En dan lekker weekend!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:40 schreef draculettetje het volgende:
ha ha dank jullie
ik zal het hier nog 20 min vol moeten houden
Dat bedoel ik maar even, het belangrijkstequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
die was ik gewoon alweer vergeten, weekend!
hoe kan ik zoiets vergeten?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik maar even, het belangrijkste
Mja ik ben dus gewoon een Amerikaan volgens velenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehehe
Ik klink volgens sommige mensen als een engelsman of als iemand uit australiebwehehe
Dat klinkt zo geweldig, een schotquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik ben dus gewoon een Amerikaan volgens velen
Heb ook een Schot in m'n team zitten, die gast praat echt hilarisch
Heeft iedereen wel eens last van hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe kan ik zoiets vergeten?
heb mn hoofd er gewoon niet bij
Graagquote:
Dat zou er nu wel in gaan ja... pfff ik kak helemaal inquote:Op vrijdag 28 maart 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
lust je dat ?
Afweging die je moet maken hequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga vanavond maar even testen of dat zo is haha
alleen kan ik dan neit meer gamen
ik probeer het ook 50/50 te doenquote:
Dat zal er uit zien zegquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik probeer het ook 50/50 te doen
Ik wil trainen!! Aaargh #$%#!!!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:07 schreef Sgele het volgende:
Als ik na m'n vakantie weer voluit ga trainen/voetballen/fitnessen dan zal ik de lekkernijen als Sambuca, en Goldstrike moeten laten staan..Wat ga ik mezelf aandoen...
Bwehehe en dan even op de Wii gaan... kan je lachenquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik probeer het ook 50/50 te doen
Jij mag toch wel weer tegen de tijd dat ik ook mag gaan beginnen?quote:
Doe je snelquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:14 schreef draculettetje het volgende:
ben weer thuis
goldstrike da's lang geleden
ach............. van het pad.......... je kent het welquote:
Ik begin gewoon een maadag weer, geen gelul gebak van krulquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jij mag toch wel weer tegen de tijd dat ik ook mag gaan beginnen?
wat gebak ? hoe wat waar ?quote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik begin gewoon een maadag weer, geen gelul gebak van krul
en zo is het maar netquote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik begin gewoon een maadag weer, geen gelul gebak van krul
Taaaaartquote:
Juistquote:
da's wel heul rozequote:Op vrijdag 28 maart 2008 14:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Taaaaart
[ afbeelding ]
Hmmm dat is een andere taart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |