je vergeet sterfquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:25 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh....
dan kan je op zn minst koffie halenquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:28 schreef saban het volgende:
Geen reet te doen
dan ben je hier aan het goede adresquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:28 schreef saban het volgende:
Geen reet te doen
2e ronde al geweestquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan kan je op zn minst koffie halen
Nee hoor, nog niemand heeft mij nog gevraagd of ik er zin in heb vandaagquote:Op vrijdag 11 april 2008 09:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je vergeet sterfkomop heh, bijna weekend
nou ok!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee hoor, nog niemand heeft mij nog gevraagd of ik er zin in heb vandaag
veel plezier Wl en niet teveel uitgeven hequote:Op vrijdag 11 april 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
nou luitjes ik ga richting rotjeknor
werkse, en prettig weekend alvast!
STERF BITCH! (voor de mods/admins, dit is voor ons normaal!!!)quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ok!
"en Droxz , heb je nog een beetje zin vandaag ? "
Jij ook alvast een prettig weekend WL!quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:36 schreef WhiteLightning het volgende:
nou luitjes ik ga richting rotjeknor
werkse, en prettig weekend alvast!
Oops, zal mij even netjes voorstellen. Ik ben Lexy en 29 jaar. Woon en werk in de polder.quote:Op vrijdag 11 april 2008 09:58 schreef Butterscotch het volgende:Goedemorgen allemaal
Handig zo'n topic, voel ik me tenminste niet alleen
hoi Lexyquote:Op vrijdag 11 april 2008 10:05 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Oops, zal mij even netjes voorstellen. Ik ben Lexy en 29 jaar. Woon en werk in de polder.
Ik werk bij een heel groot stroperig bedrijf en doe (nog) de planning. Het is dodelijk saai en rustig. Dus ga ik binnenkort terug naar een oude werkgever waar de dag lekker snel gaat
Aaah Gracias Senor!quote:
Ja inderdaadquote:
shockingquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:20 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja inderdaadIedereen is echt aan het werk denk ik
Ja, maar op een vrijdag?quote:Op vrijdag 11 april 2008 11:22 schreef tripack het volgende:
[..]
shocking
nja dat gebeurt wel eens he
blijkbaar.... zeker als wij als enige hier zijnquote:
da's vaak een hele prestatie hoor, doen alsof je druk bentquote:Op vrijdag 11 april 2008 11:25 schreef Butterscotch het volgende:![]()
Was even druk met het doen alsof ik druk ben. Moet je ook af en toe doen
Het is vreselijk vermoeiend, zeker op de vrijdagquote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
da's vaak een hele prestatie hoor, doen alsof je druk bent
leuk klusjequote:Op vrijdag 11 april 2008 13:20 schreef Sgele het volgende:
Dit is ook irritant...moet m'n bak opnieuw installeren.. begint Ghost te ouwehoeren dat de versie nieuwer moet zijn. Het is dezelfde versie waarmee ik de Image heb gemaakt
Lekker op de vrijdagmiddag ja.. maar als Ghost niet werkt..quote:
Je bent iig wel aan het werkquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Lekker op de vrijdagmiddag ja.. maar als Ghost niet werkt..
Ben nu via Rapidshare een andere aan het downen
Soort van jaquote:
Misschien vanavond weer,hier kan het iig niet hahahahaquote:
13:42quote:
Probeer eens? Kijken wat er gebeurtquote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan, maar ik denk dat de baas daar anders over denkt
misschien de image dan kaput?quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Sgele het volgende:
En die versie van Ghost werkt ook niet
Fantastischwat een vrijdag...
ik ge me broertje opstoken om em te kopenquote:Op vrijdag 11 april 2008 14:07 schreef WhiteLightning het volgende:
WII Mario Kart is da Bomb!!! online battle met 12 man , te gek gewoon![]()
Ik zit hier nog tot even over half 6...quote:Op vrijdag 11 april 2008 13:46 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
Tijd om naar huis te gaan, maar ik denk dat de baas daar anders over denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |