Binnen een jaar weet ik het steeds te halen, maar na een jaar komt er steeds weer wat anders waardoor ik weer overal mijn weg in moet vinden hahaha. Maarja, just enjoy lifequote:Op zondag 6 april 2008 09:42 schreef draculettetje het volgende:
wachttijden zijn echt kut, ik weet het! succes en sterkte in ieder geval
probeer idd je eigen weg erin te vinden
heeft mij ook bijna 2 jaar gekost en nu lukt het nog niet altijd hoor
en zo blijven we gewoon bezig!quote:Op zondag 6 april 2008 09:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Binnen een jaar weet ik het steeds te halen, maar na een jaar komt er steeds weer wat anders waardoor ik weer overal mijn weg in moet vinden hahaha. Maarja, just enjoy life
Inderdaad, vandaar dat ik deze maand mijn hobby "fotografie" weer een beetje aan het oppakken benquote:
hahahhahaa, net weer even gekeken.... het blijft gewoon leukquote:
lotte doet haar opleiding in die richting dacht ik,quote:Op zondag 6 april 2008 10:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahhahaa, net weer even gekeken.... het blijft gewoon leuk![]()
Deed hier iemand in het topic ook niet veel aan fotografie? (Lotte?)
verdorie da's waar ook!quote:Op zondag 6 april 2008 18:20 schreef lynda het volgende:
Even smokez pesten![]()
![]()
Smokie is jarig vandaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag
![]()
![]()
officieel oud![]()
vandaag begin je he? Succes in ieder geval en kom zeker nog eens buurten wanneer het kanquote:Op maandag 7 april 2008 07:47 schreef Bellerophon het volgende:
GoedemorgenGa het toch wel missen hier
Ja dank jequote:Op maandag 7 april 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
vandaag begin je he? Succes in ieder geval en kom zeker nog eens buurten wanneer het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |