Ik moet zeggen dat ik er ook niet meer zo goed tegen kan hoor.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben gewoon een oude lul aan het worden,
jaren geleden geen probleem, bleef ik zo tot 6 uur sochtendsd wakker enzo
nu lukt dat echt neit meer
Vroeger had je geen CSS en geen COD4 jah!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja het klinkt afgezaagd, maar vroeger was echt alles beter
Nee, verveel me dood op mijn werk... zit hier heulemaal alleen enzo...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:12 schreef draculettetje het volgende:
hallo! vermaken jullie je?
hahaquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik er ook niet meer zo goed tegen kan hoor.
1 keer per jaar een LAN party, en vorige jaar is het me voor de 4e keer op een rij gelukt "wakker" te blijven,
maar het kost me echt steeds meer moeite zeg!
Kijken hoe ik het dit jaar ga volhouden
hmmm nog even, of moet je langer dan half zes?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, verveel me dood op mijn werk... zit hier heulemaal alleen enzo...
ieuw!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
zonder drank dan maar![]()
anders zie je er zo uit sochtends
[ afbeelding ]
geloof ik niets van.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vroeger had je geen CSS en geen COD4 jah!
Of het nou beter is of niet, misschien zeg je over een paar jaar wel
dat deze tijd beter was toch?
Vorige jaar 1 glaasje whiskey... anders had ik het echt niet volgehouden!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha![]()
zonder drank dan maar![]()
anders zie je er zo uit sochtends
[ afbeelding ]
ik speel geen UT.quote:
wiskey en blowen werkt eigelijk als slaapmiddel , dus vind het nog knapquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vorige jaar 1 glaasje whiskey... anders had ik het echt niet volgehouden!
Ben maar gaan blowen, dat schoot ook niet op
Half 6 ja, maarja, blijf altijd nog even wat langer.. was vanochtend ook te laat door die kut nsquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:16 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hmmm nog even, of moet je langer dan half zes?
Whiskey + wiet + redbull + koffiequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wiskey en blowen werkt eigelijk als slaapmiddel , dus vind het nog knap
ik ben echt blij dat ik niet met de ns naar het werk hoef!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:19 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Half 6 ja, maarja, blijf altijd nog even wat langer.. was vanochtend ook te laat door die kut ns
Maarja, even lekker een half uurtje internetten... moet wel vol te houden zijn
hahahaaquote:
als je wilt slapen is dit een prima middelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
jullie brengen me teveel op ideeen ha ha
eerst die goldstrike vanmiddag nu weer blowen tralala
ha ha dat is ook weer zo!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:22 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je wilt slapen is dit een prima middel
Als ik met de auto zou gaan ben ik per week 10 uur langer onderweg hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:21 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben echt blij dat ik niet met de ns naar het werk hoef!
en ik s'ochtends niet in de file sta!
Vanavond idd maar weer eens een groene rakker opsteken, zou pas 2e keer zijn dit jaarquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:20 schreef draculettetje het volgende:
jullie brengen me teveel op ideeen ha ha
eerst die goldstrike vanmiddag nu weer blowen tralala
dan zou ik je knettergek verklarenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Als ik met de auto zou gaan ben ik per week 10 uur langer onderweg he
ik zou wel willen, amar deze week begonnen met medicatie afbouw, dus eerst dat maar even in de gaten houden, kan geen eerlijk oordeel geven of het gaat onder invloed van wat dan ook!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond idd maar weer eens een groene rakker opsteken, zou pas 2e keer zijn dit jaar
(is al bijna evenveel als heel vorig jaar).
Goede pijnstiller trouwens
als je maar even je gedachte kan verzetten van dat kwaadaardig pijnquote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:27 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond idd maar weer eens een groene rakker opsteken, zou pas 2e keer zijn dit jaar
(is al bijna evenveel als heel vorig jaar).
Goede pijnstiller trouwens
Dat kan inderdaad echt niet!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:28 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zou wel willen, amar deze week begonnen met medicatie afbouw, dus eerst dat maar even in de gaten houden, kan geen eerlijk oordeel geven of het gaat onder invloed van wat dan ook!
ha ha wie weet krijg ik het dan wel vergoed!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad echt niet!
Nou dokter, ik snap er niets van... alle pijn is weg, dus ben ik maar gestopt met jullie medicijnen, ik rook nu gewoon 5 gram wiet per dag!
Alcohol verdoofd, voel dan nog wel wat.. maar niet echt pijn... beetje lastig uit te leggen.quote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als je maar even je gedachte kan verzetten van dat kwaadaardig pijnheb je met alcohol wel last ervan ?
Maar die mediwiet is niet zo sterk hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 17:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha wie weet krijg ik het dan wel vergoed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |