Een hulpstuk van je moeder?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
goedemiddag iedereen![]()
wat is zwart en (crimson)rood en ligt geweldig in mijn handen
Haha je laat hetquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik dat ga doen, blijft iedereen weg![]()
quote:
We have a winnaar!quote:
Graag gedaanquote:
Bijna, nog even die [/quote] weg halenquote:
Engels is your goedste vak?quote:
Nein, eerh... Jawohl herr Sturhmbahnfuhrer! or something zowiets als like thatquote:
Done!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna, nog even die weg halen
Leuke zin trouwens
Gaaast nu doet dat plaatje het niet meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
weg halen
Leuke zin trouwens
[ /quote]
Done!
Met turbo modequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De 'joystick' van je biologische negroide vader
Bwehehe Ruud Lubbers kon ook altijd van zulke geweldige uitspraken makenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nein, eerh... Jawohl herr Sturhmbahnfuhrer! or something zowiets als like that
Huh? wat?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaast nu doet dat plaatje het niet meer?
Edit: Never mind
Eigenlijk belachelijk hoe die politieke figuren ronduit slecht de Engelse taal beheersenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe Ruud Lubbers kon ook altijd van zulke geweldige uitspraken maken
Is toch juist genietenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk hoe die politieke figuren ronduit slecht de Engelse taal beheersen
Het is vrijdag, dan hoort datquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Huh? wat?
ah... oke(gaat lekker vandaag
)
Klopt ja, dat hoor je wel heel snel. Gelukkig is dat hier niet zo bij de mensen die aan de telefoon zitten..die worden door de Britten altijd uitgescholden voor Amerikanenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is toch juist genieten![]()
Valt me trouwens op, als je een Nederlander Engels hoort praten, dan kan je het meteen horen dat het een Nederlander is
Van mij mag je...maar ik heb het niet echt voor het zeggen geloof ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:
mag ik al naar huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |