Ik heb al zo'n stuurtje hahaha, maar denk dat een joypad (of hoe je dat ook noemen moet) beter werkt bij mijquote:Op woensdag 16 april 2008 07:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
racen doe ik met het stuurtje
waarom is die arm ondersteboven ?? lijkt me moeilijk lopenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh draakje!
[..]
Zwaar, zwaar, zwaar kut…. Ik kon gisteren avond niet eens meer typen…
[..]
Dan moet ik hem even vast hebben denk ik, maar ziet er wel goed uit!
Zo loop ik er ongeveer bij:
[ afbeelding ]
Jawel hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 08:03 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's dus niet de beste optie dan?
Hmm dat is echt klote man, echt ontzettend klotequote:Op woensdag 16 april 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
ow vandaar!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel hoorAlleen het stuurtje krijg je erbij als je hem koopt, en daar zit dus de crux
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:04 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan moet ik hem even vast hebben denk ik, maar ziet er wel goed uit!
Zo loop ik er ongeveer bij:
[ afbeelding ]
Ik zat ook al te kijken, maar je snapt wat voor brace ik om heb zeg maarquote:Op woensdag 16 april 2008 08:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
waarom is die arm ondersteboven ?? lijkt me moeilijk lopen
ja en het is nog onverwachts leuk met het stuurtje ook.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jawel hoorAlleen het stuurtje krijg je erbij als je hem koopt, en daar zit dus de crux
jaquote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, maar je snapt wat voor brace ik om heb zeg maar
Jazeker!quote:
Heftuuuugquote:Op woensdag 16 april 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker!
Mogguh Draakje, Droxz!
kijken hoelang het internet hier zich nu staande houdt
Dat had ik ook met de Wiimote, voelde wel even heel apart aan hoorquote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en het is nog onverwachts leuk met het stuurtje ook.
wel fucking moeilijk, maja das wennen dus
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker!
Mogguh Draakje, Droxz!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
hai sgele!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
[..]
Jazeker!
Mogguh Draakje, Droxz!
kan er verdorie nog spierpijn van krijgenquote:Op woensdag 16 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat had ik ook met de Wiimote, voelde wel even heel apart aan hoor
heb ik nog niet mee gespeeldquote:Op woensdag 16 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
dan moet je die controller halen.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan er verdorie nog spierpijn van krijgen
Als het maar leuk is hequote:Op woensdag 16 april 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kan er verdorie nog spierpijn van krijgen
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Jij kan het wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ransbak!
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:10 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
Inderdaad, ook maar 4,5 uur kunnen slapen door die kut pijn...quote:Op woensdag 16 april 2008 08:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hmm dat is echt klote man, echt ontzettend klote
schiet niet op zo.....quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ook maar 4,5 uur kunnen slapen door die kut pijn...
Ik zit hier nu echt als een zombie![]()
(oja, kut collega wil zijn rijbewijs halen vandaag dus is vrij, andere collega wegens priveomstandigheden thuis.... ben dus alleen vandaag... )
Zelfde idee als koetje rijden?quote:Op woensdag 16 april 2008 08:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja en het is nog onverwachts leuk met het stuurtje ook.
wel fucking moeilijk, maja das wennen dus
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Sgele het volgende:
[..]En ze rook zeker ook naar banaan? Je hebt gewoon weer de fruitschaal liggen humpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Jaquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 08:15 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En ze rook zeker ook naar banaan? Je hebt gewoon weer de fruitschaal liggen humpen
Ugh dus je gaat het zelfs misschien druk krijgen vandaag? Ongekend!quote:Op woensdag 16 april 2008 08:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, ook maar 4,5 uur kunnen slapen door die kut pijn...
Ik zit hier nu echt als een zombie![]()
(oja, kut collega wil zijn rijbewijs halen vandaag dus is vrij, andere collega wegens priveomstandigheden thuis.... ben dus alleen vandaag... )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |