken voel je je best genaaid jaquote:Op donderdag 3 april 2008 16:32 schreef WhiteLightning het volgende:
ja dat wordt geen groenteboervervelende is dat ik er net op het laatste moment achter kom, dat ik niet weg mag
ja preciesquote:Op donderdag 3 april 2008 16:34 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral als je er al helemaal op ingesteld bent dat je naar huis kan, en dan te horen krijgt dat t toch nét niet gaat lukken voel je je best genaaid ja
quote:Op donderdag 3 april 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Social Networking;Streaming Media/MP3s/Smokez Mother"
For assistance, contact your network support team.
prettige avond tripackquote:Op donderdag 3 april 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga opruimen en naar huis toe (eindelijk!)
tot de volgende keer
De groeten tripackquote:Op donderdag 3 april 2008 16:56 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga opruimen en naar huis toe (eindelijk!)
tot de volgende keer
Latersquote:Op donderdag 3 april 2008 17:16 schreef WhiteLightning het volgende:
nou ik ga ook afsluiten. degene die dit nog lezen, prettige avond
Waar dan wel?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:47 schreef draculettetje het volgende:
ik ook niet meer hoor
ha ha ben je (ook) weer alleen thuis?quote:Op donderdag 3 april 2008 19:59 schreef Seventees het volgende:
Hoe erg is dit; ik zit op YouTube Dirty Dancing-filmpjes te kijken
Vriendje is poolen. Gezellig met z'n makkersquote:Op donderdag 3 april 2008 20:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha ben je (ook) weer alleen thuis?
ha ha, hier is er weer 1 aan het overwerkenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Vriendje is poolen. Gezellig met z'n makkers
Het enige wat ik kan met een keu is glazen om ver maaien
ja dat welquote:Op donderdag 3 april 2008 21:12 schreef Seventees het volgende:
Wij zijn een stelletje wijven. Heb je het door?
da's dan zeker een lange dag!quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:10 schreef Sgele het volgende:
Oh Hai!![]()
Lange dag vandaag, zit hier al anderhalf uur, en mag tot 6
Zo lang maak ik ze niet veel mee neequote:Op vrijdag 4 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dan zeker een lange dag!
Goede morgen trouwens
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo lang maak ik ze niet veel mee nee
Lotteik deel je gevoel...hier is het ook al weken smerig druk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Schon Gutenmorgen Herr Ubersturmbahnfurher WLquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:17 schreef WhiteLightning het volgende:
Gutenmorgen fraulein Draculettetje und fraulein Bloodylotte und herr sgele
quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Niet weer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee daarom, wordt erg flauwquote:
quote:This site is blocked by the SonicWall Content Filter Service.
URL:
Reason for restriction: Administrative Custom List settings
Ja ik snap dat niet.quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Zo lang maak ik ze niet veel mee nee
Lotteik deel je gevoel...hier is het ook al weken smerig druk
Ik snap het wel, maar eigenlijk wil ik het niet snappenquote:
quote:
Zo'n collega chick die ook altijd zit te fokken.quote:
Ah, thanks for clearing that upquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zo'n collega chick die ook altijd zit te fokken.
Ze zit nu weer op fok. EN IK KAN NIET LEZEN WAAR.
da's wel ow zo vervelend!quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:41 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Zo'n collega chick die ook altijd zit te fokken.
Ze zit nu weer op fok. EN IK KAN NIET LEZEN WAAR.
quote:
ben niet zo creatief vandaag....quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]Dus gaan we een plan beramen om daar achter te komen
Lotte, staat er niet ergens een printer of iets anders waar je iets moet pakken zodat je achter haar langs moet lopen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ben niet zo creatief vandaag....
* Sgele gooit een open haard richting draculettetjequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:01 schreef draculettetje het volgende:
ow ja da's een goeie
ik heb het koud
Tik op dr schouder, "Hoi! ik zie dat jij op !fok zit, ik zit daar ook wel eens op , ben bloodylotte, vroeg me af wie jij bent ?"quote:Op vrijdag 4 april 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
[..]Dus gaan we een plan beramen om daar achter te komen
Zo had ik het nog niet bekekenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tik op dr schouder, "Hoi! ik zie dat jij op !fok zit, ik zit daar ook wel eens op , ben bloodylotte, vroeg me af wie jij bent ?"
klinkt goed!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele gooit een open haard richting draculettetje
Moet goed gaan!
da's helemaal niet creatief ha haquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Tik op dr schouder, "Hoi! ik zie dat jij op !fok zit, ik zit daar ook wel eens op , ben bloodylotte, vroeg me af wie jij bent ?"
Werk ze!quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:11 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's helemaal niet creatief ha ha
verdorie is het alweer zo laat
moet mn spullen maar weer eens pakken en op naar het werk
tot straks
alleen wat te kort..quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:53 schreef tripack het volgende:
geodemorgen mensen
lekker geslapen iedereen?
ah je hebt er weer zin in zo te zienquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:58 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen Tripack!
Bijna niet geslapen, maar mag de pret niet drukken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:01 schreef tripack het volgende:
[..]
ah je hebt er weer zin in zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer heb ik dat geschreven?
Daar is het vrijdag voor hequote:Op vrijdag 4 april 2008 10:08 schreef draculettetje het volgende:
zo nu al de kluts kwijt op het werk
goeiesmorgens deze morgen edgarquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:53 schreef tripack het volgende:
geodemorgen mensen
lekker geslapen iedereen?
je bent te laatquote:
You thought wrong my friendquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:11 schreef tripack het volgende:
[..]
je bent te laatdacht dat je wel eerder zou reageren
is dit zo'n casemod?quote:
yep is een casemodquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:50 schreef tripack het volgende:
[..]
is dit zo'n casemod?
hij ziet er iig wel erg mooi uit
NIks te doen & werken in de ICT... de ultieme combinatiequote:Op vrijdag 4 april 2008 11:37 schreef Swiffer het volgende:
zo nou ik meld me hier ook, er is vaak dus geen reet te doen hier
ik ben dus swiffer, vrouwlijk en 23 jaar, en ik werk in de ict
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |