quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen... het is weer zover, ik kap er mee
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
Foto's!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:15 schreef WhiteLightning het volgende:
en 4 op een rij natuurlijk![]()
nou goldstrike wordt em niet, neem net een beetje, en zit vervolgens 5 minuten rare smoelen te trekken
Prettig weekend man!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mensen... het is weer zover, ik kap er mee
Fijn weekend allemaal![]()
![]()
mja ik heb 2 keuzes, kan nu gaan zuipen en dan om 9 uur naar mn nest, of niet zuipen en laat gaan slapenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Foto's!!!
Ik moet vanavond nog wat doen, dus eer dat ik kan zuipen is het nog laat ook
Deed ik laatst ook. Me identificeren bij nickserv maar dat ding kende me heul niet meerquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben even mIRC weer aan het proberen , na jaren en jaren haha
zo dan , dat jij daar vanaf weet zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:30 schreef Seventees het volgende:
[..]
Deed ik laatst ook. Me identificeren bij nickserv maar dat ding kende me heul niet meer
Jarenlange mIRC-ervaringquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo dan , dat jij daar vanaf weet zeg
Om 8 a 9 uur moet je beginnen, mooie tijdquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik heb 2 keuzes, kan nu gaan zuipen en dan om 9 uur naar mn nest, of niet zuipen en laat gaan slapen
Zou niet meer weten hoe dat werk man... Ik heb trouwens ooit in een ver ver ver verledenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:23 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ben even mIRC weer aan het proberen , na jaren en jaren haha
nou zeg, je blijft me verbazenquote:
yepquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zou niet meer weten hoe dat werk man... Ik heb trouwens ooit in een ver ver ver verleden
nog meegeholpen aan die text-based games (kon toch ook via Mirc?)
ja maar jij bent later thuis zeg maarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Om 8 a 9 uur moet je beginnen, mooie tijd
(doe ik ook altijd)
Hele omschrijvingen gemaakt van virutuele werelden enzo...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
yep
je kan elk scriptje maken wat je wilt eigelijk. tis best uitgebreidtheb dat ook jaren en jaren gedaan, en pas geleden dacht ik ineens kga eens kijken.
even kijken of ik de bekenden van toen weer terug kan vinden
had vroeger bij mn ouders mn pc 24/7 aanstaan ook met IRC
Ookal was ik eerder thuis, hooguit een borreltje, maar na 8 a 9 uur pas losgaan... anders is je avond zo kortquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja maar jij bent later thuis zeg maar
als ik volgende week late dienst heb is het een ander verhaal
klinkt idd aardig tijdrovendquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:03 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hele omschrijvingen gemaakt van virutuele werelden enzo...
dan moest je typen van "noord".. dan ging je dus ergens anders heen, en daar ook weer hele beschrijvingen van maken.
Je kon ook dichten vinden/oppaken ed... ben er wat mee bezig geweest
ik ben gewoon een oude lul aan het worden,quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ookal was ik eerder thuis, hooguit een borreltje, maar na 8 a 9 uur pas losgaan... anders is je avond zo kort
Buiten dat heb ik niet veel gedaan met IRC... (hoor ik er nu nog wel bij?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:04 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
klinkt idd aardig tijdrovendja dat had ik met scriptjes , en zat nog in de "underground scene" toendertijd.
wat een tijden zeg
ja het klinkt afgezaagd, maar vroeger was echt alles beterquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Buiten dat heb ik niet veel gedaan met IRC... (hoor ik er nu nog wel bij?)
Vroeger, klinkt altijd leuk, tot dat je ouder gaat worden
Ik moet zeggen dat ik er ook niet meer zo goed tegen kan hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben gewoon een oude lul aan het worden,
jaren geleden geen probleem, bleef ik zo tot 6 uur sochtendsd wakker enzo
nu lukt dat echt neit meer
Vroeger had je geen CSS en geen COD4 jah!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het klinkt afgezaagd, maar vroeger was echt alles beter
Nee, verveel me dood op mijn werk... zit hier heulemaal alleen enzo...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef draculettetje het volgende:
hallo! vermaken jullie je?
hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook niet meer zo goed tegen kan hoor.
1 keer per jaar een LAN party, en vorige jaar is het me voor de 4e keer op een rij gelukt "wakker" te blijven,
maar het kost me echt steeds meer moeite zeg!
Kijken hoe ik het dit jaar ga volhouden
hmmm nog even, of moet je langer dan half zes?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, verveel me dood op mijn werk... zit hier heulemaal alleen enzo...
ieuw!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
zonder drank dan maar![]()
anders zie je er zo uit sochtends
[ afbeelding ]
geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vroeger had je geen CSS en geen COD4 jah!
Of het nou beter is of niet, misschien zeg je over een paar jaar wel
dat deze tijd beter was toch?
Vorige jaar 1 glaasje whiskey... anders had ik het echt niet volgehouden!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
zonder drank dan maar![]()
anders zie je er zo uit sochtends
[ afbeelding ]
ik speel geen UT.quote:
wiskey en blowen werkt eigelijk als slaapmiddel , dus vind het nog knapquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vorige jaar 1 glaasje whiskey... anders had ik het echt niet volgehouden!
Ben maar gaan blowen, dat schoot ook niet op
Half 6 ja, maarja, blijf altijd nog even wat langer.. was vanochtend ook te laat door die kut nsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm nog even, of moet je langer dan half zes?
Whiskey + wiet + redbull + koffiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wiskey en blowen werkt eigelijk als slaapmiddel , dus vind het nog knap
ik ben echt blij dat ik niet met de ns naar het werk hoef!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Half 6 ja, maarja, blijf altijd nog even wat langer.. was vanochtend ook te laat door die kut ns
Maarja, even lekker een half uurtje internetten... moet wel vol te houden zijn
hahahaaquote:
als je wilt slapen is dit een prima middelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
jullie brengen me teveel op ideeen ha ha
eerst die goldstrike vanmiddag nu weer blowen tralala
ha ha dat is ook weer zo!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je wilt slapen is dit een prima middel
Als ik met de auto zou gaan ben ik per week 10 uur langer onderweg hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben echt blij dat ik niet met de ns naar het werk hoef!
en ik s'ochtends niet in de file sta!
Vanavond idd maar weer eens een groene rakker opsteken, zou pas 2e keer zijn dit jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
jullie brengen me teveel op ideeen ha ha
eerst die goldstrike vanmiddag nu weer blowen tralala
dan zou ik je knettergek verklarenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik met de auto zou gaan ben ik per week 10 uur langer onderweg he
ik zou wel willen, amar deze week begonnen met medicatie afbouw, dus eerst dat maar even in de gaten houden, kan geen eerlijk oordeel geven of het gaat onder invloed van wat dan ook!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond idd maar weer eens een groene rakker opsteken, zou pas 2e keer zijn dit jaar
(is al bijna evenveel als heel vorig jaar).
Goede pijnstiller trouwens
als je maar even je gedachte kan verzetten van dat kwaadaardig pijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond idd maar weer eens een groene rakker opsteken, zou pas 2e keer zijn dit jaar
Dat kan inderdaad echt niet!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou wel willen, amar deze week begonnen met medicatie afbouw, dus eerst dat maar even in de gaten houden, kan geen eerlijk oordeel geven of het gaat onder invloed van wat dan ook!
ha ha wie weet krijg ik het dan wel vergoed!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad echt niet!
Nou dokter, ik snap er niets van... alle pijn is weg, dus ben ik maar gestopt met jullie medicijnen, ik rook nu gewoon 5 gram wiet per dag!
Alcohol verdoofd, voel dan nog wel wat.. maar niet echt pijn... beetje lastig uit te leggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je maar even je gedachte kan verzetten van dat kwaadaardig pijnheb je met alcohol wel last ervan ?
Maar die mediwiet is niet zo sterk hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha wie weet krijg ik het dan wel vergoed!
dat is toch best goed? behakve als je er dan nu weer last van hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alcohol verdoofd, voel dan nog wel wat.. maar niet echt pijn... beetje lastig uit te leggen.
oja, merk nu pas dat ik de hele middag mijn brace al niet om heb!
5gram wtf, aardig veel hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad echt niet!
Nou dokter, ik snap er niets van... alle pijn is weg, dus ben ik maar gestopt met jullie medicijnen, ik rook nu gewoon 5 gram wiet per dag!
zit daar een beperking aan ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar die mediwiet is niet zo sterk he
Gewoon bonnetje van de koffieshop naar je verzekeraar sturen
had je liever bukake gezien ? hahahahquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sommige mensen gaan roken met huisdeuren... als je dan echt niets te doen hebt!
arividerchiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz kijkt op klok, kut, ik moet de trein halen! tot snel mensen!
denk dat ik het bonnetje dan gewoon weer retour krijg ha haquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar die mediwiet is niet zo sterk he
Gewoon bonnetje van de koffieshop naar je verzekeraar sturen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz kijkt op klok, kut, ik moet de trein halen! tot snel mensen!
Whehe, ik kom binnenkort wel ff langsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
jij hebt echt vaak gedonder met de trein!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:30 schreef Sgele het volgende:
Sta godver in de regen op mijn trein te wachten.... Geen lekker begin van het weekend
Da's nie handig Droxz! Hoe moet je nou het hele weekend doorkomen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Drugs is bad mkay?!
GVD MIJN BRACE OP MIJN WERK LATEN LIGGEN! #$%^&%^&$%^&$%^&
Zolang dat positief is, klaag ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zeg, je blijft me verbazen
En alles gelukt zoals je het graag wilde zien?quote:
vanzelfsprekend is het datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang dat positief is, klaag ik niet
Bijgeknipt. Klein stukje eraf. Soms moet datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En alles gelukt zoals je het graag wilde zien?![]()
p.s
Rustig hier zeg.
Dan is het goed.quote:
Mietjequote:Op zondag 30 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
en toch mis ik dat uur!
ik niet!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:29 schreef lynda het volgende:
Zo na 5 dagen 20 uur slapen per dag en 1 dag zo lang mogelijk wakker blijven morgen om half 5 weer een wekker.. Wie kan mij de nut van die kutklok even vertellen?
* lynda onthoudt Smokez en Droxz sms'en
Sowwyquote:
excuses aanvaardquote:Op zondag 30 maart 2008 21:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Sowwy
* Seventees is weer thuis.
Rottrein... natuurlijk weer een omleiding
Ik weet dat smokez mee leest dus het gaat goedquote:
Oe! Leuke besteding van de maandagquote:Op zondag 30 maart 2008 21:45 schreef draculettetje het volgende:
[..]
excuses aanvaard![]()
ik moet morgen ook weer eens met de trein
ga dagje op stap met (oud) collega
oke! spreek je morgen en weltrusten!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:49 schreef lynda het volgende:
[..]
Ik weet dat smokez mee leest dus het gaat goed
Maar ik kan zo nog 2 weken 20 uur per dag slapen.. Je weet wel waar ik sta![]()
Morgen weer ff te werk van 6 tot 16 daarna mag ik weer slapen tot dinsdagmiddag 2 uur dus komt wel..
Ik sms je morgen wel ff!
Bedtijd
Goed weekend gehad?quote:
Neuh niet echt... vrijdagavond te moe om iets te doen, zaterdag uitgeslapen en 's avonds niet naar de kroeg geweest, gisteren gewerkt, en vanmorgen om 5 uur weer eruit. Klote dusquote:
Fuck dat klinkt zeker niet zo goed, dit weekend weer heerlijk bij mijn vriendin geweest... en ik moet zeggen op een zondag heeeulemaal niks doen is echt lekkerquote:Op maandag 31 maart 2008 07:27 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neuh niet echt... vrijdagavond te moe om iets te doen, zaterdag uitgeslapen en 's avonds niet naar de kroeg geweest, gisteren gewerkt, en vanmorgen om 5 uur weer eruit. Klote dus
Bij jou was t beter mag ik hopen?
Moet het daar per sé zondag voor zijn dan?quote:Op maandag 31 maart 2008 07:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Fuck dat klinkt zeker niet zo goed, dit weekend weer heerlijk bij mijn vriendin geweest... en ik moet zeggen op een zondag heeeulemaal niks doen is echt lekker
Nee dat niet, maar ik zie haar alleen in het weekend... Hoewel dat is na de zomervakantie afgelopenquote:Op maandag 31 maart 2008 07:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet het daar per sé zondag voor zijn dan?
Relaxedquote:Op maandag 31 maart 2008 07:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ik zie haar alleen in het weekend... Hoewel dat is na de zomervakantie afgelopenBedoel dan wonen we samen
Jupquote:Op maandag 31 maart 2008 07:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxed![]()
Je zit nu nog bij je ouders oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |