quote:Op woensdag 2 april 2008 13:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Maar inschrijven voor de vakantie kan waarschijnlijk bij je baas
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Vanochtend expres niet om beter aan te kunnen geven waar de pijn zit ed,quote:Op woensdag 2 april 2008 13:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja idd, je zal wel een beetje opgelucht zijn.heb je nu ook standaard die brace om ?
Geen reet te doen op je werk #198
Gast, zo erg?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanochtend expres niet om beter aan te kunnen geven waar de pijn zit ed,
maar vandaag gaat hij de hele dag weer om... tranen lopen uit mijn ogen
en die paracetamol komen echt me strot uit
mja superkut als ik het hoor dusquote:Op woensdag 2 april 2008 13:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanochtend expres niet om beter aan te kunnen geven waar de pijn zit ed,
maar vandaag gaat hij de hele dag weer om... tranen lopen uit mijn ogen
en die paracetamol komen echt me strot uit
wedden van niet ?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Droxz, ik heb een tip voor je!
6x 600mg ibuprofen innemen, je bent meteen van je pijn af, het eerste uur ben je zo stoned als een WL, en de 8 uur daarna slaap je lekker![]()
Werkte bij mij een paar jaar geleden prima nadat de kaakchirurg dik had lopen blunderen bij het verwijderen van m'n verstandskiezenquote:
als ik stoned ben , enik heb pijn, ga ik me alleen maar fixeren op de pijn. das een nadeel van stoned zijn.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werkte bij mij een paar jaar geleden prima nadat de kaakchirurg dik had lopen blunderen bij het verwijderen van m'n verstandskiezen
is het wel allemaal goed verlopen ? ging toch over de toekomst van het team ?quote:Op woensdag 2 april 2008 13:29 schreef Sgele het volgende:
Pfff...dat was echt de meest vermoeiende meeting ooit
Goedemiddag allemaal
* Sgele gaat op zoek naar Droxz' Specials
zo stoned ben ik eigelijk nooit meer hoor, ben ook niet meer de jongstequote:
Klopt jaquote:Op woensdag 2 april 2008 13:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
als ik stoned ben , enik heb pijn, ga ik me alleen maar fixeren op de pijn. das een nadeel van stoned zijn.
je kan er beter bier bij drinken, dan wordt het een beetje wazig, als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op woensdag 2 april 2008 14:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo stoned ben ik eigelijk nooit meer hoor, ben ook niet meer de jongste
ja , het doel heiligt de middelen zeg maarquote:Op woensdag 2 april 2008 14:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Klopt jaGewoon een bezoekje brengen aan Dr. Jack Daniels! Werkt veel beter tegen de pijn
Mja... het ging wel goed, alleen alles gaat gesplitst worden... ons project gaat weg, en ik mag een nieuw gaan opzetten (wat ik dan weer wel relaxed vind om te doen). Alleen niet meer met 'mijn' mensen.quote:Op woensdag 2 april 2008 13:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
is het wel allemaal goed verlopen ? ging toch over de toekomst van het team ?
ja, vroeger was alles beter heh,quote:
Je was al op f5 aan het drukken?quote:
Vroeger...toen je poep nog met een lange oe schreefquote:Op woensdag 2 april 2008 14:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, vroeger was alles beter heh,tis wel zo haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |