Die had ik op sport.fok.nl gesubmitquote:
heb je niets in de la liggen ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 15:48 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik ben het GVD helemaal zat voor vandaag...
Laatste (bijna) 2 uur ga ik 100% niets doen GVD $#@#$%^@#$%``
* Dr.Droxz ruikt om zich heen.... ej, er zit nog wat in mijn binnenzak!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niets in de la liggen ?
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je niets in de la liggen ?
whahahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:17 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
* Dr.Droxz ruikt om zich heen.... ej, er zit nog wat in mijn binnenzak!
p.s vergeten mijn binnenzak dicht te doen, stinkt hier naar wiet man
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen... het is weer zover, ik kap er mee
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
Foto's!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
en 4 op een rij natuurlijk![]()
nou goldstrike wordt em niet, neem net een beetje, en zit vervolgens 5 minuten rare smoelen te trekken
Prettig weekend man!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen... het is weer zover, ik kap er mee
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
mja ik heb 2 keuzes, kan nu gaan zuipen en dan om 9 uur naar mn nest, of niet zuipen en laat gaan slapenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foto's!!!
Ik moet vanavond nog wat doen, dus eer dat ik kan zuipen is het nog laat ook
Deed ik laatst ook. Me identificeren bij nickserv maar dat ding kende me heul niet meerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben even mIRC weer aan het proberen , na jaren en jaren haha
zo dan , dat jij daar vanaf weet zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook. Me identificeren bij nickserv maar dat ding kende me heul niet meer
Jarenlange mIRC-ervaringquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan , dat jij daar vanaf weet zeg
Om 8 a 9 uur moet je beginnen, mooie tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik heb 2 keuzes, kan nu gaan zuipen en dan om 9 uur naar mn nest, of niet zuipen en laat gaan slapen
Zou niet meer weten hoe dat werk man... Ik heb trouwens ooit in een ver ver ver verledenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben even mIRC weer aan het proberen , na jaren en jaren haha
nou zeg, je blijft me verbazenquote:
yepquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou niet meer weten hoe dat werk man... Ik heb trouwens ooit in een ver ver ver verleden
nog meegeholpen aan die text-based games (kon toch ook via Mirc?)
ja maar jij bent later thuis zeg maarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om 8 a 9 uur moet je beginnen, mooie tijd
(doe ik ook altijd)
Hele omschrijvingen gemaakt van virutuele werelden enzo...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep
je kan elk scriptje maken wat je wilt eigelijk. tis best uitgebreidtheb dat ook jaren en jaren gedaan, en pas geleden dacht ik ineens kga eens kijken.
even kijken of ik de bekenden van toen weer terug kan vinden
had vroeger bij mn ouders mn pc 24/7 aanstaan ook met IRC
Ookal was ik eerder thuis, hooguit een borreltje, maar na 8 a 9 uur pas losgaan... anders is je avond zo kortquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar jij bent later thuis zeg maar
als ik volgende week late dienst heb is het een ander verhaal
klinkt idd aardig tijdrovendquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele omschrijvingen gemaakt van virutuele werelden enzo...
dan moest je typen van "noord".. dan ging je dus ergens anders heen, en daar ook weer hele beschrijvingen van maken.
Je kon ook dichten vinden/oppaken ed... ben er wat mee bezig geweest
ik ben gewoon een oude lul aan het worden,quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal was ik eerder thuis, hooguit een borreltje, maar na 8 a 9 uur pas losgaan... anders is je avond zo kort
Buiten dat heb ik niet veel gedaan met IRC... (hoor ik er nu nog wel bij?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klinkt idd aardig tijdrovendja dat had ik met scriptjes , en zat nog in de "underground scene" toendertijd.
wat een tijden zeg
ja het klinkt afgezaagd, maar vroeger was echt alles beterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten dat heb ik niet veel gedaan met IRC... (hoor ik er nu nog wel bij?)
Vroeger, klinkt altijd leuk, tot dat je ouder gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |