ik hou wel van zulk nieuws ja!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben blij dat als ik een kut dag heb, iemand anders weer een hele leuke dag heeft!
Damn... ik heb nu al geen zin meerquote:
20 euroquote:Op woensdag 16 april 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond maar even aanzetten hahaha
Zal gelijk even kijken voor mariocart...
Is die joypad (of hoe je het ook noemen mag) duur trouwens?
En groot gelijk heb jequote:Op woensdag 16 april 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zij letterlijk
"Ik ben zo brak als de nete, heb maar 4,5 uur geslapen... ik ga wel kijken of ik het haal..."
w00t! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
krijg net een berichtje dat mn nichtje is bevallen!
Helemaal toppie! iig veel succes en plezier, en hoop dat alles goed gaat met de kleinequote:Op woensdag 16 april 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hou wel van zulk nieuws ja!
en dan weer op babietjes bezoek, zal wel morgen worden!
Kunnen we elkaar de hand schudden...maar doen we maar niet..met die pols van jouquote:Op woensdag 16 april 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn... ik heb nu al geen zin meer
Natuurlijk kennen we die, hij heeft zelfs een pagina!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
w00t! Gefeliciteerd![]()
Meneer Zagemans komt de week door midden zagen... Kennen jullie die niet?
het is zelfs traditie hierquote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
w00t! Gefeliciteerd![]()
volgens het berichtje wel!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helemaal toppie! iig veel succes en plezier, en hoop dat alles goed gaat met de kleine
ja en wie weet waar die hand van jou heeft gezeten hehquote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden...maar doen we maar niet..met die pols van jou
Ik ben rechts, en mijn linker pols is kapoet, gaat dus prima dat hand schudden hahahaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden...maar doen we maar niet..met die pols van jou
Does a bear crap in the forest? Natuurlijk kennen we diequote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
w00t! Gefeliciteerd![]()
Vraag maar aan je moederquote:Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en wie weet waar die hand van jou heeft gezeten heh![]()
sprechen sie deutch ?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Does a bear crap in the forest? Natuurlijk kennen we die
Aber Jawohl herr Weisse Blitzquote:
ah ganz toll , immer geilquote:
Deine Mutti...ist immer geilquote:
Jawuhl Stormbahn Furher!quote:
Mwahahahaha geniaalquote:Op woensdag 16 april 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deine Mutti...ist immer geil
Lollercoptereinz!!!!111!!!11!
Sodeju ik moet koffie hebbenquote:
Hier werkt hij wel, alleen is al een tijd niet meer aangepast... nog steeds de zelfde zaag van de weekquote:Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is zelfs traditie hier
maar zagemans zn site is offline , althans ik zie hem niet
Yo Tripack!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
draakje gefeliciteerd
Ik ook, hoest mij een ongeluk hier... dus blijf de hele dag maar drinkenquote:
Die oude knakker moet wel zijn site up-to-date houden!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier werkt hij wel, alleen is al een tijd niet meer aangepast... nog steeds de zelfde zaag van de week
Ik heb hem nog niet gemaakt vandaagquote:Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en wie weet waar die hand van jou heeft gezeten heh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Oh... ik dacht ook wat te posten..is het een ouwe zaagquote:Op woensdag 16 april 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier werkt hij wel, alleen is al een tijd niet meer aangepast... nog steeds de zelfde zaag van de week
hai tri packquote:Op woensdag 16 april 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
draakje gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |