Een hulpstuk van je moeder?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef tripack het volgende:
goedemiddag iedereen![]()
wat is zwart en (crimson)rood en ligt geweldig in mijn handen
Haha je laat hetquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik dat ga doen, blijft iedereen weg![]()
quote:
We have a winnaar!quote:
Graag gedaanquote:
Bijna, nog even die [/quote] weg halenquote:
Engels is your goedste vak?quote:
Nein, eerh... Jawohl herr Sturhmbahnfuhrer! or something zowiets als like thatquote:
Done!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bijna, nog even die weg halen
Leuke zin trouwens
Gaaast nu doet dat plaatje het niet meer?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
weg halen
Leuke zin trouwens
[ /quote]
Done!
Met turbo modequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
De 'joystick' van je biologische negroide vader
Bwehehe Ruud Lubbers kon ook altijd van zulke geweldige uitspraken makenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nein, eerh... Jawohl herr Sturhmbahnfuhrer! or something zowiets als like that
Huh? wat?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaaast nu doet dat plaatje het niet meer?
Edit: Never mind
Eigenlijk belachelijk hoe die politieke figuren ronduit slecht de Engelse taal beheersenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bwehehe Ruud Lubbers kon ook altijd van zulke geweldige uitspraken maken
Is toch juist genietenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Eigenlijk belachelijk hoe die politieke figuren ronduit slecht de Engelse taal beheersen
Het is vrijdag, dan hoort datquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
Huh? wat?
ah... oke(gaat lekker vandaag
)
Klopt ja, dat hoor je wel heel snel. Gelukkig is dat hier niet zo bij de mensen die aan de telefoon zitten..die worden door de Britten altijd uitgescholden voor Amerikanenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Is toch juist genieten![]()
Valt me trouwens op, als je een Nederlander Engels hoort praten, dan kan je het meteen horen dat het een Nederlander is
Van mij mag je...maar ik heb het niet echt voor het zeggen geloof ikquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:
mag ik al naar huis?
Ga je gangquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:34 schreef draculettetje het volgende:
mag ik al naar huis?
Haha omdat ze zeker 'I can' uitspreken als 'Ai ken'?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt ja, dat hoor je wel heel snel. Gelukkig is dat hier niet zo bij de mensen die aan de telefoon zitten..die worden door de Britten altijd uitgescholden voor Amerikanen
Het is allemaal vloeiend Engels, alleen zonder die rare pikey achtige uitspraken, of hete aardappel Engels...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha omdat ze zeker 'I can' uitspreken als 'Ai ken'?
Whehehequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:39 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het is allemaal vloeiend Engels, alleen zonder die rare pikey achtige uitspraken, of hete aardappel Engels...
We hadden hier een keer een surinamer gehad die dacht dat ie neukende 50 cent was qua praten
En dan lekker weekend!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dank jullie
ik zal het hier nog 20 min vol moeten houden
Dat bedoel ik maar even, het belangrijkstequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die was ik gewoon alweer vergeten, weekend!
hoe kan ik zoiets vergeten?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar even, het belangrijkste
Mja ik ben dus gewoon een Amerikaan volgens velenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
Ik klink volgens sommige mensen als een engelsman of als iemand uit australiebwehehe
Dat klinkt zo geweldig, een schotquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik ben dus gewoon een Amerikaan volgens velen
Heb ook een Schot in m'n team zitten, die gast praat echt hilarisch
Heeft iedereen wel eens last van hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe kan ik zoiets vergeten?
heb mn hoofd er gewoon niet bij
Graagquote:
Dat zou er nu wel in gaan ja... pfff ik kak helemaal inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
lust je dat ?
Afweging die je moet maken hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga vanavond maar even testen of dat zo is haha
alleen kan ik dan neit meer gamen
ik probeer het ook 50/50 te doenquote:
Dat zal er uit zien zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik probeer het ook 50/50 te doen
Ik wil trainen!! Aaargh #$%#!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:07 schreef Sgele het volgende:
Als ik na m'n vakantie weer voluit ga trainen/voetballen/fitnessen dan zal ik de lekkernijen als Sambuca, en Goldstrike moeten laten staan..Wat ga ik mezelf aandoen...
Bwehehe en dan even op de Wii gaan... kan je lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik probeer het ook 50/50 te doen
Jij mag toch wel weer tegen de tijd dat ik ook mag gaan beginnen?quote:
Doe je snelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
ben weer thuis
goldstrike da's lang geleden
ach............. van het pad.......... je kent het welquote:
Ik begin gewoon een maadag weer, geen gelul gebak van krulquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij mag toch wel weer tegen de tijd dat ik ook mag gaan beginnen?
wat gebak ? hoe wat waar ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik begin gewoon een maadag weer, geen gelul gebak van krul
en zo is het maar netquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Taaaaartquote:
Juistquote:
da's wel heul rozequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Taaaaart
[ afbeelding ]
Hmmm dat is een andere taart
Dronken bowlen of koetje rijdenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach............. van het pad.......... je kent het wel
Lig je daar dronken in de slootquote:
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
ja bowlen heb ik aantal keer gedaan , vond de eigenaar niet leuk. ja wat wil je. 4 banen verder gooiene enzoquote:
En dan ook nog met je zotte kop over de baan schreeuwen: "Strrrrrrrrrrrrike!"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja bowlen heb ik aantal keer gedaan , vond de eigenaar niet leuk. ja wat wil je. 4 banen verder gooiene enzo
Jawuhlquote:
Whahahaquote:
Vind je het erg als ik het bij whiskey hou?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:31 schreef WhiteLightning het volgende:
weet je wat pas gaaf is ? midgetgolven met paddos
zolang je maar geen ruk ziet hahahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het bij whiskey hou?
Ik zie juist te veel, 3 x zelfsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zolang je maar geen ruk ziet hahaha
'gewoon' golfen onder invloed is al lachen genoegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik het bij whiskey hou?
sorry moest lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
'gewoon' golfen onder invloed is al lachen genoeg
Ooit een keer hardstikke lam op een golfbaan gestaan.. de club ginger harder dan het balletje
ja das kut man, dan moet ik altijdquote:
en daar moet je je voor verontschuldigen?quote:
Mwahahaha, of op een zomeravond op het strand staan, en golfballetjes slaan naar de gasten die nog in het water zwemmenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ooit een keer hardstikke lam op een golfbaan gestaan.. de club ginger harder dan het balletje
ja ik doe aan "Extreme Sports"quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwahahaha, of op een zomeravond op het strand staan, en golfballetjes slaan naar de gasten die nog in het water zwemmen
ben daar wel vaak wat snel meequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
en daar moet je je voor verontschuldigen?
En dan ook nog sorry roepen als je ze bijna raaktquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:56 schreef Sgele het volgende:
[..]m'n water!
Idee voor Spanje over een paar weken
hier in hoek van holland, hebben we een golfparcours in de duinen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwahahaha, of op een zomeravond op het strand staan, en golfballetjes slaan naar de gasten die nog in het water zwemmen
Die had ik op sport.fok.nl gesubmitquote:
heb je niets in de la liggen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben het GVD helemaal zat voor vandaag...
Laatste (bijna) 2 uur ga ik 100% niets doen GVD $#@#$%^@#$%``
* Dr.Droxz ruikt om zich heen.... ej, er zit nog wat in mijn binnenzak!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niets in de la liggen ?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niets in de la liggen ?
whahahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz ruikt om zich heen.... ej, er zit nog wat in mijn binnenzak!
p.s vergeten mijn binnenzak dicht te doen, stinkt hier naar wiet man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |