dat is toch best goed? behakve als je er dan nu weer last van hebt natuurlijkquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Alcohol verdoofd, voel dan nog wel wat.. maar niet echt pijn... beetje lastig uit te leggen.
oja, merk nu pas dat ik de hele middag mijn brace al niet om heb!
5gram wtf, aardig veel hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad echt niet!
Nou dokter, ik snap er niets van... alle pijn is weg, dus ben ik maar gestopt met jullie medicijnen, ik rook nu gewoon 5 gram wiet per dag!
zit daar een beperking aan ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar die mediwiet is niet zo sterk he
Gewoon bonnetje van de koffieshop naar je verzekeraar sturen
had je liever bukake gezien ? hahahahquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
Sommige mensen gaan roken met huisdeuren... als je dan echt niets te doen hebt!
arividerchiquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz kijkt op klok, kut, ik moet de trein halen! tot snel mensen!
denk dat ik het bonnetje dan gewoon weer retour krijg ha haquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:34 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Maar die mediwiet is niet zo sterk he
Gewoon bonnetje van de koffieshop naar je verzekeraar sturen
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
* Dr.Droxz kijkt op klok, kut, ik moet de trein halen! tot snel mensen!
Whehe, ik kom binnenkort wel ff langsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond idd maar weer eens een groene rakker opsteken, zou pas 2e keer zijn dit jaar
(is al bijna evenveel als heel vorig jaar).
Goede pijnstiller trouwens
jij hebt echt vaak gedonder met de trein!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 18:30 schreef Sgele het volgende:
Sta godver in de regen op mijn trein te wachten.... Geen lekker begin van het weekend
Da's nie handig Droxz! Hoe moet je nou het hele weekend doorkomen?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 19:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
Drugs is bad mkay?!
GVD MIJN BRACE OP MIJN WERK LATEN LIGGEN! #$%^&%^&$%^&$%^&
Zolang dat positief is, klaag ik nietquote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou zeg, je blijft me verbazen
En alles gelukt zoals je het graag wilde zien?quote:
vanzelfsprekend is het datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 13:25 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zolang dat positief is, klaag ik niet
Bijgeknipt. Klein stukje eraf. Soms moet datquote:Op zaterdag 29 maart 2008 23:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
En alles gelukt zoals je het graag wilde zien?![]()
p.s
Rustig hier zeg.
Dan is het goed.quote:
Mietjequote:Op zondag 30 maart 2008 09:37 schreef draculettetje het volgende:
en toch mis ik dat uur!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |