Inderdaad, ook maar 4,5 uur kunnen slapen door die kut pijn...quote:Op woensdag 16 april 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is echt klote man, echt ontzettend klote
schiet niet op zo.....quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ook maar 4,5 uur kunnen slapen door die kut pijn...
Ik zit hier nu echt als een zombie![]()
(oja, kut collega wil zijn rijbewijs halen vandaag dus is vrij, andere collega wegens priveomstandigheden thuis.... ben dus alleen vandaag... )
Zelfde idee als koetje rijden?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en het is nog onverwachts leuk met het stuurtje ook.
wel fucking moeilijk, maja das wennen dus
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]En ze rook zeker ook naar banaan? Je hebt gewoon weer de fruitschaal liggen humpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Jaquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ze rook zeker ook naar banaan? Je hebt gewoon weer de fruitschaal liggen humpen
Ugh dus je gaat het zelfs misschien druk krijgen vandaag? Ongekend!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
(oja, kut collega wil zijn rijbewijs halen vandaag dus is vrij, andere collega wegens priveomstandigheden thuis.... ben dus alleen vandaag... )
Dat geeft de term vruchtensap wel een nieuwe betekenis he?quote:
Nee nog niet, ga vanmiddag even kijken of ik wat sterkers kan regelen... want die paracetamol werkt ook niet echt tegen deze pijnquote:Op woensdag 16 april 2008 08:14 schreef draculettetje het volgende:
[..]
schiet niet op zo.....
en nachtrust is ook belangrijk (zegt ze) heb je nog een arts gebeld voor een receptje
Bwehehequote:Op woensdag 16 april 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Koetje rijden? als je niet weet waar dit over gaat he....
Inderdaad, zeker met een borrel op!quote:
Dan moet ik dat spel zeker spelen!quote:
ik zoek niet zelf, wordt alleen maar gevonden ha haquote:Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef RickTheGreatest het volgende:
Kben op Hyves oude klasgenootjes aan het opzoeken
Er zijn wel wat rare wendingen te zien
Bellerophon je avatar is
Zekerz te wetenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, zeker met een borrel op!![]()
[..]
Dan moet ik dat spel zeker spelen!
BOEMquote:Op woensdag 16 april 2008 08:18 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zoek niet zelf, wordt alleen maar gevonden ha ha
gewoon over je moederquote:Op woensdag 16 april 2008 08:16 schreef Sgele het volgende:
Koetje rijden? als je niet weet waar dit over gaat he....
Zoekt gelijk in de nieuwsgroepen winkelquote:
Moet je ook doenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zoekt gelijk in de nieuwsgroepen winkel
hmm dat spel ontbreekt nog op de wiiquote:
Daarom heb ik geen Hyvesquote:Op woensdag 16 april 2008 08:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
BOEMHahaha, en ik wil geeneens gevonden worden
Op zich is het wel grappigquote:
Heb me 1x gewaagd aan zo'n account, maar als je heel lang in een bekende nachtzaak in Breda gewerkt hebt... is het niet grappigquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Moet je ook doenHeb hem daar ook gevonden gekocht
sielug!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee ok, maar daarom heb ik het dus ook uitstaan dat mensen op mijn naam kunnen zoekenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Heb me 1x gewaagd aan zo'n account, maar als je heel lang in een bekende nachtzaak in Breda gewerkt hebt... is het niet grappig
Goeiemorgenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
sielug!![]()
Goedesmorgens allemaalGelukkig is meneer Zagemans er vandaag
Dus je bent simpelweg niet te vinden..handig zo'n 'social' accountquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee ok, maar daarom heb ik het dus ook uitstaan dat mensen op mijn naam kunnen zoeken
Megaupload Dude... gewoon nieuwsgroepen doen!quote:
Goeiesmorgens Butterscotchquote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
sielug!![]()
Ik kies zelf graag de mensen die ik wil toevoegenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Dus je bent simpelweg niet te vinden..handig zo'n 'social' account
Ewekaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Megaupload Dude... gewoon nieuwsgroepen doen!
Correctquote:Op woensdag 16 april 2008 08:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik kies zelf graag de mensen die ik wil toevoegenAnders krijg je toch van die personen in je lijst die je nog nooit gezien hebt of kent
nee ik doe meer aan torrentsquote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je punt is?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef RickTheGreatest het volgende:
Ik ben heel veel namen vergeten![]()
Gelukkig maar, dan is het goedquote:Op woensdag 16 april 2008 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee ik doe meer aan torrentsje denkt toch niet dat ik megaupload gebruik ?
![]()
Aaaaightquote:
ah nu al! fijn!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Goeiesmorgens Butterscotch
[ afbeelding ]
Bwehehequote:
Leergezichtjequote:
Gaan we doenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:32 schreef davako het volgende:
Jo bello, kan je ff online komen?
Check nieuwsgroepen!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
krijg net een berichtje dat mn nichtje is bevallen!
Dank u!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:26 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
sielug!![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
GEFELICITEERD DRAAKJE!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
maar tis wel een handige site voor de legale dingen hoorquote:
gefeliquote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
Kijk en daar gaat het om!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dank! maakt mn dag weer een stuk beter
16cds hahaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Check nieuwsgroepen!
"Sounds_Of_Mario-16CD"
Ben blij dat als ik een kut dag heb, iemand anders weer een hele leuke dag heeft!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Dank! maakt mn dag weer een stuk beter
En bedankt... pfff bagger bendequote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
kutzooi, ik moet nog overwerken ook!!!!
GVD zo brak als de nete, 07:45 begonnen, en moet tot 17:30/17:40
Er is iemand ongeduldigquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
kutzooi, ik moet nog overwerken ook!!!!
GVD zo brak als de nete, 07:45 begonnen, en moet tot 17:30/17:40
Workin' on itquote:
Vanavond maar even aanzetten hahahaquote:
Mijn broerquote:
Ik zij letterlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 08:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En bedankt... pfff bagger bende
ik hou wel van zulk nieuws ja!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ben blij dat als ik een kut dag heb, iemand anders weer een hele leuke dag heeft!
Damn... ik heb nu al geen zin meerquote:
20 euroquote:Op woensdag 16 april 2008 08:42 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Vanavond maar even aanzetten hahaha
Zal gelijk even kijken voor mariocart...
Is die joypad (of hoe je het ook noemen mag) duur trouwens?
En groot gelijk heb jequote:Op woensdag 16 april 2008 08:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zij letterlijk
"Ik ben zo brak als de nete, heb maar 4,5 uur geslapen... ik ga wel kijken of ik het haal..."
w00t! Gefeliciteerdquote:Op woensdag 16 april 2008 08:36 schreef draculettetje het volgende:
Helemaal toppie! iig veel succes en plezier, en hoop dat alles goed gaat met de kleinequote:Op woensdag 16 april 2008 08:44 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik hou wel van zulk nieuws ja!
en dan weer op babietjes bezoek, zal wel morgen worden!
Kunnen we elkaar de hand schudden...maar doen we maar niet..met die pols van jouquote:Op woensdag 16 april 2008 08:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Damn... ik heb nu al geen zin meer
Natuurlijk kennen we die, hij heeft zelfs een pagina!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
w00t! Gefeliciteerd![]()
Meneer Zagemans komt de week door midden zagen... Kennen jullie die niet?
het is zelfs traditie hierquote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
w00t! Gefeliciteerd![]()
volgens het berichtje wel!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helemaal toppie! iig veel succes en plezier, en hoop dat alles goed gaat met de kleine
ja en wie weet waar die hand van jou heeft gezeten hehquote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden...maar doen we maar niet..met die pols van jou
Ik ben rechts, en mijn linker pols is kapoet, gaat dus prima dat hand schudden hahahaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar de hand schudden...maar doen we maar niet..met die pols van jou
Does a bear crap in the forest? Natuurlijk kennen we diequote:Op woensdag 16 april 2008 08:45 schreef Butterscotch het volgende:
[..]
w00t! Gefeliciteerd![]()
Vraag maar aan je moederquote:Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en wie weet waar die hand van jou heeft gezeten heh![]()
sprechen sie deutch ?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Does a bear crap in the forest? Natuurlijk kennen we die
Aber Jawohl herr Weisse Blitzquote:
ah ganz toll , immer geilquote:
Deine Mutti...ist immer geilquote:
Jawuhl Stormbahn Furher!quote:
Mwahahahaha geniaalquote:Op woensdag 16 april 2008 08:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Deine Mutti...ist immer geil
Lollercoptereinz!!!!111!!!11!
Sodeju ik moet koffie hebbenquote:
Hier werkt hij wel, alleen is al een tijd niet meer aangepast... nog steeds de zelfde zaag van de weekquote:Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is zelfs traditie hier
maar zagemans zn site is offline , althans ik zie hem niet
Yo Tripack!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
draakje gefeliciteerd
Ik ook, hoest mij een ongeluk hier... dus blijf de hele dag maar drinkenquote:
Die oude knakker moet wel zijn site up-to-date houden!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier werkt hij wel, alleen is al een tijd niet meer aangepast... nog steeds de zelfde zaag van de week
Ik heb hem nog niet gemaakt vandaagquote:Op woensdag 16 april 2008 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en wie weet waar die hand van jou heeft gezeten heh![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Bloed, zweet en TOETSAANSLAGEN!
* You're about as useful as a one-legged man at an arse kicking contest
* I can resist everything except temptation.
* If everything seems under control, you're just not going fast enough
Oh... ik dacht ook wat te posten..is het een ouwe zaagquote:Op woensdag 16 april 2008 08:54 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hier werkt hij wel, alleen is al een tijd niet meer aangepast... nog steeds de zelfde zaag van de week
hai tri packquote:Op woensdag 16 april 2008 08:53 schreef tripack het volgende:
goedemorgen iedereen
draakje gefeliciteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |